Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Pause Ljud & Bild årets butik

9 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 mars 2008 - 10:05

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

• 34 inlägg
  • 0
Läs mer här

Postad 13 mars 2008 - 18:37

Unregistered76636631
  • Unregistered76636631
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0
Grattis, alltid kul med fysiska butiker som går bra, dock är deras närvaro på nätet rätt marginell och jag gillar att surfa och få prislänkar från prisjakt. Men det är jag det..

Postad 13 mars 2008 - 19:31

Hampan
  • Hampan
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Grattis Pause!

Har inhandlat all min hifi/hemmabio hos Pause på Sveavägen!

Riktigt bra och skön butik!

Redigerat av Hampan, 14 mars 2008 - 08:29.

Postad 14 mars 2008 - 07:44

Unregisteredd0edda5e
  • Unregisteredd0edda5e
  • Lärjunge

• 300 inlägg
  • 0
Grattis Paus, till ett pris som ni absolut INTE förtjänar!
Upplevelse? vad menar dem med det? Kanske det nonchalanta, och otrevliga bemötande ni har mot era kunder?
För inte är det väl en upplevelse i bemärkelsen, som tex att knalla runt på Mediamarkt och flukta på deras enorma tv avdelning. Kanske bara jag som upplever butiken som ett skämt numer, och att dom har förbättrat sin kundsyn? Har inte satt min fot där på ganska många år, och det har faktiskt med hur dom behandlat sina kunder under alla år!
Så nu har jag fått gnälla, och skriva av mig lite och mår faktiskt mycket bättre B)

Snukke

Postad 14 mars 2008 - 10:14

Unregistered2cb9fb07
  • Unregistered2cb9fb07
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Grattis Paus, till ett pris som ni absolut INTE förtjänar!
Upplevelse? vad menar dem med det? Kanske det nonchalanta, och otrevliga bemötande ni har mot era kunder?
För inte är det väl en upplevelse i bemärkelsen, som tex att knalla runt på Mediamarkt och flukta på deras enorma tv avdelning. Kanske bara jag som upplever butiken som ett skämt numer, och att dom har förbättrat sin kundsyn? Har inte satt min fot där på ganska många år, och det har faktiskt med hur dom behandlat sina kunder under alla år!
Så nu har jag fått gnälla, och skriva av mig lite och mår faktiskt mycket bättre B)

Snukke

Märkligt att kommentera en butik som man inte satt sin fot i på ganska många år...

Själv gillar jag Pause-butikerna, tycker de är riktigt sköna.

Postad 16 mars 2008 - 08:28

Zuprdude
  • Zuprdude
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Butiken har jag aldrig varit inne i, den är säkert jättebra och förtjänar ett pris, deras hemsida däremot är ett skämt..

Postad 07 april 2008 - 11:46

Martin__N
  • Martin__N
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hifi-klubben, Onoff och Webhallen på samma gata har alla mycket trevligare personal, mycket bättre priser och bättre sortiment. Om bara butiker på samma gata "tävlade" så skulle jag inte förstå hur Pause fick ett pris. Ännu mer konstigt blir det om det var hela Sverige som var med i jämförelsen.
Har varit inne i Pausbutiken två gånger i våras, både gångerna bemöttes man av nonchalanta försäljare som var helt ointresserade av produkterna de säljer och att sälja dem. Pricken över i:et, var att priserna var nästan dubbelt så höga som priserna på butiker i närheten.

Postad 24 mars 2009 - 17:49

Honkz
  • Honkz
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Hifi-klubben, Onoff och Webhallen på samma gata har alla mycket trevligare personal, mycket bättre priser och bättre sortiment. Om bara butiker på samma gata "tävlade" så skulle jag inte förstå hur Pause fick ett pris. Ännu mer konstigt blir det om det var hela Sverige som var med i jämförelsen.
Har varit inne i Pausbutiken två gånger i våras, både gångerna bemöttes man av nonchalanta försäljare som var helt ointresserade av produkterna de säljer och att sälja dem. Pricken över i:et, var att priserna var nästan dubbelt så höga som priserna på butiker i närheten.

Det är väl svårt att jämföra då de inte har samma sortiment. Kan hålla med dig om att en del personer som jobbar i hifi butiker inte har där att göra men det är inte bara i denna kedja utan i de flesta. Tycker i överlag att de har bra service. Om man känner att den man har som säljare inte vet vad han pratar om ber man om nån annan som kanske vet mer om det man vill.

Kan oxå säga att hemsidan är skit, kommer inte ens in där numera. Lite enklare sida var att föredra.

Redigerat av Honkz, 24 mars 2009 - 17:50.

Postad 24 mars 2009 - 17:55

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
Ok nyheten var från 2008, måste ha missat det då, grattis till förra årets butik :)

Postad 24 mars 2009 - 18:22

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11 286 inlägg
  • 0
Starkt jobbat Audio Code 3. :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Baffelväggen
    Globe
    2025-04-28 19:31:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.