Postad 09 June 2008 - 09:59
Ser ut som du har en kabelhärva uppe i ena hörnet ;-) Bra jobbat! iLike!
Postad 09 June 2008 - 13:27
Det blev snyggt Flygande tv-bänkar är så snyggt, men måste du ha luckan öppen varje gång du ska byta låt och så??
Postad 09 June 2008 - 14:30
Ser ut som du har en kabelhärva uppe i ena hörnet ;-) Bra jobbat! iLike!
Jepp, dagen innan jag tog bilderna drog jag om lite kablar, skall upp två kabel-lister, men det var någon på forumet som ville se hur jag löst problemet med djup osv på faktumskåp, så jag kastade bara upp bilderna för hans skull
Flygande och vit pianolack = sweet!
Det blev snyggt Flygande tv-bänkar är så snyggt, men måste du ha luckan öppen varje gång du ska byta låt och så??
Nejdå, jag har en radio-mottagare som tar emot signaler och skickar ut dom via ir-sändare som sitter framför varje enhet. Själva sändningen till radiovågor sköts av att man byter ut ett batteri i varje fjärrkontroll till en liten "attrap"-enhet med radiosändare i.
Vet inte exakt vart den jag har kommer ifrån, fick den i julas av brorsan, men kan tänka mig att kjell & kompani och dylika butiker har sådana saker, ganska enkla/primitiva saker, dock grymt användbart!
Sen kommer snart en Logitech Harmony ersätta hela skiten iof, men då behöver jag fortfarande radiosändaren in i skåpet, även om det inte behövs så mycket enheter.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
8 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?