Fast & Furious 4 returns
Startad av
Unregistered665b7df5
, Oct 05 2007 08:19
63 svar till detta ämne
Postad 03 February 2008 - 13:55
Tycker det låter riktigt lovande. Om det nu stämmer, men den som lever får se
Postad 03 February 2008 - 13:56
Lät ju faktiskt lite genomtänkt om det stämmer.. Härligt med en story som inte skiljer sig helt från de resterande filmerna som TD gjorde.. 
Är nog ett rätt smart sett att binda samman storyn.. Ska bli kul att se.. Nästan så att man kanske skulle se den på bio??
Är nog ett rätt smart sett att binda samman storyn.. Ska bli kul att se.. Nästan så att man kanske skulle se den på bio??
Postad 03 February 2008 - 19:07
[
[/quote]
Haha.... Gött me bra humor iaf
[/quote]
Haha.... Gött me bra humor iaf
Postad 03 February 2008 - 22:59
All right!!! Har alltid fått höra från mina polare att F & F filmerna suger, jag håller ju inte med dom direkt o det verkar som det finns likasinnade här.... Jag ser fram emot en 4:A som f*n......
Postad 04 February 2008 - 00:26
Tack för infon Kingman, ska bli skit kul att se denna film hoppas den blir något i stil med det du skrev. Synd att Michelle Rodruigez.
Postad 04 February 2008 - 09:05
Tack för infon Kingman, ska bli skit kul att se denna film hoppas den blir något i stil med det du skrev. Synd att Michelle Rodruigez.
Visst verkar det på pappret kunna bli ett bra upplägg, men som sagt: endast rykten ännu, inget bekräftat !
Postad 24 March 2008 - 16:05
på IMDB står Sung Kang - Han, med i castingen
men han dog ju i 3:an ?
...läs gärna inlägg nr 50 !
Postad 24 March 2008 - 18:31
på IMDB står Sung Kang - Han, med i castingen
men han dog ju i 3:an ?
...läs gärna inlägg nr 50 !
aha det missa jag
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår