Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Varning: InWarehouse - hämtlager Rosersberg

9 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 mars 2008 - 20:58

meridian
  • meridian
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Till inWarehouses hämtlager i Rosersberg är det hopplöst att hitta då de ligger i ett ind.omr. där det fortfarande byggs, vilket i praktiken innebär att man ska av de asfalterade vägarna och ut i spenaten på traktor/dumpervägar. Inte på ett enda ställe i industriområdet har man heller bemödat sig med att sätta upp inWarehouseskyltar, inte ens på själva byggnaden! Man vet inte att man är framme förrän man hittar två andra irriterade kunder(och vi var nog inte de första) utanför som upplyser om att de stängde för 5 min sen och inte kan hjälpa en. Svaret vi får är något svävande om att "de inte kan ta betalt efter kl 18". Då ska man veta att det här är ett ställe som ligger en BRA bit utanför Sthlm. Förbannad och irriterad funderar jag på om jag ska skita i beställningen(den är inte betald än) och vända mig till HIFI-klubben även om det innebär väntan.

:)

Postad 06 april 2008 - 19:28

Unregistered02db8051
  • Unregistered02db8051
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Jag kan bara hålla med, jag såg av en slump den lilla pappskylten som med pekade vart deras hämtlager fanns. Mycket dåligt skyltat.

Postad 06 april 2008 - 21:50

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1 886 inlägg
  • 0
Skämtar du? de ligger ju faan mitt ute i bushen, åkte dit en dag då det snöade som faan, inte ens vägen var utsatt, inga vägnummer eller skyltar.

Tog en timme hitta till det där stället, ganska slappt av dom inte sätta upp skyltar.

Postad 10 april 2008 - 19:28

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

• 1 126 inlägg
  • 0
Ja, usch för inwarehouse att de inte dammar av sitt lager med vägskyltar och använder dem! Och tänkte de inte när de lade lagret i ett industriområde, ett lager i ett indusrtiområde??? Nej, vet du vad! [:D]

Hittar ni verkligen inget bättre att göra än att VARNA för en internetbutik som service låter kunder hämta ordrar på deras lager istället för att vänta på dv fraktföretag? Sluta lipa och var glada att servicen ges istället.

Postad 11 april 2008 - 10:37

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1 886 inlägg
  • 0

Hittar ni verkligen inget bättre att göra än att VARNA för en internetbutik som service låter kunder hämta ordrar på deras lager istället för att vänta på dv fraktföretag? Sluta lipa och var glada att servicen ges istället.

Vi betalar för servicen smartass!

Postad 11 april 2008 - 10:45

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3 680 inlägg
  • 0

Lyckligtvis så är ju detta ett forum där man har möjlighet och rätt att skriva av sig om det mesta.... Och om det tar en timme att hitta till ovan nämnda företags lager/utlämningsställe så är det väl jäkligt bra att det kommer fram så man kan ta med det i sina beräkningar om man nu mot förmodan har tänkt beställa därifrån...????

Postad 11 april 2008 - 13:58

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

• 1 126 inlägg
  • 0
Ja, men då räcker det ju att skriva lite om att det kan vara svårt att hitta då vägarna byggs om för tillfället och inte gå ut och varna för företaget. Att butiken inte kan/vill ha in folk efter klockan 18 är ju inte så konstigt då de troligen stänger runt den tiden och inte vill ha kunder efter ordinarie stängningstid, vart företaget sedan ligger, utanför sthlm eller ej har ju knappast betydelse.. Inte heller är det deras fel att någon bestämt att bygga om i området och vägarna då är kassa. Skyltar på byggnaden kan de ju sätta upp men skyltar med gatunamn osv är väl mer kummunens ansvar och skyltar som pekar till företaget måste det väl ansökas om tillstånd för att sätta upp?

Det känns om att folk numera går ut på minhembio och varnar till höger och vänster för minsta lilla sak. Detta ser jag mer som en skitsak helt ärligt men är det svårt att hitta så, i all ära, skriv om det men dra inte in en massa annat som inte hör till saken.

Postad 11 april 2008 - 16:01

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1 886 inlägg
  • 0

Lyckligtvis så är ju detta ett forum där man har möjlighet och rätt att skriva av sig om det mesta.... Och om det tar en timme att hitta till ovan nämnda företags lager/utlämningsställe så är det väl jäkligt bra att det kommer fram så man kan ta med det i sina beräkningar om man nu mot förmodan har tänkt beställa därifrån...????

Speciellt när dom tar 29:- nu för tiden för direkthämtning.

Postad 14 april 2008 - 18:21

ralnar
  • ralnar
  • Lärjunge

• 484 inlägg
  • 0
Ligger det så avsides vill man kanske inte skylta så stort pga inbrottsrisk. Stora neon-inWarehouseskyltar skriker väl "Här finns gott om åtråvärd hemelektronik. Bara att hämta!"

Postad 14 april 2008 - 22:38

Unregistered1092
  • Unregistered1092
  • Veteran

• 1 623 inlägg
  • 0
Jag håller med om att ni inte bör måla upp det här för mycket!
Men jag tycker också att skyltar dom inte så pass bra vilket dom kan ha en anledning till.

Så borde det väl vara rimligt att dom ställer dit någon person som står utanför & informerar så att folk vet vad som gäller efterssom att folk betalar ju för att hämta grejerna där & då borde dom ha råd.

Sen så tycker jag inte att ni ska klaga så mycket på vägarna & jag lovar er att ni har bättre vägar där nere än vad vi har 70mil uppåt i landet!

Redigerat av Unregistered1092, 14 april 2008 - 22:40.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.