Det du ska ha är en Conax CA modul för vanlig CI (Ej CI+) och att den funkar tillsammans med TV apparaten du har.
Det kan ibland vara kompabilitets problem så att det funkar bra i en TV apparat men inte i en annan.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 30 June 2012 - 14:07
Boxer kör med Viaccess som är en annan kryptering och det funkar självklart inte.
Det du ska ha är en Conax CA modul för vanlig CI (Ej CI+) och att den funkar tillsammans med TV apparaten du har. Det kan ibland vara kompabilitets problem så att det funkar bra i en TV apparat men inte i en annan. Postad 01 July 2012 - 06:35
Ja, tack för svaret. Får bli ett besök på Kjell & company för att få tag på rätt modul. Edit: Kan rapportera att jag köpte denna på Teknikmagasinet. Funkar kanon med Tele 2 och min Panasonic plasma. Redigerat av Unregistered97ababda, 02 July 2012 - 17:02. Postad 13 July 2012 - 19:33
Hej,
Kan någon bekräfta att det fortfarande går att ta in tele2 kanaler med en ca modul. Jag köpte ett kort www.deltaco.se/menu/295/296/products/categories.aspx som någon i tråden rekommenderade och tillsammans med min Philips 42 led tv hittar den inte en enda kanal. Till saken hör att vi precis haft besök av en tele2 representant och han sa att deras kort bara fungerar tillsammans med deras boxar. Tacksam för all info som ni har! Mvh Thomas Redigerat av Speedyidol, 13 July 2012 - 19:35. Postad 13 July 2012 - 22:20
Det är fel sålänge du har en DVB-C mottagare i antingen box eller TV apparat tillsammans med Conax CA modul (Ej CI+) så är det lugnt.
Om du inte hittar kanalerna så är det nåt annat du gör fel för CA modulen är bara till för att kryptera upp kanalerna och hitta kanalerna sköter DVB-C tunern. Sen säger dom flesta operatörer likadant eftersom dom bara ger support för deras egna boxar. Kan förstå det resonemanget men samtidigt borde dom gå ut med mer riktig fakta att det bör fungera med andra boxar sålänge dom följer standarden men att dom inte kan garantera att det fungerar 100% och inte ger support för dom. Redigerat av Leatherface, 13 July 2012 - 22:39. Postad 15 July 2012 - 09:59
Tack för snabbt svar! Vet faktiskt inte om jag gör fel, går ju inte att göra på så många sätt! Jag har kollat att tvn hittar kortet och det gör den så det är rätt isatt. Men när jag söker får jag noll kanaler. Där finns massa inställningar man kan göra men ska man behöva ändra frekvenser mm för att få fram kanalerna? Sitter jag samma kort i tele2's box hittar den kanalerna direkt. Ska man prova ett ca kort till? Postad 15 July 2012 - 12:14
Du kanske söker på DVB-T eller analogt och inte DVB-C och då hittar den inget.
Redigerat av Leatherface, 15 July 2012 - 12:14. Postad 30 July 2012 - 20:00
Måste fråga hur ni får in tv nätet till tvn. Jag har en sladd ifrån min router (internet) direkt in i min tv. Ingen antenn. Har även provat att dra en sladd direkt ifrån fiber konvertern. Söker sedan kanaler med ca modulen på DVB-C. Hittar inte en kanal.. Stoppar jag in samma nätverkssladd i den medföljande boxen hittar den kanalerna direkt. Hur har ni kopplat? Postad 30 July 2012 - 20:05
Koaxialkabel in i TV uttaget. DVB-C och IPTV genom fiber är 2 olika saker.
Postad 30 July 2012 - 21:44
Funkar det med ca modul om man har iptv? Postad 31 July 2012 - 05:15
Nej då TV apparaterna inte klarar av att ta emot IPTV sändningar.
Tekniskt sätt skulle det vara möjligt om bara TVn kunde ta emot IPTV sändningar. Det enda nyare klarar är väl möjligen fria såna och playkanaler osv. Kan möjligen gå få det att fungera med en HTPC med kortläsare och softcam. Det är väl det som är största problemet med IPTV idag att man är begränsad till deras skitboxar. Riktig IPTV är det som i mitt fall jag tar emot signalen över DVB-C men kan ta emot signalen var jag vill i världen (förutsatt att bandbredden räcker till) i t.ex XBMC över internet dvs IPTV. Den dan jag inte har den möjligheten längre säger jag upp allt och lägger ner TV. http://forum.xbmc.or....php?tid=125232 Redigerat av Leatherface, 31 July 2012 - 05:24. Postad 14 August 2012 - 17:56
Tänkte bara återge mina erfarenheter med att använda en tredjeparts CA modul till Tele2.
Måste först säga att det gick väldigt smärtfritt! Först kopplade jag ur boxen och flyttade antennkabeln och gjorde en automatisk (fullständig) kanalsökning på min Panna G30, tog en stund men sen hittade den alla kanaler. Sen var det bara att fixa en CA modul, vilket var lättare sagt än gjort eftersom flera av ställena jag var på så hade CA modulen utgått! Det som fanns var CI+ varianten vilket inte funkar så värst bra. Men tillslut så hittade jag ett ställe som hade en vanlig CI modul och då var det bara att plugga in den och allt funkar utan några som helst problem. Men ett tips till alla som ska skaffa en CA modul är att innan ni köper nån CA modul så gör en kanalinställning och fixa "favoritlistan" med kanalerna, man behöver ju som sagt inte använda kortet för att teven ska hitta kanalerna. Hittar man inga kanaler på teven så kommer det aldrig att funka oavsett om man använder en CA modul, eftersom kortet är bara till för att koda av kanaler. Redigerat av Unregistered9cb892cf, 15 August 2012 - 09:19. Postad 25 August 2012 - 00:07
Önskar jag hade hittat och läst denna tråden innan jag körde och köpte en CI+ modul, men jag får åka och lämna tillbaka den imorgon och skaffa den vanliga. Såg att Siba hade den till ett bra pris. Kör med deras box så länge. När jag valde kanaler nu från Tele2 så tog jag nöjespaketet och dokumentär och det stod på deras hemsida att Comedy Central och TV4 Fakta XL skulle vara med, men Comedy Central sa att den var kodad och Fakta XL hittade jag inte alls, nån som vet varför?
Postad 25 August 2012 - 07:45
TV4 Fakta XL sänder i MPEG4 så den kräver TV eller box som klarar det.
Enkelt uttryckt nyare TV eller en HD box. Samma sak är det med TV4 News ifall nån undrar. Verkar börja vara slutet för MPEG2 nu då fler och föer börjar sända med MPEG4 och tror att dom flesta nya kanaler kommer sända med det. Men dom gamla kanalerna lär fortsätta sända i MPEG2 ett bra tag iaf. Att kanalerna inte kodas upp är som sagt CA modulen som inte fungerar men i Tele2's box ska det fungera. Redigerat av Leatherface, 25 August 2012 - 07:49. Postad 25 August 2012 - 12:31
Så nu har jag köpt en http://www.siba.se/P...4272&ref=search tryckt in den i tvn och ja, det fungerar perfekt med Tele2. Även TV4 Fakta XL, men Comedy Central fungerar fortfarande inte. Får kolla med Tele2. TVn min är förresten en Philips 46PFL7007 om någon undrar.
Postad 25 August 2012 - 18:53
Testa göra en ny kanalsökning.
Om resten av kanaelrna i Nöjespaketet fungerar så är det inte uppdateringen av kortet heller som strular. Postad 26 August 2012 - 22:53
Tänkte bara passa på och tacka alla som skrivit i den här tråden om "finlandshacket"!
Jag hade rotat runt ett bra tag efter kanaler innan jag hittade den här tråden och bara hittat några åt gången som försvann då jag sökte igen på ny frekvens. Finlandsmetoden fungerar perfekt och jag får in alla kanaler jag fick in på boxen + svt HD-kanalerna och nu slipper jag skitboxen som ofta hängde sig mitt i programmen. Har för övrigt en Samsung LE40B535 med Dilog Conax 5.0 CA-modul. Postad 03 September 2012 - 21:04
Hejsan!
Jag bytte precis från Com Hem till Tele2 då de dragit in fiber i vårat hus. Naturligtvis har jag ju en CI+ modul från tiden med Com Hem. Min fråga är lite hur det ska kopplas nu, Använder jag boxen ska den kopplas till min Gateway. Så hur gör jag om jag vill använda modul. Funkar det att bara ansluta antennkabeln och köpa rätt modul? TVn hittar alla 1000!? kanaler men endast de fria går att se. I inställningarna för modulen väljs automatiskt Tele2vision1 så den känner ju ändå av kortet. Tack på förhand! Postad 05 September 2012 - 17:39
Hm och nu då! Fick CA-modulen idag. Satte i den och gjorde en ny kanalsökning.
Nu står det "Ingen anslutning". Vänder jag kortet åt nåt annat håll står det "check your card" Va kan de va då jag missat? Postad 05 September 2012 - 18:08
Hmm testa kolla om den är intryckt ordentligt själva CA modulen.
Kollat så du söker på DVB-C och inte DVB-T/Analogt? Ibland kan det vara TV apparaten som är kinkig med vissa CA moduler med. Postad 19 November 2012 - 17:13
Jag gjorde exakt samma resa som dig, kolla i mitt inlägg lite uppåt så får du lite mer info Postad 15 January 2013 - 22:46
Har använt mig av en Dilog Conax CA-Modul som många andra här med min tidigare TV utan problem (Samsung LE40A656) och det har funkat bra och idag fick jag hem min nya TV (Panasonic 55VT50) och jag lyckas bara inte få till det med denna.
Den hittar modul och den hittar kortet, men jag lyckas inte få till det så jag får access till kanalerna. När jag ställde landet i början av inställningarna till Finland, så hittar den dessutom bara radiokanaler, någon som har erfarenhet och tips? Postad 15 January 2013 - 23:28
Finland som land behövs vad jag vet enbart på Samsung apparater.
Funkar det ändå inte så kan det vara TVn som inte gillar CA modulen. Redigerat av Leatherface, 15 January 2013 - 23:30. Postad 16 January 2013 - 15:46
Ah ok, inga andra erfarenheter med Panasonics VT50 serie och tele2 + modul? Snackade lite med Tele2 supporten, men inte blev man något klokare för det.. Redigerat av Unregistered5ee49fef, 16 January 2013 - 15:48. Postad 16 January 2013 - 15:49
Tele2 supporten är ingen ide att fråga för dom flesta kommer säga att det bara funkar i deras boxar.
Men det finns undantag där en del i supporten är mer hjälpsamma. Postad 19 January 2013 - 18:18
Löste sig tillslut, den la in dubbelt av varje kanal vid kanalsökningen och när man väl hittade det andra paret så funkade allt igen.
Postad 29 January 2013 - 11:24
Vilken djungel!
Har beställt en Panasonic TX-P42ST50Y och bor i ett hyreshus med Tele2-kabelTV. Vill gärna slippa deras box och köra med den inbyggda istället och sökte runt på nätet efter just den CA-modul som ni pratar om vilken jag hittade på Dustin, men enligt dem ska en vanlig CA-modul inte kunna avkoda HD-kanalerna eftersom min TV inte stödjer DVB-C2 för då måste man ha en CI+, och eftersom alla säger att CI+ inte fungerar med Tele2 så är det alltså omöjligt att få in HD-kanaler korrekt från dem via en CA-modul eller hur funkar det? :s Postad 29 January 2013 - 11:33
Kommer funka utmärkt med en vanlig CA-modul även med HD-kanaler (de få som finns). Tele2 kör inte med DVB-C2. Postad 29 January 2013 - 11:46
Är nog en av de lyckligt lottade i skaran av Tele2-TV-användare... fastighetsägaren har tydligen sagt upp avtalet med Tele2, men inget exakt datum är bestämt så kanske avvaktar men skulle denna funka tror ni?
http://www.netonnet....ax/086065.3156/ Eller den här, billigaste jag hittade fast verkar vara annan tillverkare dvs Dilog? http://www.teknikpro...odule-Conax.htm Redigerat av MCRobban87, 29 January 2013 - 13:22. Postad 30 January 2013 - 00:28
Haha vilken dålig koll han har finns väl ingen i Sverige som kör med DVB-C2 än utan han blandar ihop med DVB-T2/DVB-S2. Men så småningom kommer nog DVB-C2 men det är nog minst ett par år bort. Fördelen med ny standard är mer bandbredd på varje mux/transponder vilket gör det möjligt till fler kanaler.
Och där stämmer det att CI+ krävs och samma med Comhem men ifallet med Tele2 är det tvärtom det kommer INTE att fungera med en CI+ modul inte ens SD kanalerna. Det eftersom dom CI+ moduler för Conax som säljs är anpasade för Comhem och kräver pairing till ett Comhem kort vilket inte går eftersom du har Tele2. Med en vanlig CA modul för vanlig CI så kommer både SD och HD att fungera. Än sålänge iaf risken finns ju att dom går samma väg som dom flesta andra så småningom. Redigerat av Leatherface, 30 January 2013 - 00:32. Postad 30 January 2013 - 12:31
Blev ju tvungen att ta deras box iaf, tog den billigaste tjock-TV boxen med bindningstid 12 mån för att komma billigt undan. Räknar med att CA-modulen fixar biffen! Det värsta är att jag varken kan få bredbands-TV, stadsnät, fiber eller någonting annat med HD-kanaler utan det är bara Tele2 som gäller... Har ingen balkong för paraboluppsättning heller...
Tack för förklaringen, Leatherface! Postad 30 January 2013 - 16:17
Ja det med box är ju väldigt dåligt tycker jag. Här är det inbakat i hyran och betalat 45:-/mån eller åtminstone var det de för ett par år sen. Då ingår box, kort och 1 valfritt intressepaket.
Boxen står jus självklart och dammar i garderoben ända sen start. 40 HD kanaler tvilvlar jag på och finns knappt så många i Sverige än om det inte startar upp fler. Trodde dom flesta åtminstone som bor i lägenhet hade fiber idag. Vi kan välja mellan Bredbandsboalget eller stadsnät med 6-7 st ISPs tror jag det är just nu. Där kan man också få IPTV från Canal Digital och BBB IPTV men jag har valt att avstå pga boxarna. Redigerat av Leatherface, 30 January 2013 - 16:21. Postad 01 February 2013 - 18:11
Då har jag fått Panasonicen TX-P42ST50Y samt en Conax CA-modul och Tele2 programkort. Sätter in kortet i modulen och modulen i teven och startar både snabb och fullständig autosökning på DVB-C men ändå får jag felmeddelande "No access" eller "Card problem - check card"... Nått av dem är ju för att kortet är felvänt men jag antar att chippet ska vara neråt och inåt på CA-modulen vilket gör att chippet även är riktat mot teven. Vad gör jag för fel?? :-(
Antingen "Ingen signal" eller "Krypterad kanal" på de kanaler som jag borde ha. Postad 02 February 2013 - 00:15
Kan tillägga att teven hittar alla kanaler men de uppkommer som krypterade och det står att jag inte har någon åtkomst via CI-modulen och programkortet. Ska man måsta pynta 1500 kr med 12 mån bindning för deras skitbox? Ingen som kan hjälpa? :-(
Postad 02 February 2013 - 00:20
Kolla om CA modulen är intryckt ordentligt och testa vända på kortet men med chipet inåt såklart för att testa.
Ibland kan det vara CA modulen som inte gillar TV apparaten också och det oavsett vilken operatör man har. Om CA modul funkar tillsammans med TVn och kortet är isatt rätt så ska det fungera. Kan väl sen tillägga att om inte kortet är uppdaterat så kan man behöva stå ett tag på en kodad kanal för att kortet ska uppdateras med. Postad 02 February 2013 - 09:59
Tycker jag tryckt in CA-modulen tills det tog stop, är väl ungefär 4 cm som sticker ut och syns. Har testat koret åt alla håll nu och det är bara vid ett läge som jag får felmeddelandet "No access" och då är det ju rätt isatt, annars är får jag "Card problem - check card". Har testat och ändra språk på CI-inställningarna till finska som verkar vara ert trick som funkat för andra. Även sökt efter nyare programvara men jag har tydligen den nyaste. Conax CA-modul från Teknikproffset och Panasonic TX-P42ST50Y och den teven ska enligt specifikationerna stödja CA/CI. Den hittar ju alla kanaler och så men de är krypterade och "No access" kommer upp... Ska testa att låta teven stå på en krypterad kanal som jag borde ha! Hoppas hoppas hoppas!
Postad 02 February 2013 - 11:35
Conax CAS7 DVB-CI CAM heter modulen om det kan hjälpa? Men måste ju vara kompitabel med teven vad jag kan utläsa av specifikationerna? Trean som jag har i mitt kanalpaket stod på i 45 min och den är fortfarande krypterad. Finns det nått att göra eller måste jag pynta 1500 spänn för skitboxen? Varför funkar det liksom inte för mig men för andra?
Dilog är tillverkare av modulen Postad 02 February 2013 - 14:55
Finland som land behövs bara på Samsung apparater och det har inget med krypteringen att göra utan för att kunna söka upp alla kanalerna överhuvudtaget både fria och krypterade.
Nej du måste inte pynta 1500 för skitboxen utan byt CA modul till annat märke då Panasonic antagligen inte gillar din Dilog CA modul. Det konstiga är att andra verkar ha kört Dilog CA modul med Panasonic om man läser i tråden så vetefan vad som är fel. Det funkar i alla TV apparater jag sett iaf med varierande CA moduler men kommer inte exakt ihåg rätt kombination för alla TV apparaterna. Huvudsaken det inte är Comhems CI+ CA modul för HD kanaler för den kommer med 100% säkerhet INTE att fungera. Tele2 kör enbart vanlig standard Conax CAS5 utan pairing iaf i nuläget så alla andra CA moduler ska fungera förutsatt att det funkar ihop med TV apparaten. CAS7 ska inte spela nån roll heller för dom är bakåtkompatibla med CAS5. Redigerat av Leatherface, 02 February 2013 - 17:24. Postad 02 February 2013 - 21:41
Får kika efter en annan tillverkare då men många verkar ha utgått ur sortimentet, några tips om vilka som kan ha? Såg att Teknikmagasinet har CA till ComHem men misstänker att det är CI+, stod inte i katalogen vilken det var...
Postad 02 February 2013 - 22:26
Även om det står Comhem så fungerar dom sålänge det INTE är CI+.
Här är ett exempel på såna http://www.webhallen..._ca-modul_mpeg2 Om det är Dilog så är det denna du ska ha http://www.dustinhom...ax-5-0-com-hem/ Den här däremot funkar INTE http://www.dustinhom...-for-comhem-hd/ Men som sagt TV apparater kan vara kinkiga ibland vilken CA modul man använder oavsett om man kör Comhem, Tele2 eller nån annan leverantör. Finns flera olika modeller av samma märke med men alla borde fungera sålänge det inte är CI+ som sagt. Problemet med CI+ och Comhems HD boxar är att dom kräver pairing till ett ett Comhem kort som inte är möjligt om man har Tele2. Så det är alltså mjukvaran i dom som sätter stopp och inget tekniskt. Vill man ha extern inspelningsbox t.ex så funkar vilken box som helst där med bara det inte är en HD box för Comhem utan det enda den behöver stöda är Conax CAS5 och vara för DVB-C. Redigerat av Leatherface, 02 February 2013 - 22:43. Postad 02 February 2013 - 23:49
Är det denna du har? https://www.prisjakt...kt.php?p=319058
Har den till min P65ST50Y och det fungerar, men det tog några timmar innan den tog emot kanalerna. Det var samma problem med min förra samsung - även efter det samsung-specifika "finlandstricket" tog det några timmar med några omstarter innan kanalerna hittades. Tror det var samma problem när jag körde med den medföljande boxen. Tele2:s kanaler tar tid på sig innan något kan få in dom. Postad 02 February 2013 - 23:56
Kan ta ett tag innan dom kommer igång men borde inte ta flera timmar iaf.
Kanske Tele2 som är sega med skicka ut den här månadens nycklar och då han inte har förra månadens nycklar så blir resultatet att det är svart. En gissning bara. Dom gamla nycklarna brukar fungera en bit in på månaden. Det brukar man kunna se i inställningarna för CA modulen om kortet är uppdaterat för den här månaden. Även då jag beställt nya kanaler så har det brukat gå ganska snabbt typ nån timme bara efter samtalet brukar det komma en signal som uppdaterar kortet. Redigerat av Leatherface, 03 February 2013 - 00:05. Postad 03 February 2013 - 09:51
Japp, den från Teknikproffset! Dilog Conax CAS7 CAM! Hur gjorde du då? Fullständig kanalsökning om och om igen eller lät du det stå på en krypterad i några timmar? Stängde du av teven också?
Kan tydligen få TV10 som står som krypterad (en nyckel framför i kanallistan) och om jag inte har fel fick jag INTE in den via bara koaxialkabeln? Texten ser jag på National Geographic mfl men ingen bild. Postad 03 February 2013 - 09:56
Abonnemangs statusen visar:
Tele2Vision 1 Start och slutdatum: 1 Jan 1990 (!) (0100FFFF) Postad 03 February 2013 - 12:47
Pratade med Tele2 supporten och abonnemanget var inlagt att dra igång imorgon men de skulle skicka nyckeln under dagen idag, snacka om segt när jag fick det i fredags! Hoppas att det är det som är problemet!
Postad 03 February 2013 - 14:55 Jag använder en digitalbox som du kan se i mitt galleri men har testat CA moduler och vet andra som har också och aldrig varit några stora problem iaf sålänge man hållt sig borta från Samsung pga deras Finland tjafs. Har brukar komma ett ett tag men har inte brukat ta flera timmar då det varit en vanlig månadsuppdatering. Texten från vissa kanaler kommer från texttv textning bla en del dokumentär och filmkanaler använder sig ofta av det och den är inte krypterad utan enbart ljud och bild strömmen är det. TV10 sänds fritt för tillfället åtminstone som man kan se utan kort men analogt är det bara SVT/TV4 och nån lokal kanal. Här kan du se vilka som är fria http://www.tele2.se/...eny-priser.html Ja med säkerhet så var det de som var problemet och informationen du fick från CA modulen bekräftade det. Nu vet jag inte om det var på rätt paket du tittade på men om det stod så på alla så har du inte access på kortet för att se på kanalerna. Paket 1 var det som var för sport kanalerna förut men dom där paketen ändrades senare till Tele2TV PakPr och TeleTV PakNoPr vilket är typ paket 13 och 14 här och sen använda vissa av dom andra för extra kanaler. Men har du inte fått det aktiverat än så lär det stå samma på alla. Se bara till att ha TVn igång då dom skickar signalen. Redigerat av Leatherface, 03 February 2013 - 15:33. Postad 03 February 2013 - 15:34
Med senaste TV:n (panasonicen) så gjorde jag några kanalsökningar under en halvtimme men inget fungerade. Sen stängde jag av TV:n och gick ut och tog några öl. Senare när jag kom hem några timmar senare fungerade allt på första kanalsökningen.
Måste varit det som var felet. Vi hade liknande problem med boxen när vi först fick den - dom hade glömt aktivera trots att abonnemanget hade börjat. Några samtal med supporten och många omstarter senare så började det fungera. Postad 05 February 2013 - 08:25
Jojomen,det var det som var felet! Nu fungerar kanalerna och jag kan äntligen njuta av mitt Discovery-paket!
Postad 05 February 2013 - 16:59
Låter bra att det fungerar nu.
Sen får man väl se vad som händer det pratas ju om att Tele2 ska säljas nu så beroende på vem som köper så kan det nog bli en hel del förändringar. Står lite på olika sidor om det bla här http://www.di.se/art...kabel-tv-bolag/ Comhem kan man nog vara lugn att det inte blir dom godkändes inte att få köpa CD för en tid sen så då lär dom inte få köpa Tele2 heller. MTG som också nämns blir väl lite sälja till sig själva i samma koncern. Om jag måste välja tror jag hade sett CD som köpare men det känns inte så troligt. Annars får det bli CD och parabol på balkongen för min del om inte jag kan fortsätta se i valfri box. Hade det inte varit för hockeyn hade jag nog kunnat lägga ner TVn helt då man inte tittar så mycket längre och köpa mer filmer istället för att spela in. Redigerat av Leatherface, 05 February 2013 - 17:17. Postad 07 February 2013 - 17:37
Lite förvirrad vad gäller CA-moduler för Tele2 kabel-tv. Det verkar som att man inte kan använda CI+moduler, utan måste köra med en CI-modul, denna verkar rekommenderas:
https://www.prisjakt...ms=l=s115382610 Men krävs det inte en CI+ variant för att kunna kolla HD-sändningar, eller räcker det med den jag länkat till för att kunna se SVT1HD och SVT2HD och övriga HD-kanaler som Tele2 sänder? EDIT: Enligt kommentarerna på prisjakt så ska det funka? Redigerat av SalkinA, 07 February 2013 - 17:40. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |