PM: T50/T60-iriver kombinerar den senaste tekniken med klassisk design
Startad av
Minhembio
, Apr 10 2007 20:58
6 svar till detta ämne
Postad 12 April 2007 - 02:20
rackarns snygga, men jag skulle vilja ladda den via USB... kanske man kan med uppladdningsbart batteri? inte så fasligt dyrt heller... hur fäller man ut usb-porten egentligen? :S
Postad 12 April 2007 - 09:32
rackarns snygga, men jag skulle vilja ladda den via USB... kanske man kan med uppladdningsbart batteri? inte så fasligt dyrt heller... hur fäller man ut usb-porten egentligen? :S
Ladda kommer du säkert inte kunna göra via USB porten, men det behövs ju inte. Räcker ju att man har 4st AAA/AA batteri å en laddare så har man alltid laddade batteri.
Vad jag kan se så sitter en MINI-b usb port på den (precis som på T30 som jag har idag), de är bara å ta bort flärpen som täcker porten å trycka in sladden.
Kommer själv köpa T60 såfort den kommer. =)
Postad 13 April 2007 - 08:49
Det finns ingen "flärp" för USB-porten, utan själva luckan är slimmad precis som chassit, så det är bara ett litet jack som man kan fixa in nageln i och sen liksom dra ut en del av chassit (i storlek av en mini-USB-kabel-kontakt). Om ni förstår hur jag menar. Kontakten är kamouflerad så gott det går alltså.
Vi kommer ändra bilderna sedan så man ser det bättre då de löste det bättre än idag där själva USB-kontaktdelen "sticker ut" en bit. På den kommande versionen så är spelaren helt slät alltså.
Vi kommer ändra bilderna sedan så man ser det bättre då de löste det bättre än idag där själva USB-kontaktdelen "sticker ut" en bit. På den kommande versionen så är spelaren helt slät alltså.
Postad 13 April 2007 - 14:38
Vilka goda nyheter! En liten undran bara. Är det någon som vet om iriver har nära förestående planer på att släppa någon liknande spelare med 6 eller 8 GB minne eller måste man gå till Clix 2 då?
Saken är den att jag har en gammal iriver ifp-890 på 256 Mb (som f.ö. fungerar utmärkt), men vill gärna byta upp mig till en flash-spelare med mer minne, helst utan massa krimskrams som video och annat. Bara nyfiken på om det lönar sig att vänta en aning längre, eller om man ska slå till och köpa T60 4 GB-varianten direkt när den släpps? Jag vill ju helst inte börja titta på andra märken.
Saken är den att jag har en gammal iriver ifp-890 på 256 Mb (som f.ö. fungerar utmärkt), men vill gärna byta upp mig till en flash-spelare med mer minne, helst utan massa krimskrams som video och annat. Bara nyfiken på om det lönar sig att vänta en aning längre, eller om man ska slå till och köpa T60 4 GB-varianten direkt när den släpps? Jag vill ju helst inte börja titta på andra märken.
Postad 14 April 2007 - 01:02
Jag är själv intresserad av T60 med 4GB. För drygt 3år sedan köpte jag en IFP-1090 (den med VGA-kamera
och 262000 färgers display). Grymt ljud i den lilla grejen men också grymt lite utrymme. 4GB skulle täcka upp mina behov mycket bättre men jag undrar om Iriver har fixat till navigeringen sedan dess så inte alla knappar har typ 3 olika kommandon... Menysystemet på 1090 kan närmast likna en katastrof. Trycker faktiskt fortfarande fel mest hela tiden, och det är lite störande...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
53 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?