Kommentarer till Mina 26 kvadrat av Zaxo
Startad av
Zaxo
, Jan 19 2009 02:06
11 svar till detta ämne
Postad 19 January 2009 - 02:06
Snyggt. De röda inslagen blir verkligen pricken över det hela. Cool skärmsläckare på datorn. Var kan man få tag på den?
Postad 19 January 2009 - 03:46
Gillar skärmsläckaren, sen tyckte jag om Pink Floyd bilderna. Tycker att du har fått till lägenheten riktigt bra. Skulle kanske passa med att måla en vägg i hall/kök i en färg som passar med de röda detaljerna.
Postad 19 January 2009 - 12:57
fyfan va snyggt,,e lite paff faktiskt men jag gillade det skarpt,,,färgerna o kombinationerna e juh underbara ,,gillar inte vitt annars men hos dig va de kanon asså,,skitsnygga tavlor uder spotarna åxå,,,supersnyggt=)
Postad 19 January 2009 - 14:26
Riktigt snyggt och genomtänkt boende, och med så bra bilder som du har kammar man hem mycket uppmärksamhet. Superfint!
Postad 23 January 2009 - 21:45
Snyggt. De röda inslagen blir verkligen pricken över det hela. Cool skärmsläckare på datorn. Var kan man få tag på den?
Gillar skärmsläckaren, sen tyckte jag om Pink Floyd bilderna. Tycker att du har fått till lägenheten riktigt bra. Skulle kanske passa med att måla en vägg i hall/kök i en färg som passar med de röda detaljerna.
Skärmsläckaren heter Fliqlo. Finns att ladda ner här: http://www.9031.com/...reensavers.htmlVars kan man hitta den där skärmsläckaren?
Riktigt gött att ha en stor och tydlig klocka som inte låter något! Kan ju inte somna med det där tickande ljudet från riktiga klockor i bakgrunden
Tack för alla kommentarer!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9 bilder
38 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?