Kommentarer till Home Entertainment Area !! av KingMan
Startad av
KingMan
, Feb 13 2008 22:48
35 svar till detta ämne
Postad 21 August 2008 - 19:55
fan vad snyggt... nu skall jag börja bygga i mitt sovrum.. jättesnyggt planerat och grats för färgvalet...
Postad 21 August 2008 - 20:32
Snyggt, synd man själv inte har lite större hus och har några rum till övers att göra til hobbyrum likt dig
Postad 21 August 2008 - 21:47
snyggt jobbat men jag kan dock inte bestämma mig för om jag gillar den gråa färgen... ser väldigt snygg ut på kvällen men lite dassig på dagen kanske.. (?)
är nyfiken på om teven reflekterar ljus på garderobsväggarna inne i hyllan men tanke på att färgen är så högglansig? annars väldigt kul idé & mycket snygg fondtapet!!
är nyfiken på om teven reflekterar ljus på garderobsväggarna inne i hyllan men tanke på att färgen är så högglansig? annars väldigt kul idé & mycket snygg fondtapet!!
Postad 22 August 2008 - 09:47
Snyggt! Roligt att se från start till slut och inspirerande den dag man har hus och plats över. En gaming den!
Postad 22 August 2008 - 12:54
s*tan i hela jäkla gatan, det där var riktigt många schysta prylar. riktigt jäkla fina prylar det här =)
Postad 22 September 2008 - 07:44
Bankväskan ifrån GTA IV har jag med..
såååå. nu kan du skicka din autograf till
Mikael Coucher
Torggatan 6b
46530 Nossebro
såååå. nu kan du skicka din autograf till
Mikael Coucher
Torggatan 6b
46530 Nossebro
Postad 23 November 2008 - 17:06
snyggt, föresten, var har du fått tag på de där ställen för du har vissa av spelfodralerna ståendes i.
Postad 30 December 2008 - 19:44
grymma samlarutgåvor...det är ju dom man vill ha när man köper spel och filmer. synd bara att Sverige inte verkar ha förstått det riktigt än...
Postad 30 December 2008 - 21:02
Riktigt nice med Assassins Creed prylarna, allt annat va nice också! Stay a gamer
Postad 30 October 2009 - 13:46
Riktigt fränt att sitta och titta på bilderna.
Du har ett genuint intresse för samlingsprylar och även om jag inte delar det intresset så har du ett riktigt underhållande kollage!
Bra jobbat!
Du har ett genuint intresse för samlingsprylar och även om jag inte delar det intresset så har du ett riktigt underhållande kollage!
Bra jobbat!
Postad 30 October 2009 - 14:04
snyggt men , spela inte så högt när du kör med wofern för då kommer alla dom där gubbarna /alla löst på hyllorna att ramla ner i huvet på er
Postad 07 January 2010 - 14:41
Snyggt!
Detta gillar jag!
Och du har massor med coola film/spel smalingsgrejer
Detta gillar jag!
Och du har massor med coola film/spel smalingsgrejer
Postad 01 May 2010 - 17:30
Grym fin samling!!
Måste bara fråga - På bilden "Krig för hela slanten !!" vart fick du tag på de 4 stycken gevärkulorna? Kom de med någon Special Edition?
Måste bara fråga - På bilden "Krig för hela slanten !!" vart fick du tag på de 4 stycken gevärkulorna? Kom de med någon Special Edition?
Postad 04 July 2013 - 02:31
Vet inte vilken samling som är häftigast denna spel samling eller din film samling. Har svårt att välja så.. Båda!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
129 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?