Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *

3968 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 03 maj 2008 - 12:39

bbb
  • bbb
  • Lärjunge

  • 253 inlägg
  • 0
Hejsan

Då startar jag en ny tråd för HTC:s kommande modell Touch Diamond - det som troligen får ses som efterföljare till Touch Cruise.
Det som förbättrats:
Tunnare
VGA-upplösning
eGPS (snabbare fix än på dagens TC)
med mera

Preliminära specifikationer:
http://www.pdadb.net...m=specs&id=1305

I början av året gick rykten om ett uppdaterat användargränssnitt (Manila), dessvärre har det varit ganska tyst om detta på senare tid. Manila verkar kräva drivisar för grafiken och bygga på VGA-upplösning så med lite tur så....
Info om Manila:
http://www.theunwire...i-called-manila

Preliminärt kommer HTC hålla pressrelease nästa vecka då vi kan hoppas telefonen blir presenterad:
http://www.engadgetm...t-does-it-mean/
http://www.engadgetm...nch-next-month/

/Oscar

Edit:
Mer ingående videoreview:
http://www.coolsmart...e.com/index.php
Fått egen forumkategori på xda-developers (scrolla långt ner på sidan):
http://forum.xda-dev...s.com/index.php
Vanligaste frågorna:
Minneskortplats? Verkar saknas - 4 gb inbygt är det som gäller.
Batteritid? Många är oroliga men vissa påstår att WM6,1 är snålare.
Lagg? Inte så farligt, se ovanstående review.
Köp? Självklart :-)

Redigerat av bbb, 27 maj 2008 - 22:28.


#2

Postad 04 maj 2008 - 15:10

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

  • 1 887 inlägg
  • 0
Lite bilder: http://www.engadget....g-announcement/

#3

Postad 05 maj 2008 - 16:04

Unregistered7f9da5e6
  • Unregistered7f9da5e6
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Läste om den på mobil.se och jag är ute efter en ny mobil och vill ha WM. Funderade först på HTC Touch Cruice som jag blev imponerad av. Men nu ska det bli kul å se vad den här kan göra jämfört med Touch Cruice och TyTn II

#4

Postad 06 maj 2008 - 15:32

JimmyG
  • JimmyG
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Släppt nu?

http://www.idg.se/2.1085/1.159894

Pris runt 5000:-

Nu börjar mobil tillverkarna närma sig den telefon jag väntat på i 2-3 års tid.

#5

Postad 06 maj 2008 - 17:00

Baloubic
  • Baloubic
  • Användare

  • 201 inlägg
  • 0
NEEEEEEJ!!!

Det som kunde ha varit den perfekta telefonen: Snygg, tunn, GPS, inbyggt min, musik/video, enkelt genomtänkt gränssnitt... Men så missar de microSD-platsen! Vips äter GPS-kartor upp en stor del av det ganska snåla 4gb minnet, och resterande två-tre giggen räcker bara till dussinet musikalbum, några foton och en film...

En lite ###### microSD-plats hade möjliggjort 16 gig minne i telefonen och värsta multimediemaskinen i fickförpackning. Istället blev det en snygg telefon som kunde varit så mycket mer...

#6

Postad 06 maj 2008 - 17:42

srg
  • srg
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0

NEEEEEEJ!!!

Det som kunde ha varit den perfekta telefonen: Snygg, tunn, GPS, inbyggt min, musik/video, enkelt genomtänkt gränssnitt... Men så missar de microSD-platsen! Vips äter GPS-kartor upp en stor del av det ganska snåla 4gb minnet, och resterande två-tre giggen räcker bara till dussinet musikalbum, några foton och en film...

En lite ###### microSD-plats hade möjliggjort 16 gig minne i telefonen och värsta multimediemaskinen i fickförpackning. Istället blev det en snygg telefon som kunde varit så mycket mer...


Taget ifrån pdadb: Expansion Slots: microSD, microSDHC, TransFlash, SDIO

http://www.pdadb.net...m=specs&id=1305

Som ägare till en touch cruise idag så hoppas jag på en fetare processor och att dom får soffan ur arslet och skriver några fina grafikdrivisar till chipsetet. Isf blir jag nog tvungen att byta :P

#7

Postad 06 maj 2008 - 17:50

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

  • 1 682 inlägg
  • 0
Denna får bli min nya mobil om de droppar den äckliga baksidan, den går ju inte att ha i fickan om den ser ut så.
Inget de vinner tjocklek på direkt om inte batteriet har en väldigt lustig form.

#8

Postad 06 maj 2008 - 17:53

srg
  • srg
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0

Denna får bli min nya mobil om de droppar den äckliga baksidan, den går ju inte att ha i fickan om den ser ut så.
Inget de vinner tjocklek på direkt om inte batteriet har en väldigt lustig form.


Alltså.. den är väl bara finishad som en diamant? Kika på http://www.htc.com/e...t.aspx?id=46640, så ser den helt slät ut.. om du kikar bilden längst upp till vänster i första kolumnen, och den andra uppifrån i en andra kolumnen.

edit: http://www.youtube.c...h?v=H5fetcaQIaA, runt 2/3 in i filmen, när dom visar bara tlfnen och snurrar runt den.. ser helt klart slät ut. ruggig synvilla dock.


edit2: 51 x 99 x 10.7mm, motför TC's 58 x 110 x 15.5, så visst är den mindre, nästan 1/3 tunnare. Det här kan bli en riktigt fin tlfn :P

Redigerat av srg, 06 maj 2008 - 18:04.


#9

Postad 06 maj 2008 - 19:09

Baloubic
  • Baloubic
  • Användare

  • 201 inlägg
  • 0
Tyvärr...

Officiella specsen på htc.com nämner inget om plats för minneskort, däremot säger dessa 11.5mm tjocklek - vilket också tyder på uppenbarliga felaktigheter i pdadb:s "preliminära" specs.

Granskar man högupplösta bilder av telefonen finns heller inga slots för minneskort. Skulle i så fall vara placerat under batteriet eller nåt. Så nej, det verkar helt kört. Fyra gig minne, och det räcker inte om man vill utnyttja telefonens hela funktionalitet.

Men motbevisa mig gäna, då blir det köp direkt :)

#10

Postad 06 maj 2008 - 19:30

srg
  • srg
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0

Tyvärr...

Officiella specsen på htc.com nämner inget om plats för minneskort, däremot säger dessa 11.5mm tjocklek - vilket också tyder på uppenbarliga felaktigheter i pdadb:s "preliminära" specs.

Granskar man högupplösta bilder av telefonen finns heller inga slots för minneskort. Skulle i så fall vara placerat under batteriet eller nåt. Så nej, det verkar helt kört. Fyra gig minne, och det räcker inte om man vill utnyttja telefonens hela funktionalitet.

Men motbevisa mig gäna, då blir det köp direkt :)


11.5mm är ändock skapligt tunt. Verkar synd på minneskortsplats dock ;/.

#11

Postad 06 maj 2008 - 19:58

affliction
  • affliction
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Ser rikigt bra ut synd ang inget minneskort.


skön video
http://www.youtube.c...h?v=CoaXA9un7YE







http://www.mobil-telefoner.se :)

#12

Postad 07 maj 2008 - 06:46

arcspin
  • arcspin
  • Forumräv

  • 663 inlägg
  • 0
HTC har en egen plats på YouTube,
Här kan du kolla in lite promofilmer på diamanten

http://www.youtube.com/user/HTC

#13

Postad 07 maj 2008 - 10:32

booyakah
  • booyakah
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0

HTC har en egen plats på YouTube,
Här kan du kolla in lite promofilmer på diamanten

http://www.youtube.com/user/HTC

Den såg sjukt trevlig ut. Undrar dock hur skön baksidan är i byxfickan. Känns som att den kan skava mot låret?

#14

Postad 07 maj 2008 - 16:35

srg
  • srg
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0

Den såg sjukt trevlig ut. Undrar dock hur skön baksidan är i byxfickan. Känns som att den kan skava mot låret?


Den verkar ju inte vara räfflad, den är bara stylad/målad så.

#15

Postad 07 maj 2008 - 17:01

Joseph
  • Joseph
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Jag som precis gick på att beställa en HTC Touch Cruise "kampanj" my ass! den ska skickas tillbaka så fort den kommer ;-D mm Diamond gillar jag! kommer tydligen redan nästa månad

#16

Postad 07 maj 2008 - 21:16

bbb
  • bbb
  • Lärjunge

  • 253 inlägg
  • 0
Hmm, läste åxå slutet av juni men hittar inte källan just nu. Den finns hursom redan upplagd på bland annat Dustin (men inget datum där):
http://www.dustin.se...odID=5010144392
/Oscar

#17

Postad 07 maj 2008 - 21:23

Unregistered7f9da5e6
  • Unregistered7f9da5e6
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Jag blev imponerad till en början men som vanligt måste man bli besviken på något. Varför denna dåliga batteritid, så jäkla tråkigt. Sen vilken miss att inte stödja en expansionsplats för mer minne och en vanlig 3,5" stereoplugg.

När det gäller batteritid så borde de kolla på Samsungs i780. Angående Samsung så verkar då deras i900 bli mer intressant också.

Jaja, man får väl vänta på tester så man får höra vad de tycker om allt.

#18

Postad 08 maj 2008 - 09:21

bigX
  • bigX
  • Wannabe

  • 26 inlägg
  • 0
Den skulle man lätt kunna köpa....men minnet VARFÖÖÖÖÖÖR :S:S ?

#19

Postad 08 maj 2008 - 14:18

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ser trevlig ut men 4GB räcker inte länge i dagsläget.

#20

Postad 08 maj 2008 - 17:57

fuzzy
  • fuzzy
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Ser trevlig ut men 4GB räcker inte länge i dagsläget.


Enligt engadget så har den MicroSD plats http://www.engadget....g-announcement/ får väl hoppas att det stämmer min htc 3600:a börjar ha tappat all sin färg :)


EDIT Ok såg att jag hade för bråttom, ingen sd verkar ju vara det som gäller well man får väl nöja sig med det lilla 4 gb räcker ju en liten bit iaf synd dock att det inte går att utöka :)

Redigerat av fuzzy, 08 maj 2008 - 18:06.


#21

Postad 08 maj 2008 - 18:09

Baloubic
  • Baloubic
  • Användare

  • 201 inlägg
  • 0
Engadgetposten du hänvisar till är ju "ryktesspecsen" som cirkulerade dagarna innan luren lanserades.

Läs om engadgetposten från den verkliga releasen istället... Inget minne, vilken idiotmiss. I så fall hade de väl åtminstone kunnat ha vett att släppa den i 8/16Gb-version, eller utan minne och med microsd-slot där man själv kan pula in 12gb.

Uselt, HTC!

#22

Postad 08 maj 2008 - 18:54

fuzzy
  • fuzzy
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Engadgetposten du hänvisar till är ju "ryktesspecsen" som cirkulerade dagarna innan luren lanserades.

Läs om engadgetposten från den verkliga releasen istället... Inget minne, vilken idiotmiss. I så fall hade de väl åtminstone kunnat ha vett att släppa den i 8/16Gb-version, eller utan minne och med microsd-slot där man själv kan pula in 12gb.

Uselt, HTC!



Såg det senare, håller med att det är uselt, uselt är det också att man måste använda HTC ExtUSB kontakt för att koppla in lurar om man nu vill använda telefonen som mp3 spelare. Medföljande lurar brukar ju inte hålla speciellt hög klass och det är ju trist att man ska behöva köpa en adapter för att kunna koppla in ett par andra lurar.

#23

Postad 08 maj 2008 - 22:49

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jo om man vill konkurrera med Iphone som har 16GB så kan man inte släppa en telefon som bara kan lagra 4GB.
Trist annars verkar den mycket lovande.

#24

Postad 09 maj 2008 - 20:10

nickebooy
  • nickebooy
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Bara batteritiden blir någosånär normal när man använder lite wlan samt pratar och sms:ar så blir det ett givet köp...

#25

Postad 09 maj 2008 - 23:36

Asmedia
  • Asmedia
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Ett släpp av HTC för att skrapa ihop lite köpare som hade tänkt vänta på iPhone v2...

#26

Postad 10 maj 2008 - 10:13

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

  • 1 682 inlägg
  • 0
1. Någon som vet när den dyker upp hos Tre?
2. Är baksidan ojämn eller är det bara en målning?
3. Vilket är riktpriset?
4. Vad har den för kamera?


Vad förväntas den få för batteritid btw?

#27

Postad 10 maj 2008 - 11:07

slaski
  • slaski
  • Användare

  • 244 inlägg
  • 0
WTF? Har du äns försökt ta reda på lite info eller äns klickat på länkarna som har postats på denna sidan?
Men visst:
1. Vad spelar det för roll om den gör eller inte? Olåst funkar ju med om inte bättre!
2. Olika material samt en liten kantning men inte så mycket som det ser ut att vara.
3. 4000 kr + (enligt dustin iaf)
4. 3,2 mpix autofokus.
BTW. Ingen aning faktist, men säkert laddas varje eller var annan dag som med dom flesta mobilerna ^^

#28

Postad 10 maj 2008 - 13:18

Nallee
  • Nallee
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0
Klantigt att inte fixa en minneskortplats. Hade varit ett givet köp om den haft de. Tråkigt.

#29

Postad 10 maj 2008 - 14:24

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Helt klart synd om det är så B)

Men de är väl bra för dom som klarar sig med det..

Jag har 8gig i min TyTn II och jag kan ärligt säga att jag inte behöver så mycket minne men de är ju ändå skönt att veta att man har plats. :)

#30

Postad 11 maj 2008 - 15:30

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

  • 1 682 inlägg
  • 0

WTF? Har du äns försökt ta reda på lite info eller äns klickat på länkarna som har postats på denna sidan?
Men visst:
1. Vad spelar det för roll om den gör eller inte? Olåst funkar ju med om inte bättre!
2. Olika material samt en liten kantning men inte så mycket som det ser ut att vara.
3. 4000 kr + (enligt dustin iaf)
4. 3,2 mpix autofokus.
BTW. Ingen aning faktist, men säkert laddas varje eller var annan dag som med dom flesta mobilerna ^^


Därför att vissa länkar är rena gissningar!
1. Därför att jag vill ha Tre, och jag har hittills sparat en massa pengar på att köpa telefonerna genom Tre, tack vare specialdeals.
2. ok
3. Billigare än jag trodde
4. Vem gör den?
5. Min P990 klarar sig mellan 3 och 5 dagar utan att laddas, den är ändå rätt gammal.

#31

Postad 11 maj 2008 - 16:52

Saffe
  • Saffe
  • Wannabe

  • 40 inlägg
  • 0

4. Vem gör den?


Spelar det någon roll vem som gör optiken? Det är ju ändå bara en mobilkamera så märker man någon skillnad?

#32

Postad 11 maj 2008 - 17:00

slaski
  • slaski
  • Användare

  • 244 inlägg
  • 0

Därför att vissa länkar är rena gissningar!
5. Min P990 klarar sig mellan 3 och 5 dagar utan att laddas, den är ändå rätt gammal.

Men det går ju alltid att läsa dom och dra lite slutsatser. Det som postas i forum är oftast det man vet.
Kanske olika batterier och olika specifikationer i mobilerna? Vissa har mera som drar mer batteri. Sen beror det på hur aktiv mobilanvändare man är eller om man bara låter den ligga.

#33

Postad 11 maj 2008 - 18:06

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

  • 1 682 inlägg
  • 0

Men det går ju alltid att läsa dom och dra lite slutsatser. Det som postas i forum är oftast det man vet.
Kanske olika batterier och olika specifikationer i mobilerna? Vissa har mera som drar mer batteri. Sen beror det på hur aktiv mobilanvändare man är eller om man bara låter den ligga.


Självklart, jag förväntade mig heller inte ett exakt svar, men "läs" är heller inte det svar jag väntat mig :unsure:
Jag har läst lite, och det har stått olika på flera sidor. Eftersom halva tråden här är spekulationer (då faktan inte släppts officiellt) är det därför heller inte intressant.

Vem som gör optiken spelar roll eftersom det är enorm skillnad på mobilkameror och mobilkameror.
Hade K800 för en tid sedan och den hade grym optik som tog fantastiska bilder för att vara i en mobil.
Bytade till P990 och blev mycket missnöjd på den biten.
Vill därför ha en bra kamera nästa gång.

#34

Postad 11 maj 2008 - 23:12

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Ser man till alla HTC tidigare kameror så är det bäst att hålla nere förväntningarna ordentligt..
Lååångt efter på den fronten tyvärr.

Men har man tur så skärper dom sig...
Skulle vilja ha N95 optik..Tar riktigt bra bilder och spelar in video helt ok..

#35

Postad 12 maj 2008 - 07:23

abel7
  • abel7
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
HTC:s egen hemsida är nog ganska pålitlig om man vill ha information om minnesplatser, kamera eller dylikt. Har även en uppskattad batteritid där, jag vet inte hur det är tänkt att använda telefonen, om man får ha igång till exempel gps hela tiden eller kanske aldrig.

Priser finns mellan c:a 4900 och 5800 enligt prisjakt.nu.
Dustinhome.se kommer sälja den för 5295:- http://www.dustinhom...5010144392.aspx

#36

Postad 12 maj 2008 - 09:04

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Kan säga att ska du använda GPS så använd billaddare..
Slukar ström :unsure:

#37

Postad 12 maj 2008 - 13:10

goldwin
  • goldwin
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Är det någon som har sett videomöjligheterna. Jag har en Nokia N93 idag och är grymt nöjd med videofilmaren och videospelaren i den. Har HTC Diamond motsvarande? Vilka format kan spelaren tänkas stödja.

#38

Postad 12 maj 2008 - 14:03

tjamo
  • tjamo
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0
Hej.

Jag funderar på att köpa en smartphone för första gången. Har som ni andra noterat det begränsade minnet på Touch Diamond. Dock vet jag egentligen inte hur mycket 4 gb motsvarar. Om man som jag planerar att lagra många textdokument, en del MP3 låtar, använda GPS men vara mycket restriktiv då det gäller filmclips och foto, är då 4gb mer än tillräckligt? Mitt alternativ är av avstå Diamond till förmån för HTC Touch (och avstå från GPS).

MVH Tjamo

#39

Postad 12 maj 2008 - 20:57

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

  • 428 inlägg
  • 0
Det här blir nog ett troligt köp ,är iofs fortfarande grymt nöjd med min p3600 som jag haft strax över året nu .
4gb räcker mer än väl för mig :
Norden kartor tar upp ca 350mb ,tv-serier ligger runt 50-60mb/st, mp3 3.5-6mb/st ,så JAG klarar mig .

#40

Postad 12 maj 2008 - 23:34

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
tv-serier ligger runt 50-60mb/st

Inte mpeg4 ?

Har 8 gigs kort i min nu och seriöst skulle jag lätt klara mig med 4...
Har hela europa kartan + 6 avsnitt Prisonbreak+1 avsnitt heroes+3 avsnitt vänner+12 avsnitt 70s show+13 album musik.....Har ändå nästan 1 gig ledigt :)

Sällan man behöver så mycket på mobilen samtidigt...Men det är ju bara vad jag tycker :P

#41

Postad 13 maj 2008 - 19:41

Unregisteredd6ea089a
  • Unregisteredd6ea089a
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0

tv-serier ligger runt 50-60mb/st

Inte mpeg4 ?

Har 8 gigs kort i min nu och seriöst skulle jag lätt klara mig med 4...
Har hela europa kartan + 6 avsnitt Prisonbreak+1 avsnitt heroes+3 avsnitt vänner+12 avsnitt 70s show+13 album musik.....Har ändå nästan 1 gig ledigt :)

Sällan man behöver så mycket på mobilen samtidigt...Men det är ju bara vad jag tycker ;)


Det var ungefär min tanke också. Så för min del kommer det bli en diamant... :P

#42

Postad 13 maj 2008 - 20:15

Hockert
  • Hockert
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0
Snygg och lite vad jag väntat på. Har en P3600 som jag är rätt nöjd med. Skulle vilja att den blir lite mer lättanvänd utan penna. Gärna ett QWERTY då jag är lite trött på att skriva sms med penna. Men hoppas verkligen att det är någon annan leverantör av kameraoptiken då min 2.0mp-kamera är under all kritik.

Sen får gärna "chassit" ha tåla lite mer mot min som blev sliten direkt.

#43

Postad 14 maj 2008 - 11:29

phat
  • phat
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0
Ett par bilder på den nya HTC Diamond :)

Pictures: HTC Touch Diamond

Pictures: HTC Touch Diamond Part #2


#44

Postad 14 maj 2008 - 15:07

rickardf
  • rickardf
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Undra om dom har förbättrat funktionen att skriva text (sms osv), någon som vet? Jag hade Touch Dual och gav upp efter ett par veckor även om det fanns utskjutbar knappsats (vanlig t9). Verkar dock inte som dom gjort någon förbättring eftersom det aldrig framgår i varken youtube videos eller i spec.

Edit: Hittade tamigtusan en blid som visar att dom faktiskt har förbättrat genom att lägga till en ordentligt qwerty-layout...gott att se!

Klicka här!

Redigerat av rickardf, 14 maj 2008 - 15:14.


#45

Postad 14 maj 2008 - 18:54

bbb
  • bbb
  • Lärjunge

  • 253 inlägg
  • 0
Och så en mini-review:
http://www.cellphone...ond-review.html
/Oscar

#46

Postad 14 maj 2008 - 19:19

Hockert
  • Hockert
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0
Okej nu kan jag erkänna att jag är riktigt sugen på mobilen. Hade inte tänkt byta ut min på ett tag men har blivit förälskad i denna! Jag har bara 1gb minne i min P3600 och det tycker jag räcker då jag aldrig ens lyssnar på musik med mobilen. Så 4gb kommer att räcker långt! Sen så verkar det nya qwerty-tgb:et på skärmen fungera med fingrarna. Gillar interfacet av nya TouchFLO med. Har saknat att telefondelen är alldeles för dålig på min.

#47

Postad 14 maj 2008 - 19:35

Mozez
  • Mozez
  • Forumräv

  • 836 inlägg
  • 0
Frågan är, vad är det för kamera dom kletat på den?
Min N95 filmar superbra filmer, och där vill jag verkligen inte "byta ner" mig...

#48

Postad 14 maj 2008 - 20:19

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Har verkligt svårt att tro att HTC kamera är i närheten av N95 tyvärr.
Hoppas jag har fel men

#49

Postad 14 maj 2008 - 21:45

Mozez
  • Mozez
  • Forumräv

  • 836 inlägg
  • 0
Då får det nog bli X1, den hade iaf VGA inspelning med 30 fps, borde vara rätt likt N95.

#50

Postad 14 maj 2008 - 23:22

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Verkar som det är samma kamera i bägge telefonerna.
Bäst är ju att vänta och se vad recensioner säger...
Men X1 och Diamond är ju rätt olika....Jag skulle lätt vilja ha X1 eller HTC Raphael eftersom jag älskar qwerty och skulle aldrig vilja vara utan...Hur bra som helst om man skriver mycket sms/mail



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.