Postad 13 March 2008 - 20:43
Tack för kommentarerna... bygget går segt men jag har fått en liten nytändning nu så mer bilder är på väg. Speciellt skönt att jag äntligen spacklat, slipat o målat taket OCH fått dit stjärnhimmel av fiberoptik (80 st 1mm fibrer utspridda på 4st stora gips).
Postad 13 March 2008 - 22:20
Herre jäklar vilken cool byggnad.. Mer mer mer bilder, något av den läkraste planlösning jag har sett på länge
Postad 18 March 2008 - 09:52
Tack tack 
Planlösningen och arkitekturen har jag och min fru skissat på ett bra tag innan vi byggde då vi är begränsade till max 100m2 markavtryck (sommarstugeområde). Svårt att få in allt på ett bra sätt och ändå få luftigt, mysigt och energieffektivt.
Jag skall försöka få upp lite fler bilder på helheten och biorummet då det snart är klart.
Lade till lite bilder på husbygget i övrigt också.. resultatbilderna blir ett eget galleri så småningom.
Planlösningen och arkitekturen har jag och min fru skissat på ett bra tag innan vi byggde då vi är begränsade till max 100m2 markavtryck (sommarstugeområde). Svårt att få in allt på ett bra sätt och ändå få luftigt, mysigt och energieffektivt.
Jag skall försöka få upp lite fler bilder på helheten och biorummet då det snart är klart.
Lade till lite bilder på husbygget i övrigt också.. resultatbilderna blir ett eget galleri så småningom.
Redigerat av erito, 18 March 2008 - 11:20.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
22 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?