Kommentarer till Vardagsrum av efterlyst
Startad av
efterlyst
, Mar 15 2008 15:55
10 svar till detta ämne
Postad 15 March 2008 - 16:32
Riktigt snyggt, mer bilder gärna. Gillar verkligen membranen och fas pluggen på MA
Postad 01 September 2009 - 18:15
Bra grejer (har samma saker själv)
Men jag måste bara fråga hur du kan skicka hd ljudet i bitstream? Det kan iaf inte jag göra med min ps3!
Postad 01 September 2009 - 21:03
snygga högtalare. dom låter riktigt bra tillsammans med Marantz och DTS-HD Master Audio är ju hur ljuvligt som hellst! äntligen har Sony fattat att det är Bitstream som gäller på deras konsol.
Postad 01 September 2009 - 21:38
Jag bytte in min gamla 40gb ps3:a för 2500:- på game och köpte den nya Ps3 slim som släpptes i sverige idag, den nya maskinen kan skicka hd-ljud som bitstream 
Hej, kan fixa lite fler bilder, bänken är dock ett hemmabygge, med mycket hjälp av en kompis ( SH[]RTY här på forumet. )
edit: om du inte tänker på den där i glas som syns på första bilden där, den heter apollo och finns på mio
Bra grejer (har samma saker själv)
Men jag måste bara fråga hur du kan skicka hd ljudet i bitstream? Det kan iaf inte jag göra med min ps3!
Hej, kan fixa lite fler bilder, bänken är dock ett hemmabygge, med mycket hjälp av en kompis ( SH[]RTY här på forumet. )
edit: om du inte tänker på den där i glas som syns på första bilden där, den heter apollo och finns på mio
hej, har du fler bilder på din tv bänk, samt var är den köpt?
Redigerat av efterlyst, 01 September 2009 - 21:40.
Postad 04 September 2009 - 22:03
Tänker på den hemma byggda, lite svårt att se vad det är för material och grejer.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
52 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?