Verkar härlig i sin enkelhet! Någon som provat? Priset är helt ok också, se prisjakts thingy...
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 03 June 2007 - 06:42
Ruwido Vexo's hemsida
Verkar härlig i sin enkelhet! Någon som provat? Priset är helt ok också, se prisjakts thingy...
Postad 30 June 2007 - 21:17
aaargh. jag som bestämt mig för en glassig, fet logitech 1000 och så kommer du o postar den här..
Grymt snygg design!! Bara o sätta sig o roama forum/rescensioner igen då brb Edit: Update, inte mycket info än så länge om denna på nätet. I USA har man tydligen fått för sig att detta ska bli den officiella iTV remoten.. vet inte om det stämmer men i vilket fall är folk upprörda över detta o kallar det ett svagt försök. De har dock inte testat den utan bara kollat på design och dömt den efter detta. Däremot kan jag väl hålla med i kritiken vad det gäller priset.. visst e den enligt mitt tycke o smak en snygg sak men 3k för en remote utan färgskärm/touchscreen är lite mastigt.. 1.5 eller 2k hade räckt tycker jag. Om man nu jämför med Logitechen så har den visserligen i grunden samma funktioner men lägg till touchscreen/färgskärm så kan jag ändå förstå hur de motiverar ett pris på 3k. Redigerat av Nightportier, 30 June 2007 - 22:51. Postad 02 July 2007 - 12:38
Är det inte den fjärrkontrollen de testade i förra numret av hembiotidningen?
Isf. så klarar den inte ens makron - vilket ju i sådana fall begränsar anvädningsområdet ganska rejält... Postad 04 July 2007 - 08:11
Jodå, det är den de testade nyss. Makron - nope, det klarar den inte. Men det kan jag leva utan. Jag orkar sätta igång dvd-spelaren och projektorn i två steg.
Vad gäller iTV - nu såg jag inte om inägget var gammalt eller ej - men som varit känt länge så har denna inget med Apple att göra. Deras produkt heter dessutom sedan länge Apple TV och har en liten vit fjärr i samma stil som den som styr FrontRow på Mac. Jag gillar ändå fjärren starkt, pekskärm blir bara kladdigt och dessutom vill jag ha lite feedback och tryckmotstånd när jag trycker på en knapp. Det känns helt enkelt bättre. Så jag är nog ganska inne på Vexon iaf! Skit samma att den är dyr, det finns mindre nödvändiga saker att spara in pengar på isåfall. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |