Kommentarer till Nyinflyttade/vräkta av Spinegrinder
Postad 12 November 2008 - 11:29
Postad 12 November 2008 - 11:36
I så fall kanske "Visningsprogram för bilder och fax" räcker?
rotera.jpg 15.41K
0 Antal nerladdningar
Postad 12 November 2008 - 11:50
Haha barnen verkar måttligt roade!
Favoriserar du?
Haha, dom var mest sura över att jag stängde av ljudet på Bolibompa...var ju tvungen att provlyssna lite.
Ang. rotera bilder, rör det sig om windows?
I så fall kanske "Visningsprogram för bilder och fax" räcker?rotera.jpg 15.41K 0 Antal nerladdningar
Hmm, tror inte det. Har nämligen provat att vrida bilderna och när dom ligger sparade i mina bilder så är dom fortsatt rättvridna, men när uppladdning hit sker så vrider dom tillbaka sig.
Postad 12 November 2008 - 11:54
Barnen? Inte mycket att bry sig om. Här funderar vi istället på mer allvarligare saker, som t.ex. vem det är på första blden som smyger bakom högtalaren och sniffar på plasten? ; )
Hehehehe, det är brorsan...han fick agera bärhjälp i utbyte mot en kall Gambrinus och provlyssning...sniffningen på plasten var däremot ej utlovad, där tog han sig friheter bara
Postad 12 November 2008 - 12:51
snygga högtalare förresten
Postad 12 November 2008 - 21:37
wow focal e juh så läckra ,,skall visst låta underbart åxå
Postad 12 September 2009 - 12:03
Postad 15 September 2009 - 13:03
För att få bilderna i rätt format gjorde jag i alla fall (eftersom jag hade samma problem som dig) så att jag förminskade bilden. Tror det har något med att minhembio´s sida har ett script som resizar ner allt i vissa format till en exakt storlek och då är det säkert så att den känner av att ditt kort är "16:9" om man nu skall kalla det för det, typ oavsett om fil du laddar upp om den har den pixelration. Testa att minska storleken lite som sagt så¨löser det sig säkert. Personligen ändrade jag väl till 700 på höjden. Men det finns inget som säger att du inte kan vräka på lite för att få högupplösta bilder om det behövs.
Tack för tipset, skall prova...om jag nu begriper hur man gör
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
156 bilder
134 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?