någon som haft liknande problem?
eller har nån aning om vad det kan vara. Vet inte vart jag ska börja felsöka. tänkte öppna o kolla efter brända kretsar
Redigerat av HkanW, 03 January 2008 - 14:10.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 03 January 2008 - 08:13
Tv`n startar inte. Stand by lampan slår om till grönt när jag startar tvnr, vilket den alltid gör när man startar den, sen knäpper det till (låter som ett relä som slår av) sen händer det inget mer, ingen bild, inget ljud. Skulle tro att den går ner i ett skyddsläge eller något liknande.
någon som haft liknande problem? eller har nån aning om vad det kan vara. Vet inte vart jag ska börja felsöka. tänkte öppna o kolla efter brända kretsar Redigerat av HkanW, 03 January 2008 - 14:10. Postad 03 January 2008 - 09:04
Gasen slut?
På alla plasma lär gasen pysa ut efter något / några år - sitter en påfyllnadsplupp på baksidan. Vilken typ och årsmodell är det? Postad 03 January 2008 - 09:32
Hej!!
Visste inte ens att det fanns gas Ingen garanti kvar tyvärr tror den är från 05-06 nånstans där. Hitachi 42pd5200 Postad 03 January 2008 - 14:06
Tror det finns en firmware så du kan använda gasol.
Funkar på min, eller var det grillen? Postad 03 January 2008 - 14:08 Du får väl prata med dom du köpte den hos! Här är lite ifrån konsumentverket:
Postad 03 January 2008 - 14:47 Skämtåsido, prata med dom som du köpte plasman av eller Hitachi´s kundtjänst Postad 03 January 2008 - 15:13
Gäller denna konsumentköplag för allt elektroniskt? eller ja ALLT?
Då finns det ju ingen vits med att köpa till en försäkring till en TV som aldrig flyttas från sin plats. Ska jag vara ärlig så vet jag inte vart den kommer ifrån. Fick "ärva" den av min far som inte finns kvar längre. Och jag hittade inget kvitto heller. Så det känns som att jag Måste laga den. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |