Tänkte bara lufta mina tankar lite.
Jag brukar vara väldigt noggrann med vad jag köper, speciellt elektronik och tekniska prylar.
Mitt senaste inköp får dock ses lite som en fadäs.. Köpte en Samsung LE46A676 på Dustinhome med studentrabatt och försäkring (tot 16 000kr). Jag köper väldigt mycket på Dustin/Dustinhome och har hittills varit nöjd. Nu märker jag dock att de gråimporterar sina Samsungs och ComHem kommer således ej fungera direkt i TV’n! Och man kan inte heller få support från Samsung Sverige.
Snudd på skandalöst av ett så seriöst företag!
Jag har kollat vilken panel det är, och den verkar dock vara gjord av Samsung själva, vilket är bra.
Nu står jag i valet och kvalet. Skall jag returnera TV’n och köpa en från en butik som finns i Göteborg, fast då för 16 000 utan försäkring men med garanti att man får den svensk.. plus att de har en drive där man får en 19” ur Samsungs A6-serie på köpet.
Vad säger ni? Skall jag behålla TV’n och leva med att jag får köra ComHem med separat box (inte hela världen egentligen då jag snart skaffar en HD-box med hårddisk) eller skall jag returnera och köpa lokalt?
Tips tas hjärtligt emot
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Samsung A3, A4, A5 och A6 LCD serier
2 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?