Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

http://www.kvarnvideo.se

33 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 februari 2009 - 15:36

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0
Satt och surfa lite och hitta denna site, http://www.kvarnvideo.se.
Nån som handlat där?
Kan man shoppa där från nätet el är det endast en fysisk butik??
Mvh/ Lion_Paw

Redigerat av Lion_Paw, 20 februari 2009 - 15:38.

Postad 21 februari 2009 - 12:35

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

• 705 inlägg
  • 0
Informationen du söker finns om du klickar in dig på Köpinformation

Postad 16 juli 2009 - 18:23

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1 006 inlägg
  • 0
Är det samma utbud och priser i butiken som på nätet ??

Postad 19 juli 2009 - 19:56

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

• 6 725 inlägg
  • 0
Kvarnvideo är ju profilerade på Prisjakt och det är ju inga problem att handla via nätet hos dom.
Kvarnvideo på Prisjakt

Postad 23 juli 2009 - 19:27

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1 006 inlägg
  • 0

Kvarnvideo är ju profilerade på Prisjakt och det är ju inga problem att handla via nätet hos dom.
Kvarnvideo på Prisjakt

Om det va svar till mig var det väl inte riktigt det jag frågade efter.. Utan jag vill bara veta om det var samma priser och utbud i butiken som på nätet.. Har inte jätte långt dit så e det jua lltid roligare att handla på plats :)

Postad 23 juli 2009 - 19:51

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

• 6 725 inlägg
  • 0
Det var ett svar till Lion_Paw, missade att det va några månader emellan frågorna där.

Postad 01 september 2009 - 12:17

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
VILL VARNA FÖR BUTIKEN KVARNVIDEO!!

Beställde den svenska utgåvan av Nico- Above the law för 149 kr, de annonserar den sv utgåvan på hemsidan med fram och baksida men skickar ut den brittiska importen!! kan säga att jag inte tänker stödja denna typ av andra hands tradera säljare som annonserar en sak och skickar en annan och dessutom står för det!! :) ;)

bifogar mailkonvers.

Som det står angivet under köpinformation händer det att bilder i nätbutiken och de artiklars instick/fodral vi har i lager inte överensstämmer. Det kan bero på ett antal faktorer som att bolagen byter instick samt som i detta fallet att vi valt att ta in en engelsk utgåva till ett bättre pris. Då det är samma skiva som produceras för Warner UK som till Warner Sweden är det ingen skillnad på innehållet utan endast insticket. Då majoriteten av våra kunder uppskattar ett bättre pris och föredrar engelsktextade fodral informerar vi ej om detta.

Vi beklagar att du känner dig missnöjd, men denna infon står angivet under vår köpinformation:

KVARNVIDEO.SE RESERVERAR SIG FÖR:

- slutförsäljning
- lagerdifferenser
- framflyttning av releasedatum på kommande produkter
- prisjusteringar
- tekniska problem
- ändringar av tekniska specifikationer
- typografiska fel på vår hemsida eller i våra annonser
- att bild på produkten kan skilja sig från den vi lagerför wtf
- att information och bilder på kommande produkter ej är slutgiltig

Mitt svar:

Vet du vad , jag föreslår att Ni slutar lura era kunder och faktiskt lägger upp rätt produktbilder på det Ni säljer. Annonsera en svensk utgåva och sälja en import är inte OK!!

Står inget om UK import här inte!! Sen det här med överstrukna priset på 249 kr som att importen har kostat det och nu bara kostar 149 kr. Det gäller ju ju givetvis för den svenska utgåvan det med då de flesta andra tar 249 kr, snacka om falsk marknasdsföring.
http://www.kvarnvide...law-blu-ray.php

Redigerat av henke007, 01 september 2009 - 12:48.

Postad 01 september 2009 - 12:49

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
Dåligt av Kvarnvideo, självklart ska man få det man beställer på hemsidan och inget annat. Visst, förstår att dom tar in den billigaste dom kan få tag i men då måste dom ju också upplysa kunderna om att dom istället säljer en engelsk import och inte en svensk utgåva.

Jag har själv ingen erfarenhet av KV sen tidigare men sett att dom har en del billiga titlar.

Postad 01 september 2009 - 12:54

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Och dessutom kan man ju givetvis som den erfarne kund som inte bryr sig om varken subs eller språk på omslag som de riktar sig till :) få tag i importen för en hundring typ på egen hand. Anledningen att jag valde den svenska var att jag föredrar originalomslaget och smalt fodral utan 18 års märkningar på framsidan.

Postad 01 september 2009 - 13:37

HD-Ready
  • HD-Ready
  • Forumräv

• 807 inlägg
  • 0
De erbjuder väl ändå bytesrätt/ångerrätt så länge du inte öppnat plasten? Eller försöker de smita från det med?

Postad 01 september 2009 - 14:04

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11 286 inlägg
  • 0
Klart han har öppnat plasten, för att kunna upptäcka att det är en UK import. :)

Postad 01 september 2009 - 14:25

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3 680 inlägg
  • 0
Men va fasen... om det nu ska vara en UK import så ska det ju stå i beskrivningen annars måste det väl ändå räknas som falsk marknadsföring..? Det går ju inte komma med att produktbilden kan skilja sig när det inte är en sv. utgåva utan en import...

Redigerat av Unregistered36883, 01 september 2009 - 14:26.

Postad 01 september 2009 - 14:45

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0

Klart han har öppnat plasten, för att kunna upptäcka att det är en UK import. :)

Går väl enkelt att kontrollera på baksidan av fodralet med plasten på?

Postad 01 september 2009 - 16:17

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2 396 inlägg
  • 0

Men va fasen... om det nu ska vara en UK import så ska det ju stå i beskrivningen annars måste det väl ändå räknas som falsk marknadsföring..? Det går ju inte komma med att produktbilden kan skilja sig när det inte är en sv. utgåva utan en import...

Falsk marknadsföring? Herregud. Papplappen innanför plasten är på engelska, annars är väl skivan helt identisk.

Postad 01 september 2009 - 16:24

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0

Falsk marknadsföring? Herregud. Papplappen innanför plasten är på engelska, annars är väl skivan helt identisk.

Du försvarar deras handlingar mao??

Detta är första klassens falsk marknadsföring och inget annat ett Ord pris som är taget från svenska utgåvan som annonseras på bild med ett fint Rea pris och med en likvärdig produkt som är importerad för halva rea priset!!

Deras påhittade köpvillkor hade nog inte hållt rent rättsligt skulle jag vilja påstå.

Redigerat av henke007, 01 september 2009 - 16:25.

Postad 01 september 2009 - 19:10

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3 680 inlägg
  • 0

Om vi säger så här då... Tänk dig att du skulle köpa t.ex en bok på nån nätsida och det är en stor och fin bild på en svensk utgåva av den och det det står inget som säger att det INTE är en svensk bok på svenska...och sen när du får hem den så är den på engelska...? Det måste väl ändå räknas som falsk marknadsföring...?

Postad 01 september 2009 - 19:24

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Jo och det är ju endast för att det är sv subtitle på importen som gör att de kommer undan med det. Inte faen sätter jag ut en annons på Tradera med Sv omslaget och utformar en annonsbeskrivning där det ser ut som det är det ja säljer. För att sen skicka importutgåvan utan att informera om det om jag nu bara hade tillgång till bilder på sv utgåvan och både fram och baksida då med.

Men sidan är ju hemsnickrad och det är ju amatörer som driver den ung som en halvdann traderare. Det där 99.90, 149.90 är ju patetiskt verkligen.

Nu handlar säkert de flesta med kort. En polare handla mot faktura och vet ni vad man får som räkning?! Jo en enkel avi från banken utan OCR nr som endast går att betala med giroblanketter eller på banken som ju kostar :unsure: :D

Mkt OT med denna skiten men i dealtåden blir ju allt raderat.

Postad 01 september 2009 - 19:43

outdoor_miner
  • outdoor_miner
  • Beroende

• 1 470 inlägg
  • 0
givetvis är det fel att inte ha rätt uppgifter, och framför allt korkat av dem att inte bara snällt säga förlåt och ta tillbaka filmen när kunden klagar (sån här publicitet är ju livsfarlig, särskilt för en liten handlare), men tycker reaktionen är överdriven.

och henke, tvivlar starkt på att du hittar den för under hundralappen på import - en bit över 130:- är då det billigaste jag hittar den (annars får du gärna tipsa om var den finns till det priset)

Om vi säger så här då... Tänk dig att du skulle köpa t.ex en bok på nån nätsida och det är en stor och fin bild på en svensk utgåva av den och det det står inget som säger att det INTE är en svensk bok på svenska...och sen när du får hem den så är den på engelska...? Det måste väl ändå räknas som falsk marknadsföring...?

ingen vidare jämförelse - skivan är ju exakt samma. korrekt jämförelse är att det fula pappomslaget runt boken skulle vara på engelska, medan själva boken var på svenska.

som endast går att betala med giroblanketter eller på banken som ju kostar :unsure: :D

funkar då perfekt för mig att betala med internetbanken (som jag trodde alla i västvärlden haft sen förra årtusendet).

Postad 01 september 2009 - 20:09

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3 680 inlägg
  • 0

ingen vidare jämförelse - skivan är ju exakt samma. korrekt jämförelse är att det fula pappomslaget runt boken skulle vara på engelska, medan själva boken var på svenska.

Ja i just detta fallet kanske... men dom kanske säljer fler filmer som är importerade som inte har någon svensk text...

Edit: Nu spelar det inte någon stor roll för min del men man kan ju tänka sig att nån stackare som inte är speciellt haj på engelska köper en film i tron att det är (enligt bild på sidan) en svensk film med svensk text och sen får hem en importerad variant.. just i detta fallet spelar det kanske ingen roll eftersom det verkar vara text på rätt språk men trots allt rätt ska vara rätt...

Redigerat av Unregistered36883, 01 september 2009 - 20:12.

Postad 01 september 2009 - 20:10

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0

funkar då perfekt för mig att betala med internetbanken (som jag trodde alla i västvärlden haft sen förra årtusendet).

Blir svårt utan OCR nr att få igenom betalningen på internet.

Jag tycker inte det är överdrivet nånstans, detta är det klart sämsta jag vart med om efter att handlat från all världens shopar. Filmen tar de tillbaka men man kan ju inte marknadsföra sig på det sättet som nån jaevla tradera amatör.

Då kan man ju ha en import avd istället och hålla svensk sålda filmer för sig, hade jag gjort om jag drivit butik. Detta är ju medveten taktik ett Ord pris på 249 som är överstruket och 149 kr med röda fina siffror ( ser ju förbannat bra ut på prisjakt när övr butiker tar 249 för riktiga sv utgåvan). Och sen nån löjlig inskriven rad i köpvillkoren där det står att varor kan skilja sig från produktbilder på sidan?? medvetet eller är de för lata för att lägga upp rätt produkt bild, you tell me??

Detta är ju knappast den enda film de marknadsför som svensk men skickar en billigt importerad utgåva, se n kan de ju ha kommit över filmerna för under 100 kr st om de köpt tillräckligt många, de behöver ju inte ha handlat 1 ex från Amazon UK.

Finns det nån Kvarnvideo tråd i Butik/import delen så får gärna nån modd flytta alla inlägg dit eller skapa en sån tråd. Kunde ju startat disskussionen där direkt :D

Redigerat av henke007, 01 september 2009 - 20:36.

Postad 01 september 2009 - 21:15

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2 396 inlägg
  • 0
1. Kvarn Video är en liten butik i Malmö som rätt nyligen börjat sälja över nätet.

2. Ingen stackare kommer köpa en engelsk import utan txt av misstag för de filmer som saknar svensk text är markerade med (Ej svensk text)

3. Vad spelar det för roll om det gamla priset är överstryket? Om det nya priset är för dyrt, köp filmen någon annan stans.

Personligen tycker jag att du gör en fet Struts av en fjäder. typ 5 inlägg om ett felaktigt omslag. Kan man ju lika gärna bränna upp amazon.ca då det inte direkt står överallt att omslagen är bi-lingual.

Och sen nån löjlig inskriven rad i köpvillkoren där det står att varor kan skilja sig från produktbilder på sidan?

Den löjliga raden kan du nog hitta på de flesta ställen

Funkar utmärkt, bara markera "meddelande" istället för OCR.

Detta är ju knappast den enda film de marknadsför som svensk men skickar en billigt importerad utgåva

Fakta?

e n kan de ju ha kommit över filmerna för under 100 kr st om de köpt tillräckligt många

Och då får dom inte sälja filmerna dyrare?

Minns när Crouching iger, Hidden Dragon kom på DVD. En butik sålde en asiatisk import av filmen och en hel del på DVDforum köpte, visade sig att filmerna dom importerat var piratkopior. Där hade du haft anledning att klaga.

Kan se henke007 i Aftonbladet med ledsen min på en bild men sin BD-film. "HAN FICK FEL OMSLAG"

Postad 01 september 2009 - 21:18

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Du verkar inte riktigt ha alla hästar hemma när du inte inser att de bluffar utan menar att jag gråter över spilld mjölk, har jag beställt en grej så ska det väl faen överenstämma annars är det ju skitsamma. Då behöver vi ju inte ha några regler eller nånting. Jag handlade av dem för att jag vill ha den svenska utgåvan med rätt originalomslag utan 18 år inringat + ett fet fodral, ursäkta mig då.

Hör ni det Discshop det är fritt fram att annonsera vad som helst och leverera vad som helst, ta allt med en axel ryckning som lille naive tomanista!!

1. Kvarn Video är en liten butik i Malmö som rätt nyligen börjat sälja över nätet.

Och detta ger dem rätt att bluffa i sin försäljning!!

Den löjliga raden kan du nog hitta på de flesta ställen

Fakta??

3. Vad spelar det för roll om det gamla priset är överstryket? Om det nya priset är för dyrt, köp filmen någon annan stans.

Tänk om du läst mina tidigare inlägg ordentligt och inte bara hävt ur dig en massa skit!!

Redigerat av henke007, 01 september 2009 - 22:43.

Postad 02 september 2009 - 07:13

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3 680 inlägg
  • 0

Kan se henke007 i Aftonbladet med ledsen min på en bild men sin BD-film. "HAN FICK FEL OMSLAG"

Det där var faktiskt lite roligt... :D

Men i vilket fall som helst så förväntar man ju sig att få det man har köpt oavsett... och såvitt jag kan se så är det ju ett svenskt omslag på artikeln som säljer på sidan....

Redigerat av Unregistered36883, 02 september 2009 - 07:14.

Postad 02 september 2009 - 07:25

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 0

Personligen tycker jag att du gör en fet Struts av en fjäder. typ 5 inlägg om ett felaktigt omslag. Kan man ju lika gärna bränna upp amazon.ca då det inte direkt står överallt att omslagen är bi-lingual.

Ja detta är dagens "höna-av-en-fjäder". Men den går ju helt i linje med andra trådar vi känner till där det nästan tas fram tjära och fjäder och går helt överstyr och blir helt hysteriskt för en (ursäkta språket) skitsak rent ut sagt.

Haha, så på pricken och jag ser bilden framför mig :D

Kanske är nåt för Uppdrag Granskning eller Sverker att bita i?

Redigerat av masse70, 02 september 2009 - 07:27.

Postad 02 september 2009 - 11:10

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0

Betalde i förra veckan till firman som installerade perssiener hemma hos mig via internetbank. Gick alldeles utmärkt utan OCR. Skandiabanken kände av att det var ett giro som inte var knutet till OCR och jag skrev in fakturanummmer under upplysningar och internetbanken skrev in mitt namn och adress automatiskt.

Har gjort det flera gånger till mindre firmor och föreningar utan problem. Via internetbank.

OCR är för övrig en service som företagen får betala för. Därför har oftast mindre bolag inte OCR-nummer på sina fakturor.

Inbetalningsservice OCR innebär att alla fakturor som företaget skickar ut förses med ett referensnummer. Det minimerar risken för fel och gör att fler betalningar kan identifieras och prickas av per automatik i företagets ekonomiprogram.

Edit:

Discshop säger följande:

Discshop reserverar sig för framflyttning av releasedatum, prisjusteringar, slutförsäljning, lagerdifferenser, tekniska problem, ändringar av tekniska specifikationer och eventuella typografiska fel på vår sida/annonser. Vi reserverar oss för att vissa produktbilder och produktinformation inte är slutgiltig. Discshop förbehåller sig rätten att stryka en beställning utan att hänvisa till en speciell anledning.

Redigerat av Unregistered5deb0b1d, 02 september 2009 - 11:17.

Postad 02 september 2009 - 12:07

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Fast i Discshops fall så betyder produktbilder/slutgiltigt saker som inte är släppta ännu och kanske förbokats 2-3 månader i förväg ej varor som är ute till försäljning har varit ute till försäljning längre tid. Om du kollar Above the law på kvarnvideo så har de te x inte direkt ändrat på sidan produktinfo till eng import eller bytt ut bilden fortfarande!!

Utan den säljs som sv utgåva sänkt från 249 till fantastiska 149 kr!!

Postad 02 september 2009 - 13:41

Konung
  • Konung
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Håller med om att om man har beställt en svensk utgåva så ska man ha en svensk utgåva och inget annat.
Om vi för en stund bortser från att det "bara" är en film så gäller inte samma garanti- och reklamations-regler på importerade varor som på svenska utgåvor. Det är inte säkert att England har samma regler som Sverige och då kan man stöta på problem.
Om butiken man handlat ifrån går i konkurs så är det inte alls säkert att filmbolaget i Sverige godkänner en reklamation på varan utan hänvisar dig till det engelska bolaget och dom kommer med största sannolikhet inte bjuda på någon frakten .

Redigerat av Konung, 02 september 2009 - 13:42.

Postad 02 september 2009 - 21:36

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2 396 inlägg
  • 0

Du verkar inte riktigt ha alla hästar hemma när du inte inser att de bluffar utan menar att jag gråter över spilld mjölk, har jag beställt en grej så ska det väl faen överenstämma annars är det ju skitsamma. Då behöver vi ju inte ha några regler eller nånting. Jag handlade av dem för att jag vill ha den svenska utgåvan med rätt originalomslag utan 18 år inringat + ett fet fodral, ursäkta mig då.

Ursäkt godtagen, men gör inte om det.

Ärligt talat, jag skulle också bli sur om jag inte fick det förväntade omslaget osv. Har själv skickat tillbaka en film jag köpte på eBay där säljaren lovade att Slipcaset fanns med men det saknades vid ankomst och ja, åldersgränserna på UK-fodralen undviker man i största möjliga mån men att börja med krigsrubriker på ett ändå ganska stort forum och gasta om bluff och falsk marknadsföring när det gäller en bit papper och lite plast då är det överdrivet. Det förringar rätt rejält de riktiga bluffarna där ute.

Hade du varit lugn och sansad och i saklig ton varnat för att det inte är säkert att man få svenska fodral från Kvarnvideo så hade jag varit med dig men nu skrek du som du fått villan försnillad och bilen stulen. Hade skivan varit annorlunda (klippt, ej text, sämre ljudspår, sämre transfer) hade reaktionen varit berättigad i viss mån.

Men gasta på, har du tur så får dom stänga igen och vi slipper dessa billiga skitfilmer dom bluffar oss med och kan betala högre priser till ofelbara Discshop eller CDon.

Postad 13 oktober 2009 - 20:00

Unregisteredffae06bb
  • Unregisteredffae06bb
  • Forumräv

• 564 inlägg
  • 0
Blev glad när jag upptäckte denna butik då jag enkelt kan svänga förbi efter jobbet och då de har bra Blu ray utbud för (oftast) OK priser. Har varit inne några gånger och köpt Blu rays och måste tyvärr säga att de har noll och ingen servicekänsla. Kvinnan i kassan är det inget jätte fel på, hon verkar bara vara små le på jobbet och sakna servicekänsla, men karln där (ägaren?) är på gränsen till att vara otrevlig. Får han en fråga så ser han rejält besvärad ut och skulle aldrig i sitt liv anstränga sig för att ta reda på svaret utan ger istället ett kort, otrevligt och tom. felaktigt svar. Vet inte om han är less på folk som går i hans butik hela dagarna och tittar men aldrig handlar, men isf borde han ju vara desto månare om de som faktiskt handlar där... Har även försökt nå dom via mail, men får ingen respons. De skiter helt enkelt i att svara om det är en fråga som kräver att de måste engagera sig och faktiskt lägga ner 2min på att tex. kontakta leverantören.

Nej, en butik som inte klarar av att trycka på svaraknappen och med personal som har dålig attityd, det är ingen butik jag tänker gynna mer. Då handlar jag hellre på nätet eller betalar lite mer i butiker där man iaf får ett trevligt bemötande.

Postad 14 oktober 2009 - 14:56

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2 396 inlägg
  • 0
Tjejen som stod i kassan när jag var där verkade iaf ha koll. Plockade fram en hög begagnade Blu-rays som dom inte satt ut i hyllorna än plus att hon kollade så att jag hade koll på att den begagnade BD-filmen som jag köpte var Region A.

Postad 03 maj 2013 - 15:49

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

• 238 inlägg
  • 0
Gammal tråd, men det går säkert bra ändå.

Ni som brukar beställa från Kvarnvideo, hur lång tid brukar det ta att få hem en film? Jag beställde en Bluray där den 28 april och den fanns, och finns fortfarande i lager. Trodde nog att de trots en helgdag mitt i veckan skulle kunna få iväg den så jag skulle ha den före helgen. Eftersom jag inte handlat från dem tidigare har jag ingen aning om hur snabba de brukar vara, men det vet säkert ni.

Postad 04 maj 2013 - 16:25

Unregistered29468
  • Unregistered29468
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
För mig tar det mellan 2-3 dagar när jag beställt från dom.

Postad 05 maj 2013 - 06:05

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

• 238 inlägg
  • 0
OK. Får helt enkelt hoppas att filmen kommer i början av veckan.

Postad 05 maj 2013 - 16:47

Unregistered29468
  • Unregistered29468
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Om du har ett konto på kvarnvideo så kan du gå in där och kolla om dom skickat filmen.

Annars skickar du bara ett mail brukar få svar samma dag hur det ligger till.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.