Postad 06 November 2007 - 11:46
så trevligt galleri med saker som man får lära sig. Detta är riktigt kul att lära sig fortsätt gärna.
Postad 06 November 2007 - 13:50
Tackar!
Kul att ni tycker om min lilla presentation om Sonos!
Skall skriva vidare och utöka med fler bilder framöver... skall komma iordning med alla zoner först bara...
/PEF
Kul att ni tycker om min lilla presentation om Sonos!
Skall skriva vidare och utöka med fler bilder framöver... skall komma iordning med alla zoner först bara...
/PEF
Postad 06 November 2007 - 15:27
Jag är inne på att köpa en passivspelare (80) + fjärr och cradle.
Ingår det nån laddare till fjärren eller cradeln eller måste man köpa till den extra trafon för att kunna ladda fjärren i cradeln?
Ingår det nån laddare till fjärren eller cradeln eller måste man köpa till den extra trafon för att kunna ladda fjärren i cradeln?
Postad 06 November 2007 - 20:33
Jag är inne på att köpa en passivspelare (80) + fjärr och cradle.
Det följer med laddare till fjärrkontrollen... denna kan kopplas till cradlen så att den både står snyggt ock laddas.
Köp Bundlen... skillnaden i pris blir väldigt liten och Sonos blir bäst i flera zoner. I värsta fall kan du nog sälja ZP100 dyrare än vad mellanskillanden är...
Redigerat av PEF, 06 November 2007 - 20:34.
Postad 06 November 2007 - 21:17
Kan bara hålla med, Sonos regerar. Har själv kört i mer än ett år och grymt nöjd.
Postad 26 December 2007 - 17:34
Fina Dali Högtalare!
Tackar!
Jag gillar dem verkligen och njuter varje dag. Små kompakta med med stort och luftigt ljud!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
43 bilder
51 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?