Kommentarer till Bastodontprojektet av Nattlorden
Startad av
Nattlorden
, Nov 01 2007 16:20
21 svar till detta ämne
Postad 08 November 2007 - 06:09
Är dom 2 sista på plats ännu? =)
Nej tyvärr... behövs slipning och målning på lådorna och jag har fortfarande inte lyckats bli av med alla känsliga
saker som står "temporärt" i garaget. Dessutom har jag haft så mycket på jobb ganska länge så det har inte blivit många sekunder fritid.
Däremot har jag fått lagat mitt ena 218 samt monterat ett barnsäkringsstaket framför stereon... och att jag kör Squeezebox...
Postad 05 March 2008 - 20:24
ser riktigt maffigt ut .. Man blir så otroligt nyfiken på hur det låter när men ser sånnahär anorlunda uppställningar .
Postad 09 June 2008 - 13:06
Hoppsan... ibland går tiden ruskigt fort.... men nu har jag börjat på målningen av de sista två... ganska på pricken två år efter de inlagda bilderna här... kunde ha svurit på att det bara var ett år, men där ser man...
Postad 24 June 2008 - 20:54
Riktigt grymmt, fina bslådor det där och du lär få en riktigt bra prestanda, delar du bara pIP nedåt så ska det nog gå att kräma på ganska bra, men jusst det är ju det stora problemet med pIP, dom pallar ju inga större amplituder utan att må dåligt.
Postad 29 June 2008 - 20:45
Färgen är ju råläcker. önskar jag bott kvar i landskrona så jag kunnat sticka över och lyssna lite lätt...
Postad 01 May 2009 - 08:24
You rock man ! Ibland är man bara tvungen att göra det man är tvungen att göra ...
Brittish racing green är för finsmakare och passar utmärkt även
på Aston Martin :-)
Brittish racing green är för finsmakare och passar utmärkt även
på Aston Martin :-)
Postad 09 June 2009 - 22:30
Hahaha jälvar vilken setup! Hoppas du är ganska nöjd med basstödet annars blir man ju orolig
Postad 31 August 2009 - 08:15
hahaha det där såg härligt ut =) visst grönt är skönt men svart är snyggare =) bra jobbat
Postad 02 December 2011 - 08:42
Helt galet 8st 12" basnarkoman på speed ! snygga lådor och ser stabila ut men färgen kan man ju välja själv ....
Postad 08 July 2013 - 12:18
Känns som att WAF:en är ganska låg i detta rum, men ljudet desto bättre..
Postad 08 July 2013 - 17:57
Schluug - min fru har aldrig klagat. Hon spelar på ganska bra när hon sätter på något.
Skulle säga att de som har problem med WAF har valt sin fru dåligt.
Skulle säga att de som har problem med WAF har valt sin fru dåligt.
Redigerat av Nattlorden, 08 July 2013 - 17:59.
Postad 20 December 2013 - 13:52
Ser grymt ut! Men har du inga nyare bilder, eller har du kvar dynorna bakom högtalarna? Du får bara 9p pga dynorna
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
67 bilder
99 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?