Kommentarer till Mitt Utopia!! av zelari
Startad av
Fordom
, Dec 08 2007 17:11
22 svar till detta ämne
Postad 08 December 2007 - 17:11
Hej hej!!
Måste bara säga att det var från dig, och bara dig, som jag har inspirerats av min egen anläggning. Syns ganska tydligt, med tanke på produkter, placering m.m. Valde dock ett par CM-1:or från BoW istället för dina dynaudio, har vart svag för dom länge!!! Ha det gött!
Måste bara säga att det var från dig, och bara dig, som jag har inspirerats av min egen anläggning. Syns ganska tydligt, med tanke på produkter, placering m.m. Valde dock ett par CM-1:or från BoW istället för dina dynaudio, har vart svag för dom länge!!! Ha det gött!
Postad 14 November 2008 - 08:29
Hej! Snygga grejer och Dynaudio är ju erkänt bra grejer.
Får man fråga lite snällt varför du tycker att mitt album är värt en 6:a i betyg?
Mvh
Får man fråga lite snällt varför du tycker att mitt album är värt en 6:a i betyg?
Mvh
Postad 14 November 2008 - 10:43
Som sagt motivera gärna dina betyg. Tycker att Dynaudio gör riktigt bra stativare i övrigt helt ok galleri.
Redigerat av hellbit, 14 November 2008 - 11:24.
Postad 14 November 2008 - 19:07
Verkar inte som att jag är den enda som undrar varför du gett ett lågt betyg utan nån kommentar.
Postad 14 November 2008 - 21:17
Tack och bock ! Skaffa dig en motevering nästa gång du ger ett sådant betyg.
Ser oxa att jag inte är ensam om mina tankar kring detta. Men vissa tror ju att man är för mer än andra och det är vell därför det krigas en hel del runt om i vår runda värld kan jag tro. Fint album föresten ,är mitt en sjua är detta en klar 2:a men det kan man inte ge såg jag. Kör hårt med dina tarracota lampor!
Ser oxa att jag inte är ensam om mina tankar kring detta. Men vissa tror ju att man är för mer än andra och det är vell därför det krigas en hel del runt om i vår runda värld kan jag tro. Fint album föresten ,är mitt en sjua är detta en klar 2:a men det kan man inte ge såg jag. Kör hårt med dina tarracota lampor!
Postad 15 November 2008 - 17:06
Fortfarande för mycket kyckling för att lämna motivering till ditt låga betyg???
Hur som helst så får du det lägsta man kan få av mig pga. pissig attityd och att du klankar ner på andra som har det fan så mycket stiligare än dig (då menar jag inte mig själv) samt att du allt som oftast avstår motivering...
Men, men kul att du tycker att du är fulländad åtminstone och att du har den allra finaste setupen, eller hur???!!!
Hur som helst så får du det lägsta man kan få av mig pga. pissig attityd och att du klankar ner på andra som har det fan så mycket stiligare än dig (då menar jag inte mig själv) samt att du allt som oftast avstår motivering...
Men, men kul att du tycker att du är fulländad åtminstone och att du har den allra finaste setupen, eller hur???!!!
Postad 16 November 2008 - 15:58
väldigt fina högtalare och övrig elektronik..synd bara att majoriteten av bilderna är av sämre kvalité..
Postad 02 September 2009 - 13:09
Fina högtalare snygg tv bänk snygga foton .
Kanon på alla sätt och vis ..
Kanon på alla sätt och vis ..
Postad 23 September 2009 - 14:32
Skit snyggt! läckra komponenter!
Är sugen på dynaudio 42orna. tror du min förstärkare skulle få dom att blomma ut (marantz sr5003)
Eller kräver dom ngt bättre!
Är sugen på dynaudio 42orna. tror du min förstärkare skulle få dom att blomma ut (marantz sr5003)
Eller kräver dom ngt bättre!
Postad 11 February 2010 - 00:28
Bra högtalare, är själv en blivande ägare av ett par Dynaudio. I övrigt tycker jag du skulle försökt sänka värmen i dina bilder, då det inte alls är något positivt. Annars helt ok.
/Andreas
/Andreas
Postad 17 February 2010 - 16:37
Mycket fina bilder, men hade även jag sett en variation i kulörer. Jag har också varit ägare att Audience 42 och du får nog häkta på lite mer förstärkare än det du använder idag för att det verkligen skall hända någonting. Varför inte ett externt slutsteg? Trevliga komponenter och fint foto.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
27 bilder
144 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?