Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsung M86/87 frontglas=spegel?

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 augusti 2007 - 21:58

PNorth6
  • PNorth6
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Hejsan! Är lite inne på att köpa en Samsung M86 lr M87 som egentligen är samma tv alternativt en Sharp full HD. Det jag undrar är om ni som har Samsungapparaterna upplever det som ett problem med frontglaset som lätt reflekterar sig. Man vill ju gärna inte se sig själv o hela vardagsrummet varje gång man ska se på tv o det är dagsljus. Visst är det snyggt att den speglar sig när den är avstängd men inte så kul när man ska se på den kanske?
Upplever ni problem med det eller mörklägger ni rummet varje gång ni tittar?

En liten annorlunda fråga kanske men det finns billigare speglar än 25000 spänn :blink:

Postad 04 augusti 2007 - 22:07

toler
  • toler
  • Veteran

• 1 548 inlägg
  • 0
Samsungen är i sin helhet en spegel. Den är så läcker, speciellt för kvinnor, tills man tittat några timmar och börjar notera rummet i glaset och solen, lampor och rörelser , även när man bara rör huvet, i ramen. Kvinnan tycker nog det är bra att se sin partner även på tv:n och hon kan fixa håret, men jag vill bara se filmen. :blink:
Har därför skippat samsung och allt blänk på TV. Gilla Sony

Postad 05 augusti 2007 - 00:19

Unregisteredbcb6f925
  • Unregisteredbcb6f925
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Samsungen är i sin helhet en spegel. Den är så läcker, speciellt för kvinnor, tills man tittat några timmar och börjar notera rummet i glaset och solen, lampor och rörelser , även när man bara rör huvet, i ramen. Kvinnan tycker nog det är bra att se sin partner även på tv:n och hon kan fixa håret, men jag vill bara se filmen.  :blink:
Har därför skippat samsung och allt blänk på TV. Gilla Sony

<{POST_SNAPBACK}>

är själv en tung användare av laptops. Har flera laptops och till och med sover med en i knät. Jag totalvägrar allt som har planka paneler eftersom de skapar reflektioner. Har haft samma inställning till TV-apparater, tills jag såg på M86an.

M86an speglar inte i närheten av vad en CRT-gjorde, men ger samtidigt en otroligt mycket bättre svärta än allt annat i LCD-väg när man tittar på TV i fullt dagsljus. Jag har svårt att tro att det till dags datum finns nån TV med bättre bild i de avseendena.

Redigerat av Unregisteredbcb6f925, 05 augusti 2007 - 00:21.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Vy från dörr med ny soffa
    DPC
    2025-05-07 10:19:58
  • Rad 1 och 2
    DPC
    2025-05-07 10:17:56
  • Soffa till salongens andra rad
    DPC
    2025-05-07 10:03:29
  • Pioneer CMX-3000
    Anton
    2025-05-06 19:28:59
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.