Kommentarer till Gamla radhuset - Renovering av badrum... av Badguy
Startad av
Badguy
, Oct 29 2007 20:06
14 svar till detta ämne
Postad 29 October 2007 - 20:06
Riktigt bra och välgjort. Tänk o slänga sig i det badet efter en långprommenad en vintermorgon
Postad 11 November 2007 - 17:55
Ojojoj vilket snyggt badkar (och rum)! Kan du ge lite information om vad det är för badkar? Är det alltid vatten i som går på underhållsvärme eller får man tappa upp?
Och framförallt, vad kostade åbäket?
Och framförallt, vad kostade åbäket?
Postad 25 November 2007 - 19:20
Jobbar själv som skadesanerare, om alla badrum var så där välbyggda så skulle jag inte ha mycket jobb. Skitsnyggt och maffigt.
Postad 15 April 2008 - 16:29
Verkligen bra bilder och förklaringar. Suttit mycket och funderat på hur man skall göra vissa saker.
en fråga, hur många kvm är ditt badrum på?
en fråga, hur många kvm är ditt badrum på?
Postad 05 May 2008 - 22:54
LOL! Värre LSD trip snackar vi om när man badar hemma hos dig, riktigt nice blev badrummet må jag tillägga!
Postad 20 September 2008 - 08:44
Bor i nyköping... Du är välkommen o fixa mittbadrum oxå
....
jätte fint jobb.
jätte fint jobb.
Postad 20 September 2008 - 12:32
Svar till kommentarer:
Lagunen: Jag har satt silicon runt toaletten för det inte ska komma in smuts och annat under toaletten så det blir en missfärgning eller att det börjar lukta illa. Det är inga problem med fukt då det inte finns silicon på baksidan av toaletten, plus att det finns en lucka på baksidan som man kan ta bort vid behov.
HauntedS: Kan inte svara exakt då jag inte är hemma men jag tror det är 4kvm och måtten är nog 1,6 x 2,5. Bredden är jag säker på...
Nordan: Jag har direktimporterat duschen från Kina genom BT-Trading och pyntade runt 16500 kr för den. Det finns ingen underhållsvärme, men det är nog det enda den saknar, hehe. Har dock aldrig varit ett problem för mig då värmen håller sig rätt bra pga kabinen håller värmen inne och kylan ute. Jag har aldrig badat så länge så det blivit ett problem. Däremot blev det kallt ganske fort i mitt gamla badkar då det stod helt öppet och saknade kabin.
Lagunen: Jag har satt silicon runt toaletten för det inte ska komma in smuts och annat under toaletten så det blir en missfärgning eller att det börjar lukta illa. Det är inga problem med fukt då det inte finns silicon på baksidan av toaletten, plus att det finns en lucka på baksidan som man kan ta bort vid behov.
HauntedS: Kan inte svara exakt då jag inte är hemma men jag tror det är 4kvm och måtten är nog 1,6 x 2,5. Bredden är jag säker på...
Nordan: Jag har direktimporterat duschen från Kina genom BT-Trading och pyntade runt 16500 kr för den. Det finns ingen underhållsvärme, men det är nog det enda den saknar, hehe. Har dock aldrig varit ett problem för mig då värmen håller sig rätt bra pga kabinen håller värmen inne och kylan ute. Jag har aldrig badat så länge så det blivit ett problem. Däremot blev det kallt ganske fort i mitt gamla badkar då det stod helt öppet och saknade kabin.
Redigerat av Badguy, 20 September 2008 - 12:37.
Postad 03 September 2009 - 06:54
jag önskar jag var lika händig som vissa är på forumet här,,man hade sparat massa pengar helt klart,så himla vackert de blev, det är väl så alla vill ha de hemma:)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
377 bilder
129 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?