Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PM: Glas, aluminium & rostfritt stål - 3 nya mobiler från Nokia

7 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 31 maj 2007 - 18:31

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

• 34 inlägg
  • 0
Läs mer här

Postad 01 juni 2007 - 09:35

olof_the_viking
  • olof_the_viking
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Varför kan inte NOKIA göra en ordentlig, snygg, musikkapabel mobil UTAN KAMERA? Om man ska ha en mobil och använda den att lyssna på musik, så har man väl inte tänkt fylla minnet med bilder, utan med musik? Jag har slutat köpa Nokia (jag har haft deras mobiler i tio år nu: 3100, 6250, 7800, 5100, samt kanske någon jag hunnit glömma), deras nuvarande sortiment suger! Jag köpte en iPod istället och behåller min gamla mobil utan kamera. Det kan väl ändå inte vara så att man får en mobil med kamera som har samma tålighet mot fukt, stötar etc, och samma pris, som en utan?

Postad 01 juni 2007 - 18:33

Keepan
  • Keepan
  • Lärjunge

• 392 inlägg
  • 0

Varför kan inte NOKIA göra en ordentlig, snygg, musikkapabel mobil UTAN KAMERA? Om man ska ha en mobil och använda den att lyssna på musik, så har man väl inte tänkt fylla minnet med bilder, utan med musik? Jag har slutat köpa Nokia (jag har haft deras mobiler i tio år nu: 3100, 6250, 7800, 5100, samt kanske någon jag hunnit glömma), deras nuvarande sortiment suger! Jag köpte en iPod istället och behåller min gamla mobil utan kamera. Det kan väl ändå inte vara så att man får en mobil med kamera som har samma tålighet mot fukt, stötar etc, och samma pris, som en utan?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tycker det är bra att Nokia håller på med kameror och grejjer. Hur skulle det se ut om en tillverkare släppte en mobil utan kamera idag när konkurenterna sitter med 3 megapixels kameror redan. Tycker dessutom att nokias kameror brukar va riktigt bra nuförtiden.

Hoppas dessa mobiler kan få Nokias aktier att hoppa upp lite på börsen igen, sitter med alldeles för många sådana som bara tyckt rasa under mina år.

Postad 02 juni 2007 - 06:44

fusione
  • fusione
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0
8600 ger mig ha-begär :)

Postad 04 juni 2007 - 23:59

tazzi
  • tazzi
  • Forumräv

• 512 inlägg
  • 0
olof_the_viking varför ska mobilen vara utan kamera? man bestämmer väl själv om man fyller upp minnet med bilder eller musik? men de är klart, de kanske borde ta hänsyn till de 1/10000 som hellre vill ha en tekniksak utan kamera

Postad 05 juni 2007 - 19:29

Pylorus
  • Pylorus
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0

Nokia idag efterföljaren, Nokia 8600 Luna - utformad i materialet som inspirerat konstnärer och hantverkare i årtionden; glas.

Ja, glaset är ju en av efterkrigstidens mest framstående uppfinningar.

Postad 06 juni 2007 - 21:19

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
700 euro före skatter????

shit alltså vem fan kommer ha råd med en sån mobil oxå gnäller folk på iphones prislapp..

Postad 12 juni 2007 - 22:36

olof_the_viking
  • olof_the_viking
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

olof_the_viking varför ska mobilen vara utan kamera? man bestämmer väl själv om man fyller upp minnet med bilder eller musik? men de är klart, de kanske borde ta hänsyn till de 1/10000 som hellre vill ha en tekniksak utan kamera

<{POST_SNAPBACK}>

Jag skulle tro att det är några fler än jag, som hellre betalar mycket pengar för en telefon utan kamera, än för en med. Det finns ett antal arbetsplatser där kameror inte tillåts, för att nämna en grupp. Musikintresserade är en annan: om man vill kunna höra på musik efter eget val ska man ha en betydande del av samlingen med sig, och då är det alldeles för lite minne i de telefoner som finns idag, särskilt om det ska vara någon vits att ha en kamera också. Fotografer är en tredje: om man har en riktig kamera vill man inte betala extra för en kamera man inte vill ha. Visst, inom dessa grupper är det väl en minoritet som tycker som jag, men jag tror det är bra kunder. SE har ju fattat det, till sist, även om även w950i är både för lite och för sent, det också.
Nåväl, jag har ju mina två ipodar att lyssna på, och en bra kamera, så jag kan väl släpa runt med min gamla telefon ett tag till och köpa godis för pengarna istället! ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.