Postad 24 February 2008 - 15:22
Riktigt bra jobbat och väldigt uppskattat med en summering av det som har hänt under veckan. Det är juh tyvärr inte alltid man har tid att läsa igenom alla trådar för att hänga med! Bra jobbat!
Postad 25 February 2008 - 08:39
Tycker det var jättebra med en veckosammanställning. Särskilt att det var lite om "vad som diskuterades flitigast" i forumet oxå. Verkligen uppskattat.
Postad 25 February 2008 - 09:05
Tycker det var jättebra med en veckosammanställning. Särskilt att det var lite om "vad som diskuterades flitigast" i forumet oxå. Verkligen uppskattat.
Jag kan bara hålla med. Riktigt trevligt om ni fortsätter summera på det här sättet!
Postad 25 February 2008 - 12:49
Ja, tanken är att i slutet av veckan försöka hitta några mindre (men intressanta) nyheter plus aktiva/intressanta forumtrådar och sammanfatta det hela lite kort.Tycker det var jättebra med en veckosammanställning. Särskilt att det var lite om "vad som diskuterades flitigast" i forumet oxå. Verkligen uppskattat.
Jag kan bara hålla med. Riktigt trevligt om ni fortsätter summera på det här sättet!
Förutom detta så kommer det framöver publiceras fler nyheter på förstasidan som täcker in lite av det som händer i branschen.
Så tipsa gärna gärna mig om nyheter o intressanta forumdiskussioner!
Postad 25 February 2008 - 15:56
Verkligen väldigt trevligt att läsa den sammanfattning.
Hoppas på att läsa fler framöver.
Hoppas på att läsa fler framöver.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
33 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?