Har nån lyckats komma runt detta problem så skulle jag gärna vilja veta hur... Har försökt söka här på forumet samt på internet utan framgång.
Snälla!

Problem spela upp Apocalypto på min LG RH199
Startad av
Unregisterede578f81b
, aug 27 2007 21:54
6 svar till detta ämne
Postad 27 augusti 2007 - 21:54 Har nån lyckats komma runt detta problem så skulle jag gärna vilja veta hur... Har försökt söka här på forumet samt på internet utan framgång. Snälla! ![]() Postad 29 augusti 2007 - 21:04 Jag har fortfarande inte fått igång den... ![]() Postad 30 augusti 2007 - 15:34 Har problem med vissa av sonys nyare filmer deras kopierings skydd funkar inte i min dvd. Postad 30 augusti 2007 - 15:42 Och nej, vi kan inte se något samband utav filmbolag och dåliga skivor... Postad 31 augusti 2007 - 10:29 Tyvärr hade dom inte för tillfället någon ersättningsdisk, men dom noterade namn och nummer för att kunna informera om när och om det kommer en ny leverans. Självklart skjutsade dom också över problemet på Philips och LG och sa att dom varit i kontakt med dem för att dom ska rätta till problemet. Så meanwhile får jag se på filmen på nåt annat sätt... Och leta firmware-updates ![]() Postad 24 september 2007 - 14:41 Fick en sprillans ny disk av Scanbox förra veckan. Den funkade perfekt! Jag hade nog inte väntat mig det från dom, men är enormt tacksam för hjälpen. Hats off för Scanbox ![]() 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |