Kommentarer till Hembiobyggnation av JohnDoeX
Startad av
JohnDoeX
, Mar 13 2009 11:05
9 svar till detta ämne
Postad 13 March 2009 - 11:05
Det heter dosFRÄS! Annars riktigt snyggt hos dig... 
Kalla mig gärna besserwisser... hehehe, kan bara inte låta bli, sorry!
Kalla mig gärna besserwisser... hehehe, kan bara inte låta bli, sorry!
Redigerat av Spinegrinder, 13 March 2009 - 11:06.
Postad 13 March 2009 - 11:28
Ser mkt bra ut och det kommer bli lättstädat golv vilket det INTE är hos mig =(
Postad 14 March 2009 - 09:46
Spinegrinder: Hehe, fick för mig att det hette borr, men men detta noterat och text ändrad =)
Pizzaman: Japp, är så trött på ytor som inte är lättstädade så det blev en bra lösning.
Jevil666: Tackar! =)
Pizzaman: Japp, är så trött på ytor som inte är lättstädade så det blev en bra lösning.
Jevil666: Tackar! =)
Postad 15 March 2009 - 12:07
Det hade hetat dosfräs om den var i storlek för en eldosa, det är den antagligen inte, så detta kallas hålsåg och inget annat, haha, alltid kul o märka ord, det ser bra ut, gediget arbete med tv installationen!
Postad 15 March 2009 - 19:57
Jocke79: Tack, känns faktiskt riktigt gediget. Mycket jobb kvar men det blir bra iaf.
Postad 22 March 2009 - 01:29
Cribba_86:
IKEA Bestå heter dom. Men det verkar som att dom inte finns att köpa längre som jag gjorde. Grejjen är att dom köps i 60cm sektioner som jag sedan skruvade ihop i sidorna med medföljande skruvar.
Det närmaste man kommer är att köpa dom som Bestå TV-bänk ( 450kr), det verkar vara exakt samma "låda" men med medföljande lucka och alu-fötter. Dessa kan skruvas upp på väggen dom med.
//John
IKEA Bestå heter dom. Men det verkar som att dom inte finns att köpa längre som jag gjorde. Grejjen är att dom köps i 60cm sektioner som jag sedan skruvade ihop i sidorna med medföljande skruvar.
Det närmaste man kommer är att köpa dom som Bestå TV-bänk ( 450kr), det verkar vara exakt samma "låda" men med medföljande lucka och alu-fötter. Dessa kan skruvas upp på väggen dom med.
//John
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
40 bilder
7 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?