Och en sak .... kommer jag få problem med den hemma pga. NTSC ?? har en helt ny LCD så den e nog inga problem men där kommer jag ej att spela upp ...
Lånar grannen kamera ibland (en PAL) och då kör jag alltid in det i adobe premiere och sedan ut på dvd, där finns ju möjlghet till ntsc ..så därför undrar jag om detta blir något bekymmer .. ??
En sak till .. min mor har varit i usa nyligen med sin man hos hans släktingar och använt deras kamera (amerikanarnas) och tagit med banden hem. Då ville inte PAL videokameran ta NTSC banden, den sa det var fel format. Men har man NTSC kamera som min såklart blir och kör med sånna band som man köpt där kan det väll inte bli bekymmer i premiere ???
Hoppas någon kan hjälpa mig .. känns som man kan få en schysst kamera nu när dollarn e låg ...
Föresten .. kan man åka på tull om man har med sig grejjerna själv ? När man skickar efter ett paket kan jag ju förstå det men om man har den i sin handbagage kan man väll bara hävda att man haft den med sig och filmat, det kan väll ingen bevisa ??
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
640 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?