Kommentarer till DIY gömma för projektorduk av nmd
Startad av
nmd
, Jul 01 2008 21:08
17 svar till detta ämne
Postad 02 July 2008 - 10:27
Blev riktigt grymt!! Synd att det inte är en motordriven duk.. det hade varit döcoolt 
Men du har det riktigt läckert där hemma!
/Christian
Men du har det riktigt läckert där hemma!
/Christian
Postad 03 July 2008 - 13:08
så perfekt!, nu fick man redigt mycke inspiration, blir nog till att kopiera det här
Postad 03 July 2008 - 18:48
Så hemsk har den inte varit .. ffa har den uppskattats av frugan. Visst tar den lite plats, men träning är bra ju .. och med småbarn hemma har det faktiskt underlättat mycket att kunna göra det utan att behöva gå någonstans (även om jag själv inte har trampat på den alls lika mycket som jag borde...)varför den hemska träningsmaskinen bland allt bra?
Redigerat av nmd, 04 July 2008 - 09:54.
Postad 04 July 2008 - 20:13
enkelt, men smart som tusan!
PS. Såg en på forumet som hade byggt in en kingpin duk direkt i taket, dvs infälld i gips & allt. Kan varmt rekommendera att INTE göra det, hade en likvärdig duk som total rasade för ca 6 månader sedan, hela mekaniken bara tok krachade när jag tryckte på "ner" knappen = total ras av all plast i detta Kina bygge. Så denna lösning var klart mer genomtänkt:-)
PS. Såg en på forumet som hade byggt in en kingpin duk direkt i taket, dvs infälld i gips & allt. Kan varmt rekommendera att INTE göra det, hade en likvärdig duk som total rasade för ca 6 månader sedan, hela mekaniken bara tok krachade när jag tryckte på "ner" knappen = total ras av all plast i detta Kina bygge. Så denna lösning var klart mer genomtänkt:-)
Postad 09 July 2008 - 19:02
Mycket elegant! Såg förresten att du använder ett Vogel-fäste (EFW 6345) som jag funderar på. Är du nöjd med det? På bilden ser det ut som att det inte bygger så mycket, håller du med om det?
Postad 10 July 2008 - 07:52
Den bygger väl ut ca 10cm. För mig var valet enkelt, jag ville ha en som kunde vinklas ordentligt samt "tiltas" upp och ner. Vogels har aldrig svikit mig! Men är man besatt med att TV:n ska nöta väggen så ska man nog leta vidare.Mycket elegant! Såg förresten att du använder ett Vogel-fäste (EFW 6345) som jag funderar på. Är du nöjd med det? På bilden ser det ut som att det inte bygger så mycket, håller du med om det?
Postad 17 May 2009 - 12:53
Tok trevlig setup!!
inspirerar!
en snabb fråga bara....
vad är det för hål jag ser i sidan på friel bänken? lufthål månne?
inspirerar!
en snabb fråga bara....
vad är det för hål jag ser i sidan på friel bänken? lufthål månne?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
34 bilder
427 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?