Nokia presenterar ny modell i 8800 Arte-serien
Startad av
Minhembio
, Aug 22 2008 08:35
4 svar till detta ämne
Postad 23 August 2008 - 11:11
Jag börjar faktiskt känna hur jag vill att telefonutvecklingen ska stanna av ett tag, kliva tillbaka ett par år och börja om sin utveckling och försöka arbeta fram en liten, smidig telefon.
Jag är så less på jakten man utkämpar för att hitta den telefon som med mest funktioner kommer förlänga "the one down there" med ett par centimeter. Nej, fy fan för en stor och slapp. Hellre en lite och rapp! Och självklart pratar jag om telefoner..!
/Christian
Jag är så less på jakten man utkämpar för att hitta den telefon som med mest funktioner kommer förlänga "the one down there" med ett par centimeter. Nej, fy fan för en stor och slapp. Hellre en lite och rapp! Och självklart pratar jag om telefoner..!
/Christian
Postad 24 August 2008 - 14:28
jag tycker den var rätt stilren, men hur är balansen i den? man skjuter ju bara upp den tunna skärmen.. antar att batteriet sitter i den tjocka delen längst ner... borde den inte bli väldigt bottentung och toppen lätt då? att den trillar ur händerna?
priset är lite i värsta laget, de kunde gärna få släppa en plasttelefon som kostade halva priset och hade samma funktioner...
priset är lite i värsta laget, de kunde gärna få släppa en plasttelefon som kostade halva priset och hade samma funktioner...
Postad 18 September 2008 - 22:22
Jag börjar faktiskt känna hur jag vill att telefonutvecklingen ska stanna av ett tag, kliva tillbaka ett par år och börja om sin utveckling och försöka arbeta fram en liten, smidig telefon.
/Christian
Ericsson peak:ade runt 2001 eller nått när dom släppte T66, smidigare lur har världen aldrig skådat.
jag hade kunnat ge många pengar för att få en ny, uppdaterad version av den luren.
T66
För att även infoga något relevant till tråden så tycker jag att 8800 carbon är helt underbart vacker.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
53 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?