Postad 07 June 2007 - 08:33
Jag funderar starkt på att inhandla en Panasonic PX70. Det enda jag oroar mig för, när det gäller plasma i allmänhet faktiskt, är hur funktionella de är i rum med stora ljusinsläpp. Jag vill helst slippa använda fula rullgardiner för att kunna se på TV. Är det kanske en LCD man ska satsa på...?
Postad 07 June 2007 - 11:05
Jag funderar starkt på att inhandla en Panasonic PX70. Det enda jag oroar mig för, när det gäller plasma i allmänhet faktiskt, är hur funktionella de är i rum med stora ljusinsläpp. Jag vill helst slippa använda fula rullgardiner för att kunna se på TV. Är det kanske en LCD man ska satsa på...?
Det verkar Pionner 8G har anti reflex men hur mycket den reflxerar måste man själv titta och se om passar ditt rum eller ej. Men alla plasmor reflexerar vad än du gör.
Postad 07 June 2007 - 12:18
Panasonic PX700 har en anti-reflex behandling som inte PX70 har. PX700-ägarna verkar vara riktigt nöjda med den btw.
Postad 09 June 2007 - 16:55
Ett stort problem överhuvudtaget som i alla fall jag irriterar mig något fruktansvärt över. Bara det kan få mig att välja LCD istället för Plasma, trots att jag är oerhört kåt på Pioneers 8G Plasma (iofs har den anti-reflex) 
Har själv en "gammal" 42" LG PM1MA som tyvärr ger så pass mycket reflexer och problem med solljuset att jag tvingas rulla ner mina fula rullgardiner - detta problemet kommer ju bli grymt enerverande under sommaren; tyvärr!
Så satsa antingen på en anti-reflex plasma (kanske inte det lättaste att hitta iofs) eller en riktigt, riktigt bra LCD(själv gillar jag LG LB2R, men även Sharp 42XD1E är riktigt bra - dock har flera köpare haft problem med denna).
Har själv en "gammal" 42" LG PM1MA som tyvärr ger så pass mycket reflexer och problem med solljuset att jag tvingas rulla ner mina fula rullgardiner - detta problemet kommer ju bli grymt enerverande under sommaren; tyvärr!
Så satsa antingen på en anti-reflex plasma (kanske inte det lättaste att hitta iofs) eller en riktigt, riktigt bra LCD(själv gillar jag LG LB2R, men även Sharp 42XD1E är riktigt bra - dock har flera köpare haft problem med denna).
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
53 bilder
18 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?