Varning: InWarehouse - hämtlager Rosersberg
Postad 25 mars 2008 - 20:58

Postad 06 april 2008 - 19:28
Postad 06 april 2008 - 21:50
Tog en timme hitta till det där stället, ganska slappt av dom inte sätta upp skyltar.
Postad 10 april 2008 - 19:28

Hittar ni verkligen inget bättre att göra än att VARNA för en internetbutik som service låter kunder hämta ordrar på deras lager istället för att vänta på dv fraktföretag? Sluta lipa och var glada att servicen ges istället.
Postad 11 april 2008 - 10:37
Hittar ni verkligen inget bättre att göra än att VARNA för en internetbutik som service låter kunder hämta ordrar på deras lager istället för att vänta på dv fraktföretag? Sluta lipa och var glada att servicen ges istället.
Vi betalar för servicen smartass!
Postad 11 april 2008 - 10:45
Lyckligtvis så är ju detta ett forum där man har möjlighet och rätt att skriva av sig om det mesta.... Och om det tar en timme att hitta till ovan nämnda företags lager/utlämningsställe så är det väl jäkligt bra att det kommer fram så man kan ta med det i sina beräkningar om man nu mot förmodan har tänkt beställa därifrån...????
Postad 11 april 2008 - 13:58
Det känns om att folk numera går ut på minhembio och varnar till höger och vänster för minsta lilla sak. Detta ser jag mer som en skitsak helt ärligt men är det svårt att hitta så, i all ära, skriv om det men dra inte in en massa annat som inte hör till saken.
Postad 11 april 2008 - 16:01
Lyckligtvis så är ju detta ett forum där man har möjlighet och rätt att skriva av sig om det mesta.... Och om det tar en timme att hitta till ovan nämnda företags lager/utlämningsställe så är det väl jäkligt bra att det kommer fram så man kan ta med det i sina beräkningar om man nu mot förmodan har tänkt beställa därifrån...????
Speciellt när dom tar 29:- nu för tiden för direkthämtning.
Postad 14 april 2008 - 18:21
Postad 14 april 2008 - 22:38
Men jag tycker också att skyltar dom inte så pass bra vilket dom kan ha en anledning till.
Så borde det väl vara rimligt att dom ställer dit någon person som står utanför & informerar så att folk vet vad som gäller efterssom att folk betalar ju för att hämta grejerna där & då borde dom ha råd.
Sen så tycker jag inte att ni ska klaga så mycket på vägarna & jag lovar er att ni har bättre vägar där nere än vad vi har 70mil uppåt i landet!
Redigerat av Unregistered1092, 14 april 2008 - 22:40.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar