Kommentarer till Lägenheten av Chrno
Startad av
Jungblom
, May 26 2008 21:02
23 svar till detta ämne
Postad 26 May 2008 - 21:02
Klockrent hem...Älskar högtalarna....Ska bli en uppsättning för min del om ett par månader....En klar tia....
Postad 13 January 2010 - 23:51
Härligt nice, gillar färgsättningen och rumslösningen samt att det ser ut att vara grymma blow-ups på Lone wolf with cub?, och elektroniken är ju inte att leka med direkt... Ser fram emot mer bilder för de rockar fett!
Postad 14 January 2010 - 08:45
TLA: Hehe, en klassiker måste ju bevaras! Gillar också bilderna väldigt mkt. Elektroniken väntar på en Bladelius Tyr som förhoppningsvis kommer på fredag. Sen får vi se vad det blir härnäst. Har nästan lovat migsjälv lite att inte köpa nytt förens jag kan göra mer åt rummet. Men man vet ju inte.
Wictor: Tack så mkt!
Wictor: Tack så mkt!
Postad 17 February 2010 - 10:48
Du har ett vädligt snyggt vardagsrum med en fin hifi/hemmabio! jag gillar det riktigt mycket
Postad 17 February 2010 - 21:27
Blir ju lite tjatigt, men Tack så mkt för alla kommentarer!
Klipsch'arna låter riktigt trevligt men är på något sätt sugen på att uppgradera. Tror dock det blir Pickup som nästa steg i uppgraderingen. Å sen har ja lite planer för bilen så vetifan hur mkt mer jag kan göra här hemma.
Klipsch'arna låter riktigt trevligt men är på något sätt sugen på att uppgradera. Tror dock det blir Pickup som nästa steg i uppgraderingen. Å sen har ja lite planer för bilen så vetifan hur mkt mer jag kan göra här hemma.
Postad 20 February 2010 - 17:28
riktigt häftigt fotat, jag gillar den här typen av bilder! rummet ser enorm ut med vidvinkelobjektivet. vad kör du med för kamera? riktigt snyggt med alla bilder och hur du har placerat dom på väggen. jag får nog ta och bokmärka detta album för här kommer jag hämta mycket inspiration när det blir dags för mig att göra om. stor tummen upp till dig!
Postad 21 February 2010 - 11:05
rayDreamer: Tack så mkt, är ju det som är så kul med minhembio. Att man hittar något snyggt smart hos nästan alla här. Känns hedrande att du känner så för min lägenhet. Har blivit några foton till nu så får ta å uppdatera bilden på den väggen. Jag har en D700 med ett 14-24, fotat med stativ. Fördelen är ju att det är raktecknande så man får väldigt liten distortion.. Å de går att räta ut det mesta. Nackdelen är att det inte går att ha några filter så endel situationer funkar det inte så bra i. Tex bilar som jag fotar väldigt mkt. Å priset... Fast då är det bra att ha kontakter hos Nikon i Japan..
Postad 26 February 2010 - 21:05
Kanonsnyggt. Syns att det är genomtänkt hela vägen. Härligt med stora foton på väggarna. Full pott!
Postad 07 March 2010 - 13:10
BME: Kaneda, Tetsuo, Akira och Motorcyckeln. Trigun och sen är det faktiskt Gogo Yubari (Chiaki Kuriyama)
Postad 14 March 2010 - 21:13
- "Han har vinylspelare, och äger en Tyr - well det måste låta förträffligt hos den unge mannen, därav en tia!"
Postad 14 March 2010 - 22:41
Haha, tack Glidtassen. Jämförde inte me Hegeln men kunde inte vara mer nöjd.. Värsta är att jag fått ögonen på ngt som börjar med Diablo å slutar me Utopia..
Fick mitt "ground it" i fredags också. Blev riktigt bra mot Ikeas ihåliga fanerhistoria som spelaren stod på förut.
Fick mitt "ground it" i fredags också. Blev riktigt bra mot Ikeas ihåliga fanerhistoria som spelaren stod på förut.
Postad 27 May 2010 - 02:23
En tia blir det för Synen och Tyren. Har själv ägt båda. Dock har jag bara kvar Tyren men snart blir det nog en Thor Mk3 skulle jag tro när den kommer nu i Juni om inte McIntosh hinner före 
Mvh Per
Mvh Per
Redigerat av Unregistered2141, 27 May 2010 - 02:27.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
10 bilder
37 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?