Kommentarer till Uppackning av NAD M25 av mostling
Startad av
mostling
, Apr 15 2008 10:02
15 svar till detta ämne
Postad 15 April 2008 - 12:16
Mycket fin uppackning i dina album, vart har du köpt vinstlotten? Och under tiden du funderar på det kan jag ta din gamla setup. Klockren 10:a me så fina grejjer!
Postad 15 April 2008 - 13:49
Hehe, inga lotter här. Allt är resultat av en lyckad bostadsaffär och en nästan livslång dröm som jag nu lyckats göra verklighet.Mycket fin uppackning i dina album, vart har du köpt vinstlotten? Och under tiden du funderar på det kan jag ta din gamla setup. Klockren 10:a me så fina grejjer!
Postad 15 April 2008 - 14:04
Hehe, inga lotter här. Allt är resultat av en lyckad bostadsaffär och en nästan livslång dröm som jag nu lyckats göra verklighet.
Hoppas du missförstår mig rätt, ingen avundsjuka (bara lite
Postad 22 April 2008 - 07:06
Fan NAD är ju så ohyggligt stilrena. Riktigt nice! Får se när mitt liv gått till ände ifall man kanske kan skaffa sig en lika fin pjäs.
Postad 22 April 2008 - 11:49
plötsligt fick jag en oemåtståndlig lust att shoppa mkt mkt stilrena pjäser
o nad e juh alltid nad nästan lite som en haubits känner jag
o nad e juh alltid nad nästan lite som en haubits känner jag
Postad 04 May 2008 - 20:56
Mina ögon glöder, fyllda av habegär, ikapp med dioderna på fronten av ditt steg! 
NAD är fina grejjer! Deras designteam har fantastisk känsla för minimalism, uppskattas!
NAD är fina grejjer! Deras designteam har fantastisk känsla för minimalism, uppskattas!
Postad 18 May 2008 - 07:28
Ja det är häftiga prylar.....Jag står inför beslutet att köpa en M25 jag också, dock är jag lite tveksam om inte jag ska välja T-175 istället för M15....
tidigare var valet mellan Denons AVC-A1HD, men p.g.a att jag lyssnar mycket på musik, så blir det nu NAD..:-)
tidigare var valet mellan Denons AVC-A1HD, men p.g.a att jag lyssnar mycket på musik, så blir det nu NAD..:-)
Postad 21 July 2008 - 14:05
Jag tycker du borde sätta på softklipping. Det säkrar förstärkan ifall det skulle hända något. Jag vet inte om du redan gjort detta men om du inte har gjort det rekomenderar jag det.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
181 bilder
269 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?