Kommentarer till CD-plattor i urval av Spinegrinder
Startad av
Spinegrinder
, Nov 17 2008 23:45
7 svar till detta ämne
Postad 17 November 2008 - 23:45
ojoj!! bara bra musik.. för övrigt ska ja se Mustasch till helgen här i lilla Nossebro!!
Postad 28 November 2008 - 12:49
åååh rollins band=) har ett par cd´s med dom=) haha
ghostrider e underbar =)
ghostrider e underbar =)
Postad 02 December 2008 - 14:54
såg at du hade Entombed t-shirten på dig
Clandestine är sjukt bra.
Stämmer det, är nog min mest urtvättade tröja,
åååh rollins band=) har ett par cd´s med dom=) haha
ghostrider e underbar =)
Ja Rollins Band är sköna och Henry är riktigt ball, tyvärr har det inte blivit av att jag skaffat deras, i mitt tycke, bästa skiva, den med solen på (kommer inte ihåg va den heter...)
Postad 27 October 2009 - 23:08
Finns en hel del intressant där! 
Sorterat i bokstavsordning med, pluspoäng på det. Själv så har jag tagit steget uttrligare lite längre, genre + bokstavsordning. Det är dock lite enklare nu då jag bara har black, death & thrash framme. Resten ligger packat i kartonger (dock i bokstavsordning).
Sorterat i bokstavsordning med, pluspoäng på det. Själv så har jag tagit steget uttrligare lite längre, genre + bokstavsordning. Det är dock lite enklare nu då jag bara har black, death & thrash framme. Resten ligger packat i kartonger (dock i bokstavsordning).
Postad 29 October 2009 - 18:09
Finns en hel del intressant där!
Har också tänkt på det men problemet med att sortera i genres är ju när band byter stil, ta Paradise Lost tex. dom skulle ju hamna på många olika ställen i hyllan...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
156 bilder
134 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?