SVS-cylindrar (subbasar) på väg till Europa!
Postad 15 oktober 2007 - 06:30

Postad 15 oktober 2007 - 09:17
Nä, norska L-Sound har ensamrätt på SVS i de flesta (alla?) europeiska länder och säljer direkt till kund. Enligt dem själva handlar det om att kunna hålla nere priserna och förmodligen även något som passar in i SVS:s filosofi med mycket "bang-for-the-buck" och inte en massa mellanhänder.varför har de inte funnits här förut? och kommer det komma en svensk återförsäljare nu måntro?
Redigerat av dp79.com, 15 oktober 2007 - 12:06.
Postad 15 oktober 2007 - 22:57

Postad 15 oktober 2007 - 23:58

Postad 16 oktober 2007 - 08:19

Norrmännen kommer juh hit o smugglar hem mat å sprit

Postad 16 oktober 2007 - 08:28
Det trista med att det är i norge är ju Tull + Moms. Hade det inte varit för det så hade man ju inte ens behövt fundera.
Hei RollE2K,
når du har valgt SVERIGE samt ditt postnummer i venstre kolonne (når du er inne på produktsidene) så vises alle prisene inklusiv moms. Dette gjelder også frakprisene som automatisk kommer opp per produkt til ditt postnummer i Sverige.
Prisen du får opp hos L-Sound er den prisen du skal betale, ikke noe mer. Varene blir levert fritt hjem til deg med Schenker. Du kan lese mer om det her;
http://lsound.no/eng...x.php?welcome=2
eller norsk;
http://lsound.no/nor...x.php?welcome=1
Med vennlig hilsen,
Jan
L-Sound
Postad 16 oktober 2007 - 09:54

Vid import till Sverige så är det normalt mottagaren som är skyldig att betala svensk tull och moms. Hur förtullas och beskattas varorna i Sverige om nu kunden inte behöver göra detta?Varene blir levert fritt hjem til deg med Schenker.
Postad 16 oktober 2007 - 18:51

Sålde min PC-Ultra i våras till en polare i Norge. På så sätt kan
jag forfarande hälsa på och klappa om min gamla subba.
Som den kunde flytta luft. Mitt tips är att gå på Ultra-tuben av
dessa!!
Postad 16 oktober 2007 - 19:56
Hej Jan
Vid import till Sverige så är det normalt mottagaren som är skyldig att betala svensk tull och moms. Hur förtullas och beskattas varorna i Sverige om nu kunden inte behöver göra detta?Varene blir levert fritt hjem til deg med Schenker.
Vi eksporterer igjennom vårt EU firma slik at all moms osv håndteres derfra. Dette letter også stort for levering og ikke minst fremføring for Schenker. Vi sender alle varene fra Norge i distribusjonssystem der varene blir splittet i EU, og så videre til den enkelte kunden.
Deg som kunde betaler varen, frakt og moms via våre web-sider, og du vil da få en kvittering (kvitto?) fra vårt EU firma. L-Sound har brukt ekstremt mye tid og penger på å finne et bra og effektivt eksportsystem fra Norge til EU, og nå har vi endelig funnet dette!

mvh
Jan
L-Sound
Postad 16 oktober 2007 - 21:38

Postad 17 oktober 2007 - 11:32
Kommer ni inte alls ta in "PC-Plus 25-31" ? Det är denna som känns mest intressant för min del, då jag inte vill ha så stor sub. Och samtidigt så är det ju en hel del mer kraft i Plus modellen.
Bra det där med tull/momsen iaf!
Postad 22 oktober 2007 - 18:07
PCi 25-31 er veldig nære PC-Plus 25-31 i ytelse, spesielt etter dens nye NSD 12" bassenhet. PCi modellen er priset ned mot PB10-NSD men kan måle seg opp mot PC-Plus 25-31.
Jeg mener du vil bli meget fornøyd med PCi 25-31.

mvh
Jan
Redigerat av Unregistered1125, 22 oktober 2007 - 18:08.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar