Kommentarer till Nya Rummet av muskeltomten
Startad av
muskeltomten
, Jun 25 2008 17:29
10 svar till detta ämne
Postad 25 June 2008 - 19:02
Här var det härligt, skön kännsla i rummet så man bara vill slå sig ner
va är det som står på hyllan ovanför tvn? dom 4 lådorna som lyser.
Postad 26 June 2008 - 15:58
man kan säga att det är historie lådor, ska lägga upp bilder på dem så att du förstår
Postad 29 June 2008 - 12:44
hej undrar bara var du hittat ditt dator bord ? letar efter ett litet hörn bord,
Postad 29 June 2008 - 19:54
Mysigt rum. Skall fixa till mitt eget vardagsrum hade jag tänkt mig. Sitter nu och spanar lite efter inspiration..
Fråga: Vart kan man hitta skärmsläckaren du har på datorn?
/Fredrik
Fråga: Vart kan man hitta skärmsläckaren du har på datorn?
/Fredrik
Postad 30 June 2008 - 19:18
köpte dator bordet på jysk för ca 3 år sedan men jag tror att dom fortfarande säljer den där du kan kolla hur den ser ut som den ska på mitt andra album "Gamla rummet"
haha jag letade också inspiration på denna sida, om inte jag skulle ha hittat denna sida då skulle rummet ha sett lika fullt och trist ut som vanligt
Du hittar skärmsläckaren på denna sida:
http://www.9031.com/...reensavers.html
haha jag letade också inspiration på denna sida, om inte jag skulle ha hittat denna sida då skulle rummet ha sett lika fullt och trist ut som vanligt
Du hittar skärmsläckaren på denna sida:
http://www.9031.com/...reensavers.html
Postad 10 July 2008 - 18:22
Du har fått till en skøn stæmning i rummet. Vægg målningen vid sængen gilla jag riktigt mycket. historie lådorna har du køpt eller gort dom?
Postad 02 August 2008 - 10:57
Va bra att ni gillar rummet 
historie lådororna har jag inte gjort, har fått dom av en kille som höll på med att sälja dessa lådor för några år sedan, tror ej att de säljs längre.
historie lådororna har jag inte gjort, har fått dom av en kille som höll på med att sälja dessa lådor för några år sedan, tror ej att de säljs längre.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
41 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?