Det enda som går att göra är att bryta strömen.
Jag vet inte om det är bara den filmen den har problem med dock, ska testa och köra andra filmer.
Så jag tänkte höra om det är någon annan som har haft detta problem med maskinen?
4 relaterade trådar
Postad 12 november 2008 - 10:58 Det enda som går att göra är att bryta strömen. Jag vet inte om det är bara den filmen den har problem med dock, ska testa och köra andra filmer. Så jag tänkte höra om det är någon annan som har haft detta problem med maskinen? Postad 12 november 2008 - 11:53 Förhoppningsvis kommer det kanske en firmware som ordnar upp det om problemet beror på att spelaren inte klarar av just Hulk skivan. Redigerat av Svante Skoog, 12 november 2008 - 12:00. Postad 12 november 2008 - 12:05 Men går det att uppdatera firmware på den här maskinen då? För den har ju inga ingångar för att koppla upp den. Postad 12 november 2008 - 15:59 Vad, ingen Lan, då är det ingen BD-Live heller då, märkligt drag av denon ![]() Postad 12 november 2008 - 16:05 Men om man ska köra det på skiva, så vart hittar man där man kan ladda hemm dessa uppdateringar och bränna ut dom? Postad 12 november 2008 - 16:14 Men man få väl bara gilla läget, för de är sjukt störande å bryta strömmen bara för att den hänger sig. Så jag hoppas de kommer en uppdate snart. Postad 12 november 2008 - 16:51
http://www.avsforum........495&page=51
Samma sak hände med mig angående HULKEN,2 gånger blev det låst,var tvungen o dra sladden,spelade igenom filmen igen utan att den hänger sig på samma ställe,så någon form av discproblev verkar det vara,finns även rapporter från usa om samma fall:
Jag har själv en "usa" disc av hulken,detta är enda filmen som gett mig problem hitills av ~150 br filmer,hoppas denon kommer med ett nytt firmware som fixar detta. Denon firmware`s: http://firmware.deno...ne.eu/index.php Mvh Nicke Postad 12 november 2008 - 17:10
Ja nog presterar den alltid, kör den tillsammans med Denon AVR 2808. Å jag är sjukt nöjd kan jag säga. Postad 12 november 2008 - 17:44 He he, jag förstår dig då man är lika nöjt med min BD50 ![]() Postad 12 november 2008 - 19:45 Så det verkar va något med själva filmen. ![]() 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |