Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nya moderatorer sökes

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 05 December 2008 - 16:48

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

• 34 inlägg
  • 0
Läs mer här

Postad 10 December 2008 - 14:56

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Skulle vara mycket trevligt att testa vara Mod då jag bryr mig om stämmningen på forumet :)

Men, det finns ett stort Men... och det är att om vi säger att jag nu skulle söka och blir Mod, då kan jag ju inte längre kan vara precis hur partisk jag vill i en fråga utan måste helatiden vara lite "smyg partisk" och det har jag inte lust med...
Annars så vore det som sagt kul att testa detta och se hur det är, men jag hoppas att jag bidrar tillräkligt mycket i forumet som det e nu ändå och vet att den finns flera som delar min uppfattning.
Att forumet blir vad man gör det till och att hålla en god stämning och hålla diskusioner som leder någon vart inte är spaciellt svårt bara man har rätt inställning. Det bästa vore ju om alla kunde "sköta sig" så att inte Moderatorer skulle behövas på det sättet, att hjälpa och vägleda nya medlemmar i forumet tycker jag att man som "erfaren" medlem ska kunna göra ibland utan att lämna över det på moddarna...

Bara min syn på saken detta... Moddarna gör ett bra jobb och tummen upp för dom! :( men även vi andra " vanliga" medlemmar kan ju försöka vara mer delaktiga i att göra detta till ett trivsamt forum där alla får möjlighet att föra fram sinna åsikter och tankar/ideer.

//David

Redigerat av DVD-ai, 10 December 2008 - 15:20.

Postad 16 December 2008 - 00:22

rosenlorden
  • rosenlorden
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Ähh sök bara, det behövs lite korrupta moderatorer här på forumet :)

Skämt åsido, tycker det är väldigt bra balans / harmoni på forumen på minhembio. Och de flesta folk diskuterar artigt och civiliserat..

Med tanke på antal inlägg du gjort på dina 2.5år som medlem verkar du ju iallafall uppfylla närvaro kravet på sidan :)

Redigerat av rosenlorden, 16 December 2008 - 00:27.

Postad 22 December 2008 - 20:32

Unregisteredd51b7e75
  • Unregisteredd51b7e75
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
synd att man inte var 18år.

Där gick det i kras direkt

annars är jag ju en aktiv medlem(har gott om tid att lägga ner på minhembio,inget arbete)
men jag är som DVD-ai är lätt partisk
och är väldigt lätt för att öppna truten och skriva off-inlägg och sånt gillar ju inte moderatorerna och sen suger ju min svenska.

"tyvär" så får ni inte se mig som moderator än, vänta 4år då jeklar B) :)

Redigerat av Unregisteredd51b7e75, 22 December 2008 - 20:33.

Postad 23 December 2008 - 13:05

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

synd att man inte var 18år.

Där gick det i kras direkt

annars är jag ju en aktiv medlem(har gott om tid att lägga ner på minhembio,inget arbete)
men jag är som DVD-ai är lätt partisk
och är väldigt lätt för att öppna truten och skriva off-inlägg och sånt gillar ju inte moderatorerna och sen suger ju min svenska.

"tyvär" så får ni inte se mig som moderator än, vänta 4år då jeklar :lol: :)

Domme dagen om 4år?

Annars så tycker jag att moddarna gör ett grymt bra jobb!! Jag skulle nog inte att ha tid/ork med det så Keep It Up!!

Redigerat av Timpolanen, 23 December 2008 - 13:06.

Postad 23 December 2008 - 16:56

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

• 1820 inlägg
  • 0

Domme dagen om 4år?

Annars så tycker jag att moddarna gör ett grymt bra jobb!! Jag skulle nog inte att ha tid/ork med det så Keep It Up!!

Jag tror jag talar för alla moderatorer när jag säger tack och bock för den kommentaren. =)
God Jul på Er alla!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.