Kommentarer till Bostaden:) av barracudAone
Postad 01 June 2008 - 12:50
Får du ut nån bas när den står bakom baren...Verkar lite skumt....??
Det var faktist där jag fick mest spridning av basen och fick renast basljud. har basen stående på en står trä platta för mer basåtergivning, för heltäckningsmattan absorberade basen innan men sen blev det faktist jätte bra=)
Mvh fredrik
Postad 01 June 2008 - 12:56
Postad 01 June 2008 - 17:58
Om centern får plats i bänken, så skulle det vara snyggare att ha den där tycker jag.
får bättre spridning av ljudet från centern där den är nu. i tv bänken blir så långt ner också kommer bordet ivägen;/
MvH Fredrik
Postad 03 June 2008 - 02:15
/joZ
Postad 20 June 2008 - 14:27
Även om du kanske inte har den vräkigaste elektroniken på forumet så har du ju fått till det rätt bra. Plattor under frontarna osv. det syns att du är engagerad. Baren är dock inte alls i min smak.
tack=) förstår om baren inte faller alla i smak;D jag skulle hällre riva den för den är så ivägen, men den sitter fast i både tak och golv så det skulle bli för mycket jobb:P så jag har försökt göra mitt bästa med att piffa upp den;P
/joZ
du har fått till att grejerna ser riktigt bra ut!!! stilrent och fint.
tack så mycket:D har man inte den häftigaste tekniken får man ju iallafall försöka göra det bästa man kan:D
vad är de för tv bänk. riktigt snygg!
Tv-bänken lack från ikea=) tack=)
Postad 26 August 2008 - 16:50
Postad 26 August 2008 - 17:08
karlstad folk. du bor på hagalund?
tycker jag känner igen planlösningen på ditt rum..
bor faktsit i vålberg 2,5 mil från karlstad;P men ska antagligen flytta till karlstad nästa år:) det ska bli gött å slipa resan in till karlstad=)
mvh Fredrik
Postad 25 November 2008 - 12:45
Funkar det bra med subben i baren?
Funkar kanon
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
27 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler