boxshot_us_small.jpg 14.85K
0 Antal nerladdningarGamerankings
Gametrailers
Tycker detta spel är är klart det bästa spelet på wii hittills. Roligare än Zelda och i klass med Monkey Island. Vad tycker ni som spelat det?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure
Startad av
Knape
, Oct 31 2007 21:33
6 svar till detta ämne
Postad 31 October 2007 - 21:33
boxshot_us_small.jpg 14.85K
0 Antal nerladdningarGamerankings Gametrailers Tycker detta spel är är klart det bästa spelet på wii hittills. Roligare än Zelda och i klass med Monkey Island. Vad tycker ni som spelat det? Postad 31 October 2007 - 21:53
att du bara vågar säga att det är roligare än zelda =).. dock har ja inte spelat Zack & Wiki så ja kanske missar ngt bra.
ska bli kul å höra va andra tycker som spelat detta. Postad 31 October 2007 - 22:03
Äntligen någon som gör en tråd om det
Det har fått mycket bra recensioner och IGN har hållt på hela hösten och proklamerat "köp Zack och Wiki" för alla läsare. Ett måste-ha spel tydligen. Postad 31 October 2007 - 22:28 Tycker det var väldigt smart emellanåt och om man jämför det med monkey island (apor, pirater och elak spökpirat Postad 01 November 2007 - 09:19
Ja detta har länge varit på min "vill ha lista".
Men de blir så ******** många spel nu i November som ja vill ha, så får sikta på o skaffa de här lite senare Men som tidigare sagts, av de ja läst på IGN så är de ett givet köp förr lr senare iaf. Postad 01 November 2007 - 23:36
Meeen! Nu blev ju jag också sugen! Trodde inte jag skulle vilja ha något pusselspel, men detta verkar ju faktiskt vara rätt bra! Tror inte det blir än dock. Kanske efter jul när man klarat smg och väntar på ssb:b
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |