Somliga kanske har läst i minnie.se tråden hur missnöjd jag är över dom. Men tidigt imorse beställde jag en DVD-brännare från Multitronic. När jag kom hem från mitt morgonskift hade jag fått kollinummer osv. Men när jag kollade kollinumret och det inte visade något så blev jag lite orolig, drog iväg ett mail till dem för säkerhetsskull och frågade om jag hade fått fel kollinummer eller om de inte hade skickat paketet ännu.
Mailet skickade jag 14.20, fick svaret tillbaka 14.23

Där fick jag veta att posten inte kommit och hämtat paketet ännu, utan de skulle snart komma. Fick även veta att jag förmodligen har paketet hemma redan imorrn senast torsdag. Men antagligen imorrn..
Lite skillnad från minnie.se som inte alls svarar på mailen jag skickade, 20 dagar sedan jag beställde brännarn och ordern ligger fortfarande och väntar på att behandlas hos minnie (stopshop).
Iofs startade jag inte den här tråden för att klaga på minnie, utan för att hylla Multitronic.
Grym affär, schyssta priser, tydligen snabb frakt och väldigt snabba mailsvar.
Kollade deras omdömen på prisjakt nu, alla som har betygsatt(7st) har gett 10(4st) och 9(3st) poäng!

Iofs ligger ett betyg på 5 eller något, betyget som ligger som default när man går in på att ge omdöme, men sen i sin kommentar har han skrivit 9 / 10 så han förstod väl inte riktigt.
Men iaf, mitt tips är att ni börjar handla på Multitronic genast!