Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Super Paper Mario

24 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betyg där 1 är lägst och 5 är högst. (26 medlem(mar) har röstat)

Betyg där 1 är lägst och 5 är högst.

1. 1 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

2. 2 (1 röster [3.85%])

Procent av omröstning: 3.85%

3. 3 (4 röster [15.38%])

Procent av omröstning: 15.38%

4. 4 (15 röster [57.69%])

Procent av omröstning: 57.69%

5. 5 (6 röster [23.08%])

Procent av omröstning: 23.08%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 08 September 2007 - 18:29

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0
Super Paper Mario

Postad bild

The newest chapter of the Paper Mario story isn’t just out of this world … it’s out of this dimension.

What at first glance appears to be a 2-D sidescroller ripped straight from the pages of the Paper Mario universe soon turns into a 3-D action-adventure that defies all video game logic. Fusing 2-D and 3-D perspectives, not to mention RPG and platformer elements, the game slips back and forth between dimensions. The action sprawls across eight worlds filled with traps, puzzles, bizarre mysteries and items that often draw themselves out of thin air.

Oh, and just because Mario’s in the title doesn’t mean he’s the only star – players also get to play as Peach and Bowser.

Redigerat av adude, 30 September 2007 - 14:58.

Postad 08 September 2007 - 18:32

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Får en 3'a av mig. Hade fått en 4'a om det itne hade varit så förbannat mycket text. Man hinner nästan somna medans man går igenom all texten. Tycker förra Paper Mario till GC var bättre.

Postad 08 September 2007 - 18:35

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0
14 september "fredag" kommer vi som har europeiska konsoller kunna spela detta.
givetvis har ja förbokat, är väldigt sugen på paper mario då detta kommer va mitt första äventyr inom denna serie. ser verkligen annorlunda ut vilket jgör att ja ser fram emot detta. har fått rätt bra betyg överlag så. hinner man spela igenom detta tills metroid kommer också så e kvällarna efter jobbet räddade =)

Postad 08 September 2007 - 18:36

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0

Får en 3'a av mig. Hade fått en 4'a om det itne hade varit så förbannat mycket text. Man hinner nästan somna medans man går igenom all texten. Tycker förra Paper Mario till GC var bättre.

<{POST_SNAPBACK}>

men du ångrar inte köpet?

Postad 08 September 2007 - 18:40

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Orkade inte spela klart det. Har väl spelat halva ungefär.

Postad 08 September 2007 - 19:46

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Håller nog med om 3a... orkade inte heller spela klart det, hade ett eller två hjärtan kvar. (ni förstår vad jag menar med hjärtan när ni spelar det)

Postad 09 September 2007 - 10:29

ZikkarX
  • ZikkarX
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Jag har aldrig kört Paper Mario spelen förut heller.

Jag körde Super Mario RPG på gamla goda tiden när det kom ut i staterna (körde med sån omvandlare i SNES så man kunde spela USA spel) Underbart spel! Längtar/Hoppas att det kommer till euopeiska VC inom en snar framtid!!

Dock så tankade jag ner Paper Mario 1 till VC härom sistens, shit va roligt spel! ;)
Jag har sista stjärnan kvar sen har jag klarat det. Riktigt underhållande. Tänkte jag skulle få tag på 2:an till GameCube också innan jag köper Super Paper Mario, även fast de inte har så mkt med varandra att göra tycker jag det kan va kul att ha lirat alla tidigare spel i serien innan jag sätter tänderna i del 3!

Jag tänker dock inte lägga 599:- på Paper Mario 2 som det kostar nytt så jag letar febrilt över blocket och tradera =)

Tråkigt att höra att ni inte tycker spelet är bättre än 3/5 ... hoppas ja tycker de e roligare .. hehe :)

Postad 09 September 2007 - 11:32

Grimmy
  • Grimmy
  • Veteran

• 1743 inlägg
  • 0
Ger det en 5:a, om dock en svag 5:a. Det är för mycket text, men det mesta är riktigt underhållande. Tyvärr finns risken att man tappar tråden i all textmassa. Spelet kunde på mycket enkelt vis blivit MYCKET bättre om de bara hade lagt till lite fler banor och således minskat textens procenteulla del av spelet.

Trots detta är det genialt.

Postad 09 September 2007 - 11:47

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Jag har oxå förhansbokat det :)

Håller på förfullt med Paper Mario 64
Riktigt riktigt skoj!
Personligen tycker ja dialogen iaf i det spelet lyfter spelet väldans ;)

Tror ja med kommer gilla Super Paper Mario skarpt.
Får hoppas det iaf ;)

Postad 09 September 2007 - 13:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Ger det en 5:a, om dock en svag 5:a. Det är för mycket text, men det mesta är riktigt underhållande. Tyvärr finns risken att man tappar tråden i all textmassa. Spelet kunde på mycket enkelt vis blivit MYCKET bättre om de bara hade lagt till lite fler banor och således minskat textens procenteulla del av spelet.

Känner igen detta från Phoenix Wright. Som att läsa en bok.

Postad 16 September 2007 - 22:53

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Förstår inte hur ni kan tycka att de är för mkt text.
Men men smaken är som baken.

Fick hem spelet i fredags och är i värld 7 nu.
Jag har iaf inte stört mig på texten som ja tycker bara gör spelet ännu bättre.

Postad 17 September 2007 - 07:10

Unregisteredc5deee9f
  • Unregisteredc5deee9f
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
får 4/5 av mig, klarade spelet på drygt 20h , som sagt är det väldgit mycket text, efter tag orkade man inte läsa allt och bara klickade bort..

Postad 17 September 2007 - 12:24

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Ja upplever de inte som att de är så mkt mer text än i Paper Mario.

Postad 17 September 2007 - 15:18

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0
ja köpte mitt ex i lördags å har hunnit spela 2 världar nu... visst ere mkt text jämfört me andra spel.. men ja tycker de e j*vligt roliga konversationer dem har me varandra. tycker det är väldigt skönt me denna stil då det inte bara är att springa rakt fram peppra lite fiender osv.. än så länge håller ja inne på mitt betyg med för tillfället så rankar ja det 4/5...

Postad 17 September 2007 - 17:00

movitzen
  • movitzen
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Fick mitt ex i fredags och tycker som ni andra att det är en hel del text och för lite "spel".

Problemet är att mitt spel låser sig på värld 2-2 när man ska leta efter Merle(något) i hans hus. Någon annan som har likadant eller har jag fått ett måndagsexemplar. Exakt samma ställe fryser bilden och piper, det enda man kan göra är att dra ur kontakten bak på konsolen.

Postad 17 September 2007 - 17:21

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0

Fick mitt ex i fredags och tycker som ni andra att det är en hel del text och för lite "spel".

Problemet är att mitt spel låser sig på värld 2-2 när man ska leta efter Merle(något) i hans hus. Någon annan som har likadant eller har jag fått ett måndagsexemplar. Exakt samma ställe fryser bilden och piper, det enda man kan göra är att dra ur kontakten bak på konsolen.

<{POST_SNAPBACK}>

låter inte alls kul =(.. ja passerade 2-2 igår å de flöt på.. har du kollat skicket på skivan så det inte är ngn otäck repa eller dylikt?.. bör ju inte vara det då du hämta ditt ex i fredags... finns väll olika rengöringsmedel till skivor.. kanske värt å testa det? lycka till.

Redigerat av adude, 17 September 2007 - 17:22.

Postad 17 September 2007 - 19:20

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Jag hade inga problem med det iaf.

Postad 19 September 2007 - 15:15

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1302 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Det är ett allmänt problem med PAL versionen. :rolleyes:
PAL Paper Mario broken

Men om du läser vad det står så ser du att man kan undvika det.

Postad 19 September 2007 - 15:46

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0
tur ja hade...ja har klarat mig utan de där så ja gjorde väll rätt när ja passerade värld 2.2.
Men bra av nintendo att ersätta spelen om man inte vill ha dem så där.. mitt tyckte så stör det väll inte så där fruktansvärt mkt.. undrar va man får som ersättning om man inte kan leva med de där felet =)..

Postad 19 September 2007 - 19:50

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

• 442 inlägg
  • 0

tur ja hade...ja har klarat mig utan de där så ja gjorde väll rätt när ja passerade värld 2.2.
Men bra av nintendo att ersätta spelen om man inte vill ha dem så där.. mitt tyckte så stör det väll inte så där fruktansvärt mkt.. undrar va man får som ersättning om man inte kan leva med de där felet =)..

<{POST_SNAPBACK}>

Antagligen ett nytt felfritt spel.

Postad 21 September 2007 - 20:31

movitzen
  • movitzen
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Skickade tillbaka det till discshop så jag får väl ett nytt om ett tag. Lite drygt att jag hann skicka iväg det innan jag läste meddelandet om hur man undviker det.

Postad 30 September 2007 - 14:54

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0
Debuten i paper mario för mig är nu avklarad. Det var ett trevligt & underhållande äventyr.

Får en 4:a i betyg av mig

Postad 23 October 2007 - 01:46

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0
Får inhandlas snart ! verkar vara ett skoj spel

Postad 16 March 2008 - 17:39

91robe
  • 91robe
  • Forumräv

• 592 inlägg
  • 0
Får en svag fyra av mig för Paper mario till 64 var mycket roligare kändes lite mer genom arbetat en det till wii men det var ganska roligt.

Postad 17 March 2008 - 16:23

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0

Får en svag fyra av mig för Paper mario till 64 var mycket roligare kändes lite mer genom arbetat en det till wii men det var ganska roligt.

ja
speciellt dialogerna är roliga. man sitter å småfnittrar åt dem =), känns som just de lyfter spelet mycket

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.