Rotat som en galning i forumet men får otroligt nog inte ett tydligt svar på detta (antar att det är för låg nivå, hehe), så en gång för alla:
1. Vad är en CAM-modul, är det samma som en CA-modul? Vad är i så fall en CI-modul?
2. Ska bygga HTPC och tänkte kanske ta in Comhem med den. Om jag skaffar ett FloppyDTV, vad behöver jag mer? Min gissning är att jag behöver en CAM-modul (och en CA-modul om det nu inte är samma sak som en CAM-modul) plus programkortet från Comhem?
3. Går det bra att köra FloppyDTV-kortet helt utan programkort och modul, och då få in samma kanaler som när jag kopplar antennkabeln direkt till min gamla vanliga TV?
Tack!
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Detta ämne är stängt
11 bilder
2032 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?