Kanske någon som vet om man fortfarande kan köpa dessa mediacenter, och isf har koll på nypris?
Philips streamium SL400i prisfråga
Startad av
Unregistered6f3f63cf
, May 18 2007 00:21
9 svar till detta ämne
Philips Streamium SL400i
(Mediaspelare)
|
2
|
(5)
|
Inga priser |
1 relaterade trådar
Någon som testat Philips Streamium? (17 inlägg)
|
20 år sedan |
Postad 18 May 2007 - 00:21
Har funderingar på att sälja mitt mediacenter och införskaffa mig ett x-box istället. Det jag undrar över är vad man kan tänkas sälja denna skapelse för? Vad är ett rimligt pris?
Kanske någon som vet om man fortfarande kan köpa dessa mediacenter, och isf har koll på nypris?
Postad 22 May 2007 - 06:47
Har iaf lagt upp en annons på Tradera nu: http://www.tradera.c...uktion-43843769
Kommentera gärna pris.
Kommentera gärna pris.
Postad 22 May 2007 - 10:01
Tjena!!
Jag undrar om du får det priset... i och med att det är en äldre modell utan HD-stöd eller WMA så skulle jag tro att du nästan får halvera det, tyvärr...
Nu vet jag inte om det finns andra verkligen unika egenskaper med just SL400i, har själv två stycken SL50i inköpta för nästa ingenting.
Men det är ju bara att avvakta o se utvecklingen på Tradera!! Lycka till!!
Jag undrar om du får det priset... i och med att det är en äldre modell utan HD-stöd eller WMA så skulle jag tro att du nästan får halvera det, tyvärr...
Nu vet jag inte om det finns andra verkligen unika egenskaper med just SL400i, har själv två stycken SL50i inköpta för nästa ingenting.
Men det är ju bara att avvakta o se utvecklingen på Tradera!! Lycka till!!
Postad 22 May 2007 - 21:28
Ok, jo kan vara så. Men nu är den ju upplagd så vi får se
.
WMA stödjer den efter en firmwareuppdatering som kom redan år 2005. Som jag skrev i annonsen så släpps mjukvaruppdateringar kontinuerligt.
WMA stödjer den efter en firmwareuppdatering som kom redan år 2005. Som jag skrev i annonsen så släpps mjukvaruppdateringar kontinuerligt.
Postad 27 May 2007 - 14:50
http://www.tradera.c...px?aid=43843769
Passa på att buda om ni är sugna. Bara 1 dag kvar. Budet uppe i 599:- än så länge.
Passa på att buda om ni är sugna. Bara 1 dag kvar. Budet uppe i 599:- än så länge.
Postad 29 May 2007 - 17:17
.... grattis!!!
Jag bara sitter här o gapar!!...
Det har ju hänt lite sen SL400i... men som bevisat verkar det finnas lite värde ändå!
Köp nåt kul för pengarna!!
Jag bara sitter här o gapar!!...
Det har ju hänt lite sen SL400i... men som bevisat verkar det finnas lite värde ändå!
Köp nåt kul för pengarna!!
Postad 29 May 2007 - 21:53
Tjena Sleeper!!
Ska du bara ha Xbox:en som mediacenter eller är TV-spelet grymt viktigt oxå??
I annat fall kan du kika på vissa andra mediaspelare, jag har själv en Transgear DVX-700 (finns inte längre) som jag är grymt nöjd med. Det finns tex Ziova CS-505, Rapsody N35 eller Tvix 4000/5000 eller helst Tvix 4100/5100. Där får du grymma nätverksfunktioner plus äkta HD-stöd för Divx-HD, Xvid-HD o WMV9-HD... o köper du Tvix 4100/5100 får du även stöd för H.264!
Kolla runt här på forumet eller på MPCclub.com, som är ett grymt bra forum för mediaspelare.
Mums!!
Ska du bara ha Xbox:en som mediacenter eller är TV-spelet grymt viktigt oxå??
I annat fall kan du kika på vissa andra mediaspelare, jag har själv en Transgear DVX-700 (finns inte längre) som jag är grymt nöjd med. Det finns tex Ziova CS-505, Rapsody N35 eller Tvix 4000/5000 eller helst Tvix 4100/5100. Där får du grymma nätverksfunktioner plus äkta HD-stöd för Divx-HD, Xvid-HD o WMV9-HD... o köper du Tvix 4100/5100 får du även stöd för H.264!
Kolla runt här på forumet eller på MPCclub.com, som är ett grymt bra forum för mediaspelare.
Mums!!
Postad 30 May 2007 - 18:09
Tackar för tipsen. Ser verkligen ut som intessanta spelare. Förstår att du tyckte jag fick bra betalt
. Men jag tror att det blir ett xbox denna gång.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Någon som testat Philips Streamium?
14 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?