Kommentarer till Old. av Mr Westerström
Startad av
Mr Westerström
, Apr 15 2008 09:08
29 svar till detta ämne
Postad 15 April 2008 - 09:08
Tack det samma! Gillar din filmförvaring, riktigt smart, ikealagret måste gapa tomt;-) Alltid gillat de högtalarna låter nog underbart.
Postad 22 April 2008 - 07:59
Visst är jag ett Gabriel fan, men jag såg också att du hade King Crimson's "In the court of the crimson king". Jag lyssnar även på tidiga Genesis, Camel, Kate Bush osv. Jag gillar din anläggning och klämmer av ett betyg, hoppas att du besöker min sida igen och sätter en siffra du med. Kramar
Postad 25 April 2008 - 18:31
Mycket snyggt och härlig display på de fina vinylerna!! Lite översikts bilder kanske så jag får ihop hur rummet är disponerat. Snyggt fotat!! Tack för titten! (Min BladeRunner vinyl är en Laserdisc men när du nämner vinylen så tror jag att jag faktiskt har just det soundtracket liggandes i förvaring på vinden ;-D) ha det gott Mvh /Calle
Postad 04 May 2008 - 10:05
Detsamma, riktigt cleant och så gillar jag dina samlingar! LPskivorna är grymma
Postad 05 May 2008 - 08:28
Tackar för dit fina omdöme. Kul att du gillar mina grejor. Ser riktigt trevligt ut det du har också. Och vilken samling på filmer. Jag gillar verkligen det du har gjort med skivorna vad är det för hylla och vad kan man hitta dem?
Postad 11 May 2008 - 11:19
Tjena! Tack för kommentaren!
Du har ju också fina prylar! XTZ är ju sjukt prisvärda. Polaren "Pastakungen" som han heter här på MHB har ju förstärkaren XTZ A-100 D II. Riktigt bra är den! Gillar verkligen Cambridge Audio (Azur) designmässigt också.
Du har ju också fina prylar! XTZ är ju sjukt prisvärda. Polaren "Pastakungen" som han heter här på MHB har ju förstärkaren XTZ A-100 D II. Riktigt bra är den! Gillar verkligen Cambridge Audio (Azur) designmässigt också.
Postad 11 May 2008 - 20:02
Fint, fint! XTZ is da shit! 
Har förstärkaren Class A100 DII, men har inte haft nöjet att lyssna på deras högtalare.
Men... om de så bara är hälften så bra som stärkaren så är de ändå bra!
/XTZ ******
Har förstärkaren Class A100 DII, men har inte haft nöjet att lyssna på deras högtalare.
Men... om de så bara är hälften så bra som stärkaren så är de ändå bra!
/XTZ ******
Postad 16 May 2008 - 21:51
Trevlig musik..Kan tillägga att jag var och såg Angus med band just 88 då Dokken var förband, Blow up your'e video turnen, helt ok :-)
Postad 17 May 2008 - 09:23
läckert=) o nice elektronik=) va själv mkt nära att handla cambridge men en omotiverad tråkig försäljare på hifi klubben gjorde mig negativt inställd
va tycker du om jesse james?
mmh såg en the who platta där nere till höger,,har en gryyym dvd consert med dom
dock e inte den *bästa* låten med *he seeker*
va tycker du om jesse james?
mmh såg en the who platta där nere till höger,,har en gryyym dvd consert med dom
dock e inte den *bästa* låten med *he seeker*
Postad 19 May 2008 - 18:14
Tack för kommentar, ditt hem ser väldigt nice ut med!=)gillar det du gjort med skivorna på väggen,snyggt som fan!
Ha det!
Ha det!
Postad 20 May 2008 - 12:03
Tack för omdömet, du har helt ok oxå gillar dock inte högtalarna men Cambridge design är jag kär i
Postad 03 June 2008 - 12:38
Tack för kommentaren och betyget, jag är relativt nöjd med Panasonic-uppsättnigen, lite dyr bara, jag har ju insett att för dom pengarna hade man kunnat få något kraftfullare...men, men, designen passar som handen i handsken tillsammans med plasman.
Dina Cambridge-prylar ser jävligt bra ut, låter de fint oxå?
Dina Cambridge-prylar ser jävligt bra ut, låter de fint oxå?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
73 bilder
38 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?