Skippa DVD loggan, skippa listen och sätt en liten tunn ekfaner bit över luckan så man inte ser något av spelaren. Grymt coolt var lite inne på samma sak när jag fixade till sovrummet under semestern men då jag har en DVDR med 160gb HD så blir det lite svårt att få in den i nattygsbordet annat än om man bygger om den totalt. Kanske kommer får se. Nu står den på en liten hylla under sängen syns inte. Drog kabelkanal ner från tvn och runt ena väggen ca 7-8meter. Kör ström/antenn x2/scart 10meters i och fungerar utan anmärkning, inga problem med störningar eller dålig bild.
[quote name='ubbe81' date='Aug 14 2007, 08:50']
[QUOTE]Disney: Du borde skaffa en kabellist till kablarna, skulle inte vara helt fel. Typ så här:
http://bbbweb.mine.nu/kabellist.jpgSkulle göra så mycket för tvn / väggen!
--------------------------------------------------
Självklart ska jag göra det, har även sparat lite av tapeten när jag tapetserade rummet, så listen kommer att bli så gott som osynlig när jag tapetserat den.
nu behöver jag en 10mlång scartkabel, S-video eller rca kabel för att kunna koppla in dvd´n till TV´n. Nån som vet var man hittar det och hur blir bildkvallen om man har så långa bildkablar?
Vilken kabel ger bäst bild S-video eller RCA?
<{POST_SNAPBACK}>
[/quote]
Kör Tura/Hama "Home theaters 10meters scart", säljs av El Giganten bland annat.
Redigerat av Unregisteredc0d57035, 15 August 2007 - 20:09.