Kommentarer till Projektor å duk på plats! av Dadde
Startad av
Dadde
, Mar 09 2009 22:37
16 svar till detta ämne
Postad 10 March 2009 - 07:05
Glöm inte att ni ska bo i lägenheten också, av bilderna av döma så ser det ut som utrustningen får ta större delen av utrymmet
Postad 10 March 2009 - 10:18
Hehe jodå, det är bra med plats nu när det är klart, har gått ner med en massa saker till källaren, och efter jag flyttat soffor och möbler så ser det fint ut..
Postad 10 March 2009 - 20:05
Kommer säkert bli bra när det är klart..men innan dess: städa städa städa!
Postad 10 March 2009 - 23:36
Du är singel va?
Helt rätt att välja projje före tv, men som sagt var, du är singel va? ;P
Jag tror min sambo skulle strypa mig om jag gjorde något sådant..
/Christian
Jag tror min sambo skulle strypa mig om jag gjorde något sådant..
/Christian
Postad 11 March 2009 - 00:16
Klockrent med projj, där är jag helt klart avis på dig.
Men hur bor du människa!?
Men hur bor du människa!?
Postad 12 March 2009 - 23:51
Singel, javisst.. Men samtidigt är det rätt diskret när man har duken uppfälld iom att kassetten är vit å taket vitt. Har ett hittat par gamla Hitachi HS-W50 MKII på jobbet och har den enda som center fram å den andra som center bak nu lite tillfälligt. Har inte hittat någon info alls om dem men de funkar iaf. Har sett att dom säljer ut en Dali CS- 4 center på hifilubben men jag misstänker att den är alldeles för mycket overkill för den övriga anläggningen?
Postad 13 March 2009 - 13:31
tips: vänd på projektorn. bilden måste väl bli väldigt skev när du har den vinklad sådär. om du lägger den upp och ner istället borde det bli mycket bättre?
Postad 19 April 2009 - 14:13
Citat: tips: vänd på projektorn. bilden måste väl bli väldigt skev när du har den vinklad sådär. om du lägger den upp och ner istället borde det bli mycket bättre?
Tack för det tipset, vände på den och ställde om allt, kalibrera den med skivan, blev bättre skärpa över hela bilden nu
.
Tack för det tipset, vände på den och ställde om allt, kalibrera den med skivan, blev bättre skärpa över hela bilden nu
Postad 19 April 2009 - 17:02
Citat: tips: vänd på projektorn. bilden måste väl bli väldigt skev när du har den vinklad sådär. om du lägger den upp och ner istället borde det bli mycket bättre?
.
Postad 02 September 2009 - 12:16
Men oj, ska du verkligen projektorn lutande sådär, använt keystone för att få bilden rak? Nån hifisnubbe sa till mig någon gång att man äter upp halva upplösningen så fort man börjar pilla på keystonejusteringarna, lät ju vettigt tänkte jag? om dem inte sker genom att tilta panelen i projektorn kanske, beats me... Annars ser allt fint ut under alla prylar!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
64 bilder
52 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?