Kommentarer till Gillestugan/ tv-rum av lynxen
Startad av
lynxen
, Jan 30 2008 21:57
9 svar till detta ämne
Postad 30 January 2008 - 21:57
Tack för din fina kommentar:) Kan verkligen tänka mig att du är nöjd med din kombination, har själv hört den och förstår vad du menar. Det kanske kommer en Cambridge cd spelare snart då även den är riktigt grym:)
Postad 05 February 2008 - 15:40
Skall lämna in min Cambridge for den har en egenhet att ge max volym när man startar den och det känns mindre skoj för högtalarna. Som tur är händer det inte alltid.
Postad 08 February 2008 - 20:14
Mycket bättre och rymligare sen du svängde rummet 90 grader! Synd bara att elementet är så iögonfallande.. Svårt att hitta nåt snyggt elementskydd men med lite fantasi kanske det skulle gå att bygga bort?! Tror ända att du vänjer dig och inte alls störs, har jag rätt?
Postad 08 February 2008 - 20:20
Skall jag ha det på detta hållet kommer jag att bygga in elementet så slipper vi se det.
Postad 05 September 2008 - 19:46
Tycker tvn ser lite liten ut, blir de inte svårt o se på det avståndet?
Postad 21 October 2008 - 16:41
Hej igen..
Tack för titten, ja min tejp har jag för mätning av högtalarplacering, jag flyttar nämligen ut och vinklar in hgt vid ( finlyssning ) :-)
Om du skall göra något vid eller framför elementet försök dä tänka in absorbent i bygget. Ett tips bara..
Ha det gött...
Tack för titten, ja min tejp har jag för mätning av högtalarplacering, jag flyttar nämligen ut och vinklar in hgt vid ( finlyssning ) :-)
Om du skall göra något vid eller framför elementet försök dä tänka in absorbent i bygget. Ett tips bara..
Ha det gött...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
24 bilder
2 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?