MAG: Massive Action Game
707 svar till detta ämne
#1
Postad 15 juli 2008 - 21:07
Johan78
-
Johan78
-
Beroende
-
-
1 419 inlägg
MAG: Massive Action GameMAG Officiell siteMAG på WikipediaMAG på GameTrailers.comBetakoder:http://community.eu....d=bSK_Games_MAG256 online players 8 people squads
Redigerat av Johan78, 29 september 2009 - 09:21.
#2
Postad 15 juli 2008 - 21:10
oskarki
-
oskarki
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
MAG: Massive Action Game
256 online players 8 people squads
Nå, vad kan bli av detta spel nyss presenterat på Sonys E3-presskonferens?
Såg ju ut lite som en Bad Company ripoff men men..
#3
Postad 15 juli 2008 - 21:12
Beagle five
-
Beagle five
-
Mästare
-
-
2 523 inlägg
killzone 2 är inte ens släppt ännu och det visade dom upp på samma sätt på E3 för 2 år sedan, så detta kommer inte komma på LÅNG tid!
MEN det känns som ett drömspel!!! och något jag definitivt skulle köpa en PS3 för!
dock lär grafiken vara skit för att orka med allting och lagg lär ju bara vara förnamnet!
#4
Postad 15 juli 2008 - 21:39
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Var det någon som uppfattade om det skulle bli ett 3PS eller FPS? Zipper ligger bakom SOCOM-serien så online battles kan de i varje fall. Ska bli intressant att se hur detta kommer att utveckla sig.
Iofs lär det dröja något år innan detta kommer men snacka som att Insomniac blev ägda! Haha!
#5
Postad 15 juli 2008 - 21:50
Cragganmorax
-
Cragganmorax
-
Forumräv
-
-
754 inlägg
Iofs lär det dröja något år innan detta kommer men snacka som att Insomniac blev ägda! Haha!
Hhah ja..Uh! Check it out dudes...60 player battles....!! Fast Resistance 2 såg ju riktigt j-vla bra ut faktiskt
Redigerat av Cragganmorax, 15 juli 2008 - 21:56.
#6
Postad 15 juli 2008 - 21:57
Unregistered09b4362c
-
Unregistered09b4362c
-
Användare
-
-
121 inlägg
Såg ju ut lite som en Bad Company ripoff men men..
ehm "ok", nya glasögon eller kanske en synundersökning?
#7
Postad 15 juli 2008 - 21:59
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2 473 inlägg
Hur gör man rent praktiskt för att starta upp ett spel? Samla spelare i en lobby tills man har 256 spelare och spelet startas?
Misstänker att man kommer att få titta på "waiting for players... standby" texten i typ en halvtimme innan man kan spela. Eller kanske schemalägger de "nytt spel". Och hur handskas de med att folk "droppar ur spelet", kan randoms hoppa in under spelet och fylla p.
Skulle vara intressant med lite mera info, tillsvidare så får man väl fantisera
#8
Postad 15 juli 2008 - 22:00
oskarki
-
oskarki
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
ehm "ok", nya glasögon eller kanske en synundersökning?
Så länge du betalar så tar jag både och
#9
Postad 15 juli 2008 - 22:03
Cragganmorax
-
Cragganmorax
-
Forumräv
-
-
754 inlägg
Hur gör man rent praktiskt för att starta upp ett spel? Samla spelare i en lobby tills man har 256 spelare och spelet startas?
Misstänker att man kommer att få titta på "waiting for players... standby" texten i typ en halvtimme innan man kan spela. Eller kanske schemalägger de "nytt spel". Och hur handskas de med att folk "droppar ur spelet", kan randoms hoppa in under spelet och fylla p.
Skulle vara intressant med lite mera info, tillsvidare så får man väl fantisera 
Antar att det är "upp" till 256 spelare... Sen spelar man ju tydligen i 8 personers squads med 1 squad leader och 7 andra personer. Men visst...lite tunnt med info just nu  Kan väl anta att det hela var förrenderat med...
#10
Postad 16 juli 2008 - 00:18
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
#11
Postad 16 juli 2008 - 09:00
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4 329 inlägg
Ser lite intressant ut men problemet är som vanligt, 10% spelar som det är meningen sammarbetar i sin squad och pratar med varandra. Resten springer rakt på och skjuter.
#12
Postad 16 juli 2008 - 09:08
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Ser lite intressant ut men problemet är som vanligt, 10% spelar som det är meningen sammarbetar i sin squad och pratar med varandra. Resten springer rakt på och skjuter.
Jag tror inte de lägger upp det så att man kan köra det som en team deathmatch där det blir 128v128. De snackade om "chain of command" där command förmodligen är datorstyrd och delar ut olika uppdrag till squads. Typ spräng den bron eller fixa den där raketkastaren eller vad det kan vara. Ungepass som insomniac gör med R2 där de delar ut objevtives till squads så att alla har något att göra hela tiden och håller isär squadsen på en jättestor bana, och sen samma uppdrag till en rivaliserande squad. I MAG skulle det väl bli att försvara den bron eller förstöra den granatkastaren för motståndarna då... Bara spekulationer men något i den stilen kan jag tänka mig att det blir.
#13
Postad 16 juli 2008 - 15:51
bubu
-
bubu
-
Användare
-
-
204 inlägg
verkar ju riktigt fräckt det här spelet...
#14
Postad 16 juli 2008 - 19:18
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1 069 inlägg
I´m too old for this shit! Hinner ju inte med allt kul som kommer :-(
#15
Postad 17 juli 2008 - 23:24
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Sony has told us to expect PS3 exclusive MAG, or Massive Action Game, in spring 2009.
"Coming in spring will be inFamous and MAG, and God of War [3] will be coming later in 2009," David Reeves told Eurogamer at an E3 event last night.
Spring is much earlier than we were expecting to see MAG, as we have heard nothing about it previously.
GoW3 i slutet av nästa år OK. MAG till våren? Inte en chans! Förvisso har de förmodligen jobbat med detta spel sedan 2005 eller liknande, ungefär som Guerrilla har med KZ2. Zipper är även med i WWS numera så de har tillgång till en massa bra mjukvara men aldrig att de fixar ut det till våren. I en intervju på gamespot säger Zipper någongång 2009. och om de fixar det så lär det bli till hösten tidigast. Det ryktas om att spelet har visats bakom stängda dörrar på E3 och de vill förmodligen inte visa något gameplay öppet innan de är nöjda med det, därav en CG-trailer.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 17 juli 2008 - 23:25.
#16
Postad 24 juli 2008 - 21:53
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
First look at MAGRecently we had the incredible opportunity to share with you a first look for the MAG project at the SCEA E3 Press Conference. We’re thrilled with the early responses from everyone and have been amazed at all the creative speculation about the game. If you haven’t seen the news, MAG is a new online shooter coming in 2009 where up to 256 players wage battles as 8-person squads in a new and unique World. You can watch the press event here or download it from the PLAYSTATION Store.
Though it’s early to talk in depth about MAG, we can definitely quell some fears we’ve already heard from you about how MAG will need to compromise on gameplay to support its size. Well, it may be massive but it is an action shooter at its core. You can run around and shoot enemies, throw grenades, and drive vehicles just like any other shooter except with MAG you’ll do it with up to 256 players. The team at Zipper was one of the pioneers of online gaming on consoles with the SOCOM franchise and they’ve used this knowledge to create a brand new server architecture to make an original game like MAG possible.
Heres a sneak peak from one of our internal play sessions:

We’re anxious to talk more about MAG and all its features as soon as we can. Until then, stay tuned to the PlayStation blog for more details and official news.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 24 juli 2008 - 21:53.
#17
Postad 24 juli 2008 - 22:01
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
 Oh J*vlar va många pippifåglar!
Ser onekligen intressant ut
#18
Postad 24 juli 2008 - 22:10
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2 517 inlägg
Oh J*vlar va många pippifåglar! Ser onekligen intressant ut
Duck hunt deluxe!
#19
Postad 24 juli 2008 - 22:22
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 103 inlägg
GoW3 i slutet av nästa år OK.
Hrm, så 2010 någon gång då. Som tippat. Aja, de behöver inte stressa.
#20
Postad 25 juli 2008 - 10:38
Unregistered6fb5a100
-
Unregistered6fb5a100
-
Mästare
-
-
2 517 inlägg
Hrm, så 2010 någon gång då. Som tippat. Aja, de behöver inte stressa.
Sony stressar inte, det har vi väl lärt oss mer än något annat det senaste året.
#21
Postad 25 juli 2008 - 11:05
Unregisteredb7bdb1f7
-
Unregisteredb7bdb1f7
-
Beroende
-
-
1 428 inlägg
#22
Postad 16 januari 2009 - 21:27
Axxident
-
Axxident
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
I´m too old for this shit! Hinner ju inte med allt kul som kommer :-(
I'm too young for this shit! Jag är under 15 år och har en , ja, så att säga, försiktig mamma som jag inte får spela sådana här spel för  Förresten så kan det nog vara ganska bra att ha ett headset i det här spelet... eller vad tror ni?
Redigerat av Axxident, 16 januari 2009 - 21:29.
#23
Postad 16 januari 2009 - 21:45
aguhi
-
aguhi
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
Du kan nog vara lugn du kommer förmodligen vara något år äldre när detta spel släpps
#24
Postad 16 januari 2009 - 22:11
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
#25
Postad 17 januari 2009 - 18:39
Axxident
-
Axxident
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
Du kan nog vara lugn du kommer förmodligen vara något år äldre när detta spel släpps 
Japp det tror jag med
#26
Postad 04 april 2009 - 19:20
bubu
-
bubu
-
Användare
-
-
204 inlägg
Nya screenshots på spelet: Länk
#27
Postad 05 april 2009 - 11:54
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
Ser väldigt lovande ut, ska hålla ett öga på de.
#28
Postad 05 april 2009 - 15:45
aguhi
-
aguhi
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
Så det blir ett fps spel alltså? Trodde det var tredje person innan. Kan bli väldigt nice!
#29
Postad 05 april 2009 - 16:12
diddi_e
-
diddi_e
-
Amatör
-
-
72 inlägg
I'm too young for this shit! Jag är under 15 år och har en , ja, så att säga, försiktig mamma som jag inte får spela sådana här spel för 
Förresten så kan det nog vara ganska bra att ha ett headset i det här spelet... eller vad tror ni? 
det är väl bra att du har en vettig mor, det finns ju åldersgränser för en anledning. Du kan ju spela spel som är för din egen ålder ett tag till o sen kan du ju spela vuxna spel när du är äldre. Det verkar som det är många som fortfarande inte förstått att det finns många spel som vänder sig till vuxna o inte barn, vi äldre måste ju få ha nått skoj
#30
Postad 05 april 2009 - 19:40
Axxident
-
Axxident
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
det är väl bra att du har en vettig mor, det finns ju åldersgränser för en anledning. Du kan ju spela spel som är för din egen ålder ett tag till o sen kan du ju spela vuxna spel när du är äldre.
Det verkar som det är många som fortfarande inte förstått att det finns många spel som vänder sig till vuxna o inte barn, vi äldre måste ju få ha nått skoj 
Det har du rätt i  Men tycker det är lite synd  Jag är inte riktigt den ersonen som gillar spel för 12 år liksom. Jga gillar spela som CoD4 och GTA (har båda) ...  Men dom överdriver ganska mycket på vissa spel ...
Redigerat av Axxident, 05 april 2009 - 19:41.
#31
Postad 05 april 2009 - 22:09
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Ser nice ut! Trodde också det skulle bli ett TPS.
Bring on the beta!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 april 2009 - 13:07.
#32
Postad 12 april 2009 - 10:17
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
Yea bekräftat nu att de bara kommer vara FPS, http://boardsus.play...id=12678#M12678
#33
Postad 12 april 2009 - 13:07
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Mer infor från GI - någon som skrivit upp ett par punkter från texten.
-2 to 256 Players
-'hopes' for 30FPS when all the action is going down at all times
-Dedicated servers with new network architectures to help reduce lag
-Streamline matches to reduce need to wait.
-All audio cues (planes flying by, air raid sirens) are actual players causing it or player triggered actions. This can happen in other regions and you can hear in distance.
-PunkBuster quality cheating detection. System tests for things like rate of fire/movement/damage to keep things in check
-First Person view (better sense of scale and immersion into game)
-20 years in future, 3 major PMCs bid for war. The power struggle of these 3 dubbed Shadow War
3 Factions, only 2 announced now: Raven(high tech weapons, most trained soldiers on planet. Will appeal to Halo/Resistances fans). Sver(fierce fighters from middle east/central Asia area. Battle harden warriors)
-256 Domination mode. Attackers and defenders. Out layer of defense and inner layer. Once gone through the out layer 'hell breaks loose'. Anti-aircraft and radar are vulnerable. If your faction wins alot it gets the contract for that game mode and gets XP bonuses and perks.
-3 other game modes: Acquisition(128 player escort-style mode. Steal 2 prototype armored transports and bring to extraction zone). Sabotage(64player, control 2 points for X time then a demolition objective is revealed which must be destroyed). Suppression(64 player team deathmatch)
-Customize face, voice, armor.
-No soldier class system, but has a free-form kit creation. Can save 3 different load-outs. Depending on your choice of weapons, it can be told by looking at you so others can tell. Change your load-out to match how the battle is going.
-Snipers can get more than normal XP for killing people in designated areas of importance
-Ranking up gives access to new weapons/perks/leadership positions.
-Recognizes issues with large scale maps and the traveling.
-8 player into a squad, 4 squads into a platoon, 4 platoons into a company (US Military)
-Certain goals for each squad/platoon etc. Have 2ndary goals like blowing bridges.
-Veteran ranks can enlist into leadership roles, give orders to squad, then platoon, then the company(OIC)
-Officer only communication channel to help organize the battle
-Want to be approachable to casual yet have alot of features for the hardcore.
-Been running 256 player tests since Nov. 08 and plans to have closed/open betas.
#34
Postad 29 april 2009 - 16:32
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
#35
Postad 29 april 2009 - 17:21
bubu
-
bubu
-
Användare
-
-
204 inlägg
Ingen som läst nåt om något releasedatum?
#36
Postad 29 april 2009 - 17:23
Axxident
-
Axxident
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
Ska bli spännande och se hur spelet blir
#37
Postad 29 april 2009 - 17:31
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Första gameplaytrailern. http://www.insidegam...me/videos/10315MAG is fun. In fact, it's massive fun. It's fast and loose, free-flowing, improvisational, spectacular, structured without being too rigid; it accommodates lone wolves, team players and power-trippers alike, and makes it easy for players themselves to direct the action. You'd expect it to be intimidating, but it actually feels like the FPS for everybody. Even after just one 20-minute, 128-player match, it's hard to shake the feeling that, one day, all multiplayer shooters will be made in its image. http://www.eurogamer...es/mag-hands-on
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 29 april 2009 - 17:49.
#38
Postad 29 april 2009 - 18:03
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Ingen som läst nåt om något releasedatum?
Eurogamer säger såhär. With alpha coming to a close, news of a public beta expected soon and release towards the end of the year, MAG looks fighting-fit already, and PS3 could soon have a multiplayer shooter that will be the envy of all.
Vi får väl se hur det blir med det. Lite mer från 1up. These levels are big. "But they're not obnoxiously big," lead designer Andy Beaudoin tells me. "It's an infantry game, so we don't want players wandering for a long time; we want you in the action quickly. That said, building enough space that 256 players isn't a meat grinder requires that we have things on the scale of kilometers rather than meters."
Scale isn't everything here, but it's certainly the most noticeable thing. Looking out across the battlefield, I can see smoke rising from the other side of a distant hill; I see flashes of heavy fire and hear gunshots in the far distance. A drop plane trundles across the horizon, spitting out tiny paratroopers. Each one is guided by a real person. In fact, all of these displays are the result of other human players making their marks on the world. Shockingly -- almost suspiciously -- this vast scale doesn't appear to be hurting the game's performance. Sure, the engine may sacrifice some graphical detail to support all these players; but even so, it's astonishing how smoothly the game runs with 128 human-controlled players racing through these huge environments.
Quote: That's right, experience points. Like an RPG (or, more appropriately, like recent Call of Duty games), MAG allows players to level up, gaining access to new gear and new skills. "Every time I level up I get a point that I can use to add a new skill," says Beaudoin. "That can make me better at running, give me better fitness, maybe let me react better to grenades; or it could give me that new red-dot scope for the assault rifle." And like an RPG, you have to make some "meaningful choices" between buffing different skills. "You're not going to be able to unlock everything in the game as one character," Beaudoin says. "You can go all the way down, get to the end, and then try a different path...but you're not going to have access to everything at any one time."
Quote: With the game planned for release late this year, it won't be long before we all get a chance to test that theory, beginning with beta tests (both invite-only and open-enrollment) expected to start rolling out this summer. But even an extensive beta program may not be enough to calm the fears of those of us who suffered through the launch of Sony's last online-only game, SOCOM: Confrontation. Luckily we're not the only ones aware of the dangers. "Anytime you go online, you have that fear of what happens when you go out there," says Beudoin. "We're doing everything we can to avoid [launch problems]. We're testing the hell out of the game; we've been playing 256-player matches since the end of last year. I think with that much testing that you're hedging your bets pretty well." http://www.1up.com/d...age?cId=3173981
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 29 april 2009 - 18:12.
#39
Postad 29 april 2009 - 20:47
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Innan Killzone släpptes så lät det ju jäkligt fräckt med 16 pers på samma lag i fyra squader. Men verkligheten viasade sig ju rätt snart att det är ganska trist att spela 32 pers på kartorna.
Kan väl bli nått liknande här.
#40
Postad 29 april 2009 - 20:53
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Innan Killzone släpptes så lät det ju jäkligt fräckt med 16 pers på samma lag i fyra squader. Men verkligheten viasade sig ju rätt snart att det är ganska trist att spela 32 pers på kartorna. Kan väl bli nått liknande här.
Håller med dig doro. Det vill till att kartorna är riktigt stora för att det inte ska kännas som en stor bunke med raggarmos!
#41
Postad 30 april 2009 - 00:29
bazookajoe_83
-
bazookajoe_83
-
Beroende
-
-
1 130 inlägg
Jag är lite orolig över hur servrarna kommer att hålla  Sen som doro och britt säger, det kan bli för mycket. Men jag tycker ändå det funkade väldigt bra i resistance 2 när man körde 60 player matcher. Det gäller att banorna är bra storlek och rätt designade.
#42
Postad 30 april 2009 - 07:42
Unregistered855fa694
-
Unregistered855fa694
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
hoppas dom fixar S&D 128 vs. 128 utan respawn,det vore en hit
Redigerat av Unregistered855fa694, 30 april 2009 - 07:43.
#43
Postad 30 april 2009 - 10:28
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
hoppas dom fixar S&D 128 vs. 128 utan respawn,det vore en hit
Tänk om man blir dödad först. Kul att sitta och vänta till omgången är slut
#44
Postad 07 maj 2009 - 16:13
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Chat med MAG-folk på PS-bloggen. Några svar, frågorna kan ni nog räkna ut själva  - Mike Gutmann - Vice President @ Zipper: No support for keyboard mouse -- it'll be ps3 controllers only - Ed Byrne - Creative Director @Zipper: Kingo - MAG is too massive to be a mere downloadable title - Ed Byrne - Creative Director @Zipper: Joey - The larger maps have driveable/mannable ground vehicles that players can use tactically, as well as play a part of the 128-player map mission objective. Air vehicles are used for insertions and support strikes but aren't pilotable. The smaller maps don't have vehciles, we want to focus on the infantry-level experience for those - Mike Gutmann - Vice President @ Zipper: Sorry Elsa, MAG will not feature any female avatars -- to do it right, you need a completely dedicated set of animations, just didn't fit our memory budget. - Mike Gutmann - Vice President @ Zipper: Cruizer8, great question! We've got huge environments and lots of streaming going on to achieve fidelity -- split screen would cause some real limitations. - Mike Gutmann - Vice President @ Zipper: TJ - we'll definitely be showing off MAG at E3! - Ed Byrne - Creative Director @Zipper: Phoniex - there aren't the traditional game modes you might expect from smaller FPS titles. Basically each map has an associated game mode. We have a more tradiitonal team v. team mode for 64 players. We have a "capture the objective points" game mode for another set of 64 maps. the 128 maps have Attackers trying to steal a vehicle from the Defending side. 256 is an all-out battle for control points. - Mike Gutmann - Vice President @ Zipper: Voice chat uses MAG's command structure to maintain sanity! Squads can talk together, then squad leaders talk up the chain, and so on... - Ed Byrne - Creative Director @Zipper: The weapons strike a balance between arcadey and realistic. Also, depending on your loadout you may be more or less capable of taking rounds. Ideally we want experienced FPS players to feel comfortable but also make sure the game is approachable for all players. - Ed Byrne - Creative Director @Zipper: silentscope101 - if your friends are already on your PSN friends list and they are the same army as you (so, you'll only be able to join friends playing for Raven, if you're a member of Raven), then you'll be able to quickly join them in their game. - Mike Gutmann - Vice President @ Zipper: KennyW, we expect the ranks to be "challenging" but not hard to obtain. There are lots of skill-points that you acquire and can use to unlock specific equipment, weapons, and character skills. The leadership ladder is similar, but allows access to the leadership ranks. - Ed Byrne - Creative Director @Zipper: The biggest maps are about 1 square kilometre .. so big! The maps are based on three global regions - Alaska, Central Asia and Central america. How balanced are they - I'm gonna say perfectly balanced - Mike Gutmann - Vice President @ Zipper: Each SVER, RAVEN, and VALOR have unique weapons, vehicles, uniforms -- and they've all definitely have unique attitudes! ... finns lite mer som kan vara av intresse också.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 maj 2009 - 16:17.
#45
Postad 03 juni 2009 - 22:41
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
#46
Postad 28 juli 2009 - 12:35
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Verkar som en BETA är riktigt nära nu! Men bara för Sony's officiella beta-testare. http://translate.goo...history_state0=
Redigerat av BrittBastard, 28 juli 2009 - 12:36.
#47
Postad 28 juli 2009 - 12:37
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Hells yeah!  Kan ju såklart vara rena skräpet också... --------------------- EDIT: Betan kommer vilken dag som helst nu, de har skickat ut beta-invite till fler spelare för att öka antalet regelbundna beta-testare. Video
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 augusti 2009 - 19:23.
#48
Postad 12 augusti 2009 - 22:33
latsius
-
latsius
-
Användare
-
-
159 inlägg
Finns det ingen chans att vi vanliga användare får en chans att skaffa betanyckel på något sätt?  - Hur blir man en "officiell betatestare"?
#49
Postad 13 augusti 2009 - 06:18
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Finns det ingen chans att vi vanliga användare får en chans att skaffa betanyckel på något sätt? - Hur blir man en "officiell betatestare"?
Exakt! hur gör man?  Vill också få chansen till lite beta test då och då.
#50
Postad 13 augusti 2009 - 07:21
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Just nu tar dom inte ens några fler...men kolla in t ex http://betatest.soft...laystation.com/ och kolla in det officiella PS3-forumet (eu) på http://community.eu....?category.id=55Med lite tur och envishet så kan man komma in när dom väl plockar in fler beta-testare.
Redigerat av BrittBastard, 13 augusti 2009 - 07:21.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|