Kommentarer till Renovering av kök och vardagsrum av the_hammerman
Startad av
the_hammerman
, Oct 25 2008 17:58
14 svar till detta ämne
Postad 27 October 2008 - 20:26
Kanon mycke jobb verkar de vara! Har liknande uppgift framför mig och lite nyfiken på hur du har löst de med golvet? Vad du använder för material? Följer bygget med stort intresse
Postad 02 November 2008 - 19:06
Spännande! 
Jag håller också på att renovera ett äldre objekt. Struligt med alla mått och grejer.
Jag håller också på att renovera ett äldre objekt. Struligt med alla mått och grejer.
Postad 06 December 2008 - 16:26
känns som du har skaffat dig lite väl mycket jobb genom att skarva gipskivorna våglängden på väggarna. Lycka till grabben med resten det ser kanon ut.
Postad 10 December 2008 - 08:47
Helt fantastiskt... Jag önskar jag hade samma drivkraft, kunskap och ekonomi som du. Ser väldigt fint ut ialla fall. Lycka till!
Postad 10 December 2008 - 08:48
Helt fantastiskt... Jag önskar jag hade samma drivkraft, kunskap och ekonomi som du. Ser väldigt fint ut ialla fall. Lycka till!
Postad 10 December 2008 - 10:14
Riktigt imponerande projekt! Köpte precis ett putshus från 1931 i dagarna, kommer säkerligen få göra samma resa som du. Tak, fasad, fönster, färg, tapet, golv, kanske blir klar lagom till pensionen om 35 år.... Keep up the good work!!!
Postad 25 December 2008 - 15:40
Detta vart ju hur bra som helst! Och jag är grymt imponerad av den fina stora altandörren ni satte in! Blev ju hur jäkla bra som helst! Ser fram emot fler bilder! Gärna på utsidan sen med! ge oss mer bara!! =)
Postad 31 December 2008 - 11:44
Gah, omfattande men lysande jobb. Blir helt matt (och lite avskräckt) av alla moment. Men samtidigt väldigt inspirerad, och imponerad! Sjukt bra jobbat!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
121 bilder
97 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?