Postad 20 November 2008 - 20:10
Postad 20 November 2008 - 23:16
Dock tycker jag produkterna är intressanta... De är ju inte speciellt billiga...
Postad 21 November 2008 - 06:17
Postad 21 November 2008 - 10:30
Postad 21 November 2008 - 12:26
Det finns bärbara från 2 300 kronor idag...Jag tror laptopen är för dyr för att bli årets hårda julklapp, visst jag vet att man kan få billiga laptops för 3-4000 men hur ofta ger man bort så dyr julklappar.
Postad 22 November 2008 - 13:15
Jag kan inte annat än hålla med.. jag tycker "årets julklapp" ska ha ett rimligt pris och inte vara en julklapp som vi köper till familjen. Dock så är ju iofs LCD en sådan sak.. frågan om, är inte årets julklapp en sådan klapp man ger sig själv när övriga familjemedlemmar inte läst våra önskelistor?Jag tror laptopen är för dyr för att bli årets hårda julklapp, visst jag vet att man kan få billiga laptops för 3-4000 men hur ofta ger man bort så dyr julklappar.
Jag kan för mitt liv inte minnas att jag skrev t-shirt och kalsonger på min lista förra året.. eller så blev någon annan skitunge skitglad för all elektronik som dom INTE önskat sig
Jag kan ärligt säga att en Acer One blir det i mitt paket från mig, till mig!
/Christian
Postad 22 November 2008 - 13:17
Thomas
Postad 22 November 2008 - 13:26
Postad 23 November 2008 - 11:25
Helt klockrent. Visst måste det vara så. Själv har jag redan köpt en 1000h, men tomten kanske har en ny förstärkare under skägget. Vi får se.Jag kan inte annat än hålla med.. jag tycker "årets julklapp" ska ha ett rimligt pris och inte vara en julklapp som vi köper till familjen. Dock så är ju iofs LCD en sådan sak.. frågan om, är inte årets julklapp en sådan klapp man ger sig själv när övriga familjemedlemmar inte läst våra önskelistor?
Jag kan för mitt liv inte minnas att jag skrev t-shirt och kalsonger på min lista förra året.. eller så blev någon annan skitunge skitglad för all elektronik som dom INTE önskat sigTomten kanske blandar ihop listorna? Han har ju trots allt en del att stå i så här dags.
Jag kan ärligt säga att en Acer One blir det i mitt paket från mig, till mig!
/Christian
För att vara allvarlig så borde givetvis årets julklapp vara något man kan ge bort, rent prismässigt. Vem ger bort en julklapp för 4000kr här, och en annan för 5000kr där. Nej. Då måste man antingen bli miljonär eller förlora förståndet. Eller båda delarna.
Redigerat av twebbas, 23 November 2008 - 11:31.
Postad 01 December 2008 - 17:22
Helt klockrent. Visst måste det vara så. Själv har jag redan köpt en 1000h, men tomten kanske har en ny förstärkare under skägget. Vi får se.
För att vara allvarlig så borde givetvis årets julklapp vara något man kan ge bort, rent prismässigt. Vem ger bort en julklapp för 4000kr här, och en annan för 5000kr där. Nej. Då måste man antingen bli miljonär eller förlora förståndet. Eller båda delarna.
Årets julklapp är kontanter eller presentkort, som spenderas på de ytterligare rabbaterade varorna under mellandagarna.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
3 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?