Kommentarer till Mitt första hembiosystem! av Hockert
Startad av
Hockert
, Feb 08 2008 19:43
10 svar till detta ämne
Postad 08 February 2008 - 19:43
Fyf*n va fin högtalare du har 
Bra val till en bra peng ,enormt prisvärda.
Den övriga utrustningen ser också bra ut..... Det enda är väl som för oss andra med, kablarna bör döljas men vafan så skönt när grejorna äntligen är uppe.
Bra val till en bra peng ,enormt prisvärda.
Den övriga utrustningen ser också bra ut..... Det enda är väl som för oss andra med, kablarna bör döljas men vafan så skönt när grejorna äntligen är uppe.
Postad 08 February 2008 - 20:35
Kablarna ska döljas när jag orkar. Ska sätta dit en kabellist från TV:n med. Allt annat ska sättas intill väggarna på nåt bra sätt
Postad 08 February 2008 - 21:00
Snyggt.Gillar bordet.Känner igen det hehe.
Har du oxå gjort ditt själv?
Har du oxå gjort ditt själv?
Postad 06 April 2008 - 10:49
inte dåligt för ett första försök
basen du valt låter riktigt bra. har funderat lite på den själv. kör med Dali Concept serien till min TV och spelhörna och det låter helt OK. Kan tänka mig att det är bra drag när du tittar på film. Bestå-bänkarna är det många som kör med numera, det är bra förvaring i dom och dom är snygga. Men jag tycker att du ska ställa isär högtalarna en aning så du breddar ljudbilden lite mer. Och kanske ha en sektion till av bestå-bänken. Lite kabelfix och sånt finlir har du kvar men det har ju börjat riktigt bra.
Postad 06 April 2008 - 11:16
Subben är grym! Jag har en 800-R själv och är mycket nöjd. Ett tips, kolla på cloverfield.. Där får subben jobba mycket
Postad 06 April 2008 - 14:03
Tack så mycket! Drog isär högtalarna lite som du sa rayDreamer, ska se om det blir lite bredare ljudbild då. Cloverfield blir nästa film jag ser!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
50 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?